Dzisiaj jest 03 mar 2025, 20:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 cze 2011, 19:25 
*

Rejestracja: 10 cze 2011, 19:21
Posty: 16
Pojazd:
Jechałem ostatnio moim motorem (rieju 75cm) tak spokojnie ok. 60km/h i mi zgasł, jak próbuje go odpalić to nie załapie tylko co jakiś czas strzela z tłumika.
I tak jakby było niskie ciśnienie w cylindrze i wiecie może co może być???


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2011, 21:06 
*

Rejestracja: 10 cze 2011, 19:21
Posty: 16
Pojazd:
pomoże ktoś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2011, 21:14 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 19:22
Posty: 47
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Sprawdź kompresję i klin pod magnetem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2011, 21:24 
*

Rejestracja: 10 cze 2011, 19:21
Posty: 16
Pojazd:
narazie nie mam czym zmierzyć kompresji dokładnie ale jest słaba




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2011, 21:28 
*

Rejestracja: 10 cze 2011, 19:21
Posty: 16
Pojazd:
a pierścienie,tłok mógł się zepsuć czy może uszelka???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2011, 21:39 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Mógł stracić kompre. Sprawdź uszczelki pod głowicą, między karterami itd. Może być to pierścień, ale wtedy raczej by rozwaliło cylek gdyby pękł i byś nawet nie mógł ruszyć silnikiem...




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2011, 21:51 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 19:22
Posty: 47
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Nie koniecznie, sam miałem przypadek jak pierścień się "wtopił"w tłok i kompresje trzymał tylko drugi i jakoś do domu dojechałem. Jeżeli niemasz dojścia do manometru to ściągnij głowicę i wszystko będzie jasne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2011, 22:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nikt jasnowidzem nie jest. Musisz rozebrać silnik.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 7:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Lub dziura w tłoku




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 12:28 
*

Rejestracja: 10 cze 2011, 19:21
Posty: 16
Pojazd:
A bez rozbierania nie da się jakoś zobaczyć co jest????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 13:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Cytuj:
A bez rozbierania nie da się jakoś zobaczyć co jest????

Jeżeli ci chodzi o dziurę w tłoku to w ogóle nie miał by kompresji zachowywał by się tak jakbyś wcisnął sprzęgło i kopał.Możesz także odkręcić świece i popatrzeć przez wylot oczywiście w dobrym oświetleniu




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 13:16 
*

Rejestracja: 10 cze 2011, 19:21
Posty: 16
Pojazd:
bo jak kopie to niema kompresji i jak wykręce swiece i zatykam palcem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 14:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Przez wylot z cylindra też możesz zobaczyć.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 17:35 
*

Rejestracja: 10 cze 2011, 19:21
Posty: 16
Pojazd:
patrzyłem i dziury w tłoku niema to co może być że niema kompresji i niechce zapalić a tłok chodzi i sie nie zaklinował??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 18:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Wystarczy że spuchł tłok i trzeba go wymienić.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 20:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
A może jednak coś ze sprzęgłem być może jest cały czas włączone? ale bardziej prawdopodobny jest tłok ściągnij wreszcie ten cylinder to sam się już dowiesz.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Ostatnio zmieniony 13 cze 2011, 20:15 przez wojak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 20:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2010, 19:16
Posty: 195
Pojazd: NRG '94 >> Senda SM '03
Kolega niedawno identyczna sytuacja i też rieju. Moje przeczucie- urwany wał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 21:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 20:34
Posty: 218
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Suzuki DRZ400S
moim zdaniem popękały pierścienie




_________________

http://offroadowykiller.cba.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy