Dzisiaj jest 21 lip 2025, 20:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Muli na starcie
Post: 22 lut 2009, 16:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2008, 6:59
Posty: 55
Pojazd:
Czesc,mam maly problem z ktorym nie moge poradzic.mam cylek stage6 sport pro 70ccm i gaznik 17,5 dellorto,kupilem do tego filtr powietrza malossi e5,i jak zlaozylem tenf filtr to na pierwszych 5 metrach buta mial dobrego a juz potem mulilo go strasznie a jak odpuszcze manetke gazu to znowu jedzie,wiec myslalem ze ten filtr trzeba nasaczyc olejem specjalnym,i tak zorbilem i zalozylem znowu,ehh i to samo paliwo w gazniku jest dobrze wyregulowane a powietrze nawet jak sie zakreci na maxa to zle i jak sie odkreci to jest prawie podobnie ;/ ehh prosze o pomoc ;)




_________________

SeTuP ;)
- Stage6 Sport Pro 70 ccm
- Gaznik Dell'orto 17,5mm.
- Wydech Yasuni R
- Wariator Malossi Multivar
- Pas napędowy Hebo Kelvar
- Sprzęgło RMS Pro Racing
- Wał Stage6 HPC
- Łozyska i simeringi Stage6
- Wentylator wariatora Polini


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2009, 16:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2009, 18:35
Posty: 47
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
A zmieniłeś dysze główną???




_________________

Motoryzacja jest Bogiem,Tuning nałogiem,Street zabawą,V-max podstawą ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2009, 16:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2008, 6:59
Posty: 55
Pojazd:
nie dyszy nie zmienilem bo to nic nie da... paliwo jest bardzo dobrze wyregulowane tylko powietrze.. za duzo powietrza dostaje... a gdy przykrece to muli i jak odkrece to tez ;/




_________________

SeTuP ;)
- Stage6 Sport Pro 70 ccm
- Gaznik Dell'orto 17,5mm.
- Wydech Yasuni R
- Wariator Malossi Multivar
- Pas napędowy Hebo Kelvar
- Sprzęgło RMS Pro Racing
- Wał Stage6 HPC
- Łozyska i simeringi Stage6
- Wentylator wariatora Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2009, 20:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Zacznijmy od tego co to znaczy, że paliwo jest dobrze wyregulowane ? :roll:




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2009, 21:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Przy zakładaniu filtru stożkowego zmienia się tez dyszę średnio o 10 większą. Jeżeli go muli to dostaje za dużo powietrza i się dusi, nawet odkręcenie dawki mieszanki na max nie pomoże, wymień tą dyszę albo załóż seryjny filtr;]




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2009, 22:33 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Tuptus3000 pisze:
samo paliwo w gazniku jest dobrze wyregulowane a powietrze nawet jak sie zakreci na maxa to zle i jak sie odkreci to jest prawie podobnie

A mógłbyś nas oświecić jak to powietrze przykręcasz,tzn czym :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2009, 23:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Oj Mycen nie czepiaj sie :) , chłopak sie jeszcze nauczy wszystkiego :)
Tuptus3000 ; Za bardzo kręcisz regulacją gaźnika. Dokręć do końca, odkręć o 2 obroty i przetestuj maszyne. Potem jeszcze jeden obrót i test. A potem jeszcze.. . Jeśli dalej nic to włóz dysze o 10-15 większą i znowu regulacja gaźnika. Odezwij sie gdy wykonasz te czynności.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2009, 23:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2009, 18:35
Posty: 47
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
Kolego chodzi mu o śróbke przy gaźniku prawdopodobnie na płaski śrubokręt kręcisz albo w prawo albo w lewo ;]




_________________

Motoryzacja jest Bogiem,Tuning nałogiem,Street zabawą,V-max podstawą ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2009, 23:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
w prawo mniejsza mieszanka w lewo wieksza




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2009, 15:41 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Tuptus3000, Nie denerwuj się , bo nie masz racji jedną śrubką regulujesz wolne obroty , a drugą skład mieszanki. Wszyscy Ci dobrze radzą , a Ty jak beton, nic do ciebie nie dociera , wczystko się tylko odbija. Śrubkę od składu mieszanki , najpierw wkręć do oporu tylko nie nasiłę (oczywiście silnik jest ciepły i pracuje), następnie wykręć, najpierw 1.5 obrotu i obserwuj pracę silnika. Powoli wykręcaj dalej , do momentu, aż zaczną rosnąć delikatnie obroty silnika ( w sumie może to być 2 lub 2,5 obrotu) , wtedy drugą śrubką zmiejsz tak obroty , aby silnik równo pracował




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy