Dzisiaj jest 01 lis 2024, 5:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 lut 2009, 20:46 
*

Rejestracja: 23 lut 2009, 19:25
Posty: 78
Pojazd:
Witam! Posiadam Honde cb50j z 1977r. Jest to czterosów. PO odpaleniu sam pływa na obrotach miedzy 3000/4000 tys obrotów. A powinien ok 1000. jak na gaźniku zmniejsze obroty np do 2000 to po chwili gaśnie. Poprostu nie może utrzymaćwolnych obrotów. Co może być?? Proszę o rade. Pozdr ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2009, 21:41 
*

Rejestracja: 03 sie 2008, 8:52
Posty: 38
Lokalizacja: Łuków woj. Lubelskie
Pojazd:
Zabrudzona dysza wolnych obrotów prawdopodobnie. Co do falujących obrotów to może zbyt duża/mała dawka paliwa?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2009, 23:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2008, 19:28
Posty: 100
Pojazd:
Posprawdzaj czy układ dolotowy jest szczelny i nie zasysa "lewego" powietrza, potem sprawdź gaźnik, a jak to może być coś z rozrządem.




_________________

Derbi Senda 70 (Mk)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14936




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 17:27 
*

Rejestracja: 23 lut 2009, 19:25
Posty: 78
Pojazd:
Powiem wam tak. Kupiłem tą honde nie na chodzie, stała jakieś 2 lata. Wyczyściłem gaźnik, wkręciłem świece i odpaliła za drugim razem. Dzisiaj czyściłem gaźnik drugi raz bardzo dokladnie (wszystkie dysze itp) Połączenie gaźnika z krućcem zrobiłem na silikon, więc jak myślicie gdzie może jeszcze łapaćl ewe powietrze?? A i jeszcze.. jak jest odpalony i zakręce srube na maxa w gaźniku od powietrza to i tak chodzi, tylko potem nie chce odpalić, ale jak wykręce spowrotem na 1,5 obrotu to pali bez problemu. Jak myśłicie co jest??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 17:44 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
vivacity pisze:
A i jeszcze.. jak jest odpalony i zakręce srube na maxa w gaźniku od powietrza to i tak chodzi, tylko potem nie chce odpalić, ale jak wykręce spowrotem na 1,5 obrotu to pali bez problemu. Jak myśłicie co jest??

No bo ta śruba ,,od powietrza" tak naprawdę jest od paliwa i zakręcasz paliwo :lol: A że chodzi ,to dlatego że idzie na dyszy wolnych obrotów gdzie nie reguluje się paliwa.Postudiuj jeszcze budowę gaźnika,a szczególnie która śruba od czego jest :wink:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 17:44 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
To jest śrubka do regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach. Wykręć 1.5 obrotu i powoli odkręcając do 2-2.5 obrotu wyczuj moment kiedy delikatnie zaczną wzrastać obroty, wtedy śrubką od obrotów zmiejsz delikatnie do momentu aż będą właściwe. Reguluj na ciepłym silniku




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 18:57 
*

Rejestracja: 23 lut 2009, 19:25
Posty: 78
Pojazd:
Tą śrube niby od tego powietrza na ciepłym silniku, moge sobie ją wkręcać i wykręcać i nie ma żadnej różnicy w obrotach, moge ją sobie nawet wyjąc i nie ma żadnej różnicy. Jedynie jak kręce tą od obrotów to coś sie dzieje. Honda cały czas chodzi tak miedzy 3000 a 4000 tys obrotów i tak sobie pływa, jak zmniejsze np do 2000 to sie muli i gaśnie. NIe mam podłączonego akumulatora, czy ma to cośwspólnego z obrotami??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 19:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Może ciągnie gdzieś lewe powietrze i dlatego nie widać różnicy ?




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 19:33 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Jedna śruba reguluje wolne obroty poprzez ograniczenie stopnia opuszczenia przepustnicy.Ta druga reguluje skład mieszanki paliwo-powietrze.Która jest od czego musisz stwierdzić sam zaglądając do gardzieli i kręcąc śrubą.Dla ułatwienia ta od wolnych obrotów celuje w środek przepustnicy.Paliwa jest bardziej w stronę filtra powietrza.Te podwyższone obroty mogą brać się z za wysoko ustawionej iglicy,wyrobionego gniazda iglicy lub za dużej dyszy wolnych obrotów.
Akumulator nie bierze żadnego udziału w zapłonie.Służy tylko do zasilania stopu,kierunków,klaksonu i jak jest rozrusznika.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 20:01 
*

Rejestracja: 23 lut 2009, 19:25
Posty: 78
Pojazd:
Słuchajcie.. Jest to czterosów i tam na cylindrze są jeszcze takie 2 śruby, podobno też tym sie reguluje obroty??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 20:05 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Jak to jest 4T to cały ten post o gaźniku można do kosza :oops: :sad: W 4T reguluje sie tylko wolne :???:
Sorry :oops: Pomyliłem się :neutral: Paliwo też :oops:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 24 lut 2009, 20:48 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 20:23 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Ustaw obroty na około 1000-1500, i delikatnie wykręcaj tą śrubkę od składu mieszanki , przy około 2-2,5 obrotu zaczną wzrastać nieznacznie obroty o jakieś 100-200 wtedy zmiejsz tą srubkę od wolnych obrotów. Wszystko to robisz pod warunkiem , że gaźnik był przedmuchany(wszystkie dysze) , i nie zawiesza się np. linka gazu. Przepustnica bez oporów dochodzi do samego dołu, i nie zasysa gdzieś lewego powietrza i filtr musi być założony




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 20:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2009, 22:47
Posty: 21
Lokalizacja: huta szklana
Pojazd:
Dokładnie tak jak napisali poprzednicy, a tymi śrubami przy cylindrze reguluje sie zawory, tak więc dawke paliwa też. Pozatym jak ktoś zakłada temat to niech odrazu napisze czy to 2T czy 4T(albo przynajmniej model i marke maszyny) bo budowa silnika i zasilania paliwem delikatnie mówiąc sie troszke różni :oops: :/ .A tak poza tym zobacz sobie na wikipedii czy czym innym, jak działa silnik 2T i 4T i wtedy dopiero zakładaj temat.




_________________

___najważniejsze żeby moto jeździło pod tobą ,a nie po tobie - ale czasem bywa odwrotnie___DERBI SENDA DRD SM LIMITED.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 20:32 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
bzykuś, Regulacja zaworów ma na celu zapewnienie odpowiedniego luzu, tak aby nie było sytuacji takiej, że zawór z braku luzu nie domyka się całkowicie , a szczelność zamkniętych zaworów to podstawa. Dawki paliwa tym nie regulujemy




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 20:38 
*

Rejestracja: 23 lut 2009, 19:25
Posty: 78
Pojazd:
Bzykuś, założylem temat i na samym początku napisałem że jest to czterosów, więc nie wiem o co masz pretensje, możesz mieć je tylko do siebie.
A z tymi obrotami jest tak, że jak ustawie je ok 2000 to od razu gaśnie, chodzi dobrze tylko na wysokich, na wolnych od razu sie dławi. Gaźnik jest przedmuchany na tip top. Powiedzcie mi gdzie jeszcze może ciągnąćto lewe powietrze. Jak Wcisne manetke na maxa to powoli schodzi na wolniejsze obroty, schodzi tak do ok 2500 tys




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 21:09 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Lewe powietrze to przeważnie na połączeniach gaźnika z kolektorem, sprawdź stan uszczelki . Sprawdź jeszcze filtr paliwa, oraz ten co jest przy kraniku wewnątrz zbiornika.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 23:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2009, 22:47
Posty: 21
Lokalizacja: huta szklana
Pojazd:
Sory nie doczytałem na początku ze to czterosów. Dziwne troche że w klasie moto 50ccm są 4T.A co do zaworów to byłem zawsze pewny żę nimi sie ustawia dawke paliwa,ale chyba wikipedia ma kiepsko opisane. Mój błąd,sory..... :oops:




_________________

___najważniejsze żeby moto jeździło pod tobą ,a nie po tobie - ale czasem bywa odwrotnie___DERBI SENDA DRD SM LIMITED.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2009, 18:09 
*

Rejestracja: 23 lut 2009, 19:25
Posty: 78
Pojazd:
też sie dziwie że w latach 70 50ccm były czterosówy, ale wkońcu to japończyk, oni zawsze prędzej myślą ;) Jutro składam Honde na tip top, i robie pierwszą jazde, może samo przejdzie jak jej troche wymiote ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2009, 19:35 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
http://img227.imageshack.us/img227/4916 ... 911pn9.jpg
Uważasz że 77 rok to wcześnie na 4T :?:
Trochę danych:
49ccm
ciężar 66kg
3 biegi
1-39/h
2-55/h
3-
85/h
zużycie-średnie expl~1-1,5l/100
rok produkcji-1962 Tokyo Japonia
Były też modele C-111 i C114




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2009, 19:52 
*

Rejestracja: 23 lut 2009, 19:25
Posty: 78
Pojazd:
NO fajny motorek, ciekawe ile mój będzie palił ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy