Dzisiaj jest 07 lut 2025, 18:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 cze 2011, 16:43 
*

Rejestracja: 04 cze 2009, 18:22
Posty: 95
Pojazd:
witam mam problem,zrobiłem szlif cylindra +nowy tłok rmsa i skuter nie odpala nawet po wstrzyknięciu paliwa pod świecę ,iskra jest sprawdzałem na paru świecach i nic dosłownie trup ,cylinder dobrze założony sciągałem go 2 razy ,kompresja jest w czym może tkwić problem?może zawór membranowy?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2011, 20:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
jak kompresja ile bar?
Najpier zrobiłeś szlif a potem tłoka kupiłeś? :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 6:13 
*

Rejestracja: 28 mar 2011, 19:08
Posty: 56
Pojazd:
:D i szlif byl robiony pilnikiem do metalu :D heh a tak na serio sprawdz kompresjie i bd wiadomo bo to bedzie głowna przyczyna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 7:36 
*

Rejestracja: 04 cze 2009, 18:22
Posty: 95
Pojazd:
gdzie ci napisałem że najpierw zrobiłem szlif a później dokupiłem tłoka?czytaj ze zrozumieniem człowieku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 11:45 
*

Rejestracja: 09 sty 2011, 20:48
Posty: 58
Pojazd:
Może nie dostaje paliwa sprawdz całą drogę i czy wszystko dobrze poskładałeś ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 12:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2010, 23:26
Posty: 331
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Po pierwsze sprawdź układ paliwowy. Potem ew. sprawdź kompresje w cylindrze.




_________________

Benelli 49x 70cc... Evo.
Malowanie, tuning, serwis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 15:38 
*

Rejestracja: 14 maja 2011, 8:13
Posty: 89
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
a tlok masz dobrze zalozony????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 19:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2011, 7:01
Posty: 134
Lokalizacja: Radom
Pojazd: malaga f12
lordjorgus pisze:
a tlok masz dobrze zalozony????
właśnie Może źle tłok założony wlewałeś pod świece paliwo


Ostatnio zmieniony 11 cze 2011, 19:02 przez modi03, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 10:49 
*

Rejestracja: 04 cze 2009, 18:22
Posty: 95
Pojazd:
słuchajcie tłok mam dobrze założony strzałką do okna wydechowego w dół ,wlewałem paliwo pod świecę i nie chcę zagadać,może to być wina uszczelki?mam założoną uszczelke pod cylinder od stage6 racing jest aluminiowa a w seryjnym powinna być papierowa? i jak przekręcę tłokiem do końca to wydaje mi się że minimalnie nie dochodzi do końca tuleji cylindra


Ostatnio zmieniony 12 cze 2011, 10:52 przez gibonek, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 11:14 
*

Rejestracja: 14 maja 2011, 8:13
Posty: 89
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
bo nigdy nie dochodzi do konca tulei sprawdzales cisnienie sprezania????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 13:17 
*

Rejestracja: 04 cze 2009, 18:22
Posty: 95
Pojazd:
narazie nie mam czym ponieważ nie posiadam manometra.jutro może sprawdzę tłok siedzi w cylindrze i stawia opór sprawdzałem palcem niby kompresja jest ale to wiadomo że małe odzwierciedlenie prawdziwej kompresji.czy to możliwe że szlif został źle wykonany i może przez to nie palić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 21:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2011, 7:01
Posty: 134
Lokalizacja: Radom
Pojazd: malaga f12
Możliwe że ta uszczelka przepuszcza kup papierową nie jest droga a może odpali ale sprawdź pierw kompresje u jakiegoś mechanika :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 22:05 
*

Rejestracja: 14 maja 2011, 8:13
Posty: 89
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
jesli szlif jest zle zrobiony to piersienie nie uszczelniaja dobrze i bedzie slaba kompresja




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 7:41 
*

Rejestracja: 04 cze 2009, 18:22
Posty: 95
Pojazd:
witam problem rozwiązany,problemem była świeca ngk br8hs nowa na której może zrobiłem parę km świeca ta dawała taką białą iskrę włożyłem starą br7hs i odpalił iskra była trochę czerwona,teraz mam pytanie jaki jest zamienik świec ngk? ponieważ nie kupię już więcej tego syfu to druga świeca ngk na której nie zrobiłęm więcej niż 100 km to co robi ta firma to paranoja




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 16:13 
*

Rejestracja: 14 maja 2011, 8:13
Posty: 89
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
swiece ngk sa bardzo dobre tylko trzeba odpowiednio dobrac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 18:21 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
polecam swiece Denso




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy