Dzisiaj jest 19 sie 2025, 9:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: jaki gaznik ?
Post: 12 cze 2011, 15:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2011, 22:13
Posty: 31
Lokalizacja: Ż-ca/P-śl
Pojazd:
Siemka , mam minarelli hor (malaguti f15)

jaki gaznik mam kupić

*Dell'orto 17,5 PHVA
czy
*Dell'orto 17,5 PHBN

na allegro widzialem ze ten PHVA jest do silnikow p/g ale kolega ma taki w roxie i dziala :P




_________________

kliknij smialo
MALAGA by CyCu


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 15:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Te gaźniki są uniwersalne.
Jestem bardziej przekonany do PHBN, bardziej popularny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 15:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2011, 22:13
Posty: 31
Lokalizacja: Ż-ca/P-śl
Pojazd:
to teraz mam pytanie , lepszy ze ssaniem auto czy na linke ? :)




_________________

kliknij smialo
MALAGA by CyCu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 15:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Ręczne ssanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 15:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Te oznaczenia, PHVA, PHBN, to nie jest do jakiego silnika przeznaczone.
Gaźniki PHVA są na ssanie automatyczne. Miałem już 2 PHVA i są na auto.
PHBN nie ma chyba automatycznych, są tylko ręczne.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 17:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2011, 12:57
Posty: 76
Lokalizacja: od mamy i taty
Pojazd:
seku145 dobrze prawi :wink: Przy seryjnej jednostce auto będzie się sprawdzało świetnie natomiast wyżej może być już czasem ciężko i preblematycznie :<




_________________

Obrazek

Pawson_14 pisze:
Witam czy Gaźnik Yasuni 17,5 mm jest dobry

...tak, nawet nadaje się jako słuchawka pod prysznicem !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 18:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2010, 16:11
Posty: 549
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Są dwie różnice między tymi gaznikami:


1.
Phbn- ssanie manual
phva-automat

2.Phva będzie ciężki wyregulować w minarelli ze względu na slaby dostęp [ w phva sa po drogiej stronie śrubki niż w phbn]




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 19:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
nike375 pisze:

2.Phva będzie ciężki wyregulować w minarelli ze względu na slaby dostęp [ w phva sa po drogiej stronie śrubki niż w phbn]


Bzdura.. Ja mam dellorto 17,5 PHVA w minarelli i mam idealny dostęp. Nawet nie musze żadnego plastiku odkręcać.
Jeśli dajcesz gaźnik od P/G do minarelli to masz wtedy CHYBA po drugiej stronie.


Oto mój gaźnik ;)
Obrazek

Obrazek




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 19:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2010, 16:11
Posty: 549
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
seku145, W sr nie ma dostępu, trzeba się natrudzić aby go wyregulować, Phva jest do P/g

Cycu7 Bierz Phbn.[/code]




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 12 cze 2011, 19:37 przez nike375, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 19:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Tak jak mówiłem, ja mam dellorto 17,5 PHVA i mam idealny dostęp.

A PHBN nie ma automatów, tak mi się wydaje.
Tylko PHVA.


cycu7, Jak masz teraz ssanie automatyczne, to zobacz jaki masz gaźnik. Założe się że PHVA. W takim razie szukaj PHVA..
Ja też mam malage F15 jak Ty i co do regulacji nie ma problemu, jeśli chodzi o dostępność.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 12 cze 2011, 19:43 przez seku145, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 20:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2010, 16:11
Posty: 549
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
seku145, To dobrze że masz Dostęp;p ,Moim zdaniem Ssanie manual jest lepsze ale cycu7, To twój wybór.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 22:34 
*

Rejestracja: 23 mar 2010, 19:10
Posty: 39
Pojazd:
Z tego co wiem to:

PHBN - Ssanie ręczne
PHVA - Ssanie auto
PHBG - Ssanie ręczne (dysza na 4mm i inny pływak)

Dodatkowo każdy z tych gaźników może mieć albo po jednej, albo po drugiej stronie śrubki do regulacji ( zwykle są po lewej - patrząc od strony filtra powietrza )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 23:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2011, 22:13
Posty: 31
Lokalizacja: Ż-ca/P-śl
Pojazd:
dzieki wszystkim :)

wezme sobie Dell'orto 17,5 PHBN + ssanie reczne stage6 :D




_________________

kliknij smialo
MALAGA by CyCu


Ostatnio zmieniony 12 cze 2011, 23:14 przez cycu7, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 9:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2011, 12:14
Posty: 221
Lokalizacja: Nowy Targ/Szczawnica
Pojazd:
seku145, Ja mam odrębne pytanie nie chce zasmiecac ile mi własnie wzrosnie spalanie na 17.5mm? mam laser xpro tłumik i Hebo ng.
Dzieki z góry.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 10:45 
*

Rejestracja: 23 mar 2010, 19:10
Posty: 39
Pojazd:
Jak bedziesz mocno cisnal to o jakieś 0,5 litra wzrosnie, ale jezdzac spokojnie moze nawet spasc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 13:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2011, 12:14
Posty: 221
Lokalizacja: Nowy Targ/Szczawnica
Pojazd:
napewno;)? przecież to duża róznica;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 13:55 
*

Rejestracja: 23 mar 2010, 19:10
Posty: 39
Pojazd:
Na pewno, sam mam 17,5 (wcześniej było 12mm TeiKei) :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 14:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
DarkArea51, czasem na większym gaźniku spalanie spada :wink: A nawet jeśli wzrośnie, to nie dużo jak dobrze wyregulujesz. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 15:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Przy zmianie gaźnika na większy, spalanie wcale nie musi wzrosnąć.
MOŻE nawet spaść, gdyż możliwe jest, że będzie trzeba dać mniejszą dysze, a to w końcu ona głównie odpowiada za spalanie.
Tylko takie przypadki zazwyczaj są przy cylindrach 70cc.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 12:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2011, 12:14
Posty: 221
Lokalizacja: Nowy Targ/Szczawnica
Pojazd:
Czyli przy 50cc mi nic nie da 17.5mm?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy