Dzisiaj jest 30 lis 2024, 20:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Jaka 125 w 2t?
Post: 13 cze 2011, 13:26 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Witam w 2012 robię prawko A miałem szukać jakiejś 500 albo 600 ale stwierdziłem że to za dużo na pierwszy motor i myśle nad 125 w 2t. Głównie będę dojeżdżał do szkoły więc 15km w jedną stronę więc taka 125 wystarczy na początek. Co byście polecili do ok 5tys. Fajnie żeby był to ścigacz typu RS. A może właśnie polecacie RS? Zależy mi aby wyciągał 130-140 może być więcej ale czasem jakiś zlot czy coś to większa prędkość się przyda!




_________________

LwG


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 13:29 
**

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:22
Posty: 344
Lokalizacja: Lbn
Pojazd:
jeździłem różnymi 125 i jeśli zależy ci na małym spalaniu to kup cbr 125 a jak może pożerać kilka l na 100 to poleciłbym ci nsr 125.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 13:34 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
przemo1110pl9, zależy żeby był dynamiczny i miał dobry v-max spalanie 6-7 litrów przy ostrej jeździe stoleruję spokojnie ;p moj skuter w pewnym momencie wciągał nawet 5l/100 i serię miałem




_________________

LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 14:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
RS/Mito, tylko za ta kase trudno bedzie dostac cos nie zajechanego, ale probuj ja kupilem za 3 kafle idealna supercity :)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 14:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2010, 18:27
Posty: 54
Pojazd:
Radzę się zastanowić nad czymś większym i mniej wysilonym.
np. GS 500




_________________

sprzedam NOWE łożyska top racing do dt50 LX/MX
i inne:
-logitech g35
-nokia n82
-MTB prodigy 9.81 + pike 409
-creative gigaworks T40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 20:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 20:34
Posty: 218
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Suzuki DRZ400S
a morze jakieś supermoto??
np.: Husqvarna SM 125 lub KTM EXC 125 SM




_________________

http://offroadowykiller.cba.pl/


Ostatnio zmieniony 13 cze 2011, 20:56 przez bike125full, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 21:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
stunter16, Po pierwsze jeszcze daleko do tego 2012 więc masz masę czasu do zakładania takich tematów.

Nie baw się w 125 2t bo to nie ma sensu. Jak ktoś wyżej pisał zakup gs500 i będziesz w pełni szczęśliwy. Mocą nie grzeszy ale jedzie, ma normalny dźwięk, a nie sieczkowaty, tańszy w eksploatacji, sprzęt, który dużo wybacza. Z resztą, pojedziesz, obejrzysz takiego jednego i gwarantuję Ci, że zmienisz zdanie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 21:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
stunter16 pisze:
Witam w 2012 robię prawko A


I już zakładasz o tym temat na forum ?? Chwalisz się czy żalisz ??

stunter16 pisze:
125 w 2t.
stunter16 pisze:
15km w jedną stronę

30 km dziennie przy spalaniu 10l/100km widzę rozsądnie myślisz.

Szukaj czegoś pokroju 250 - 400 4t a będziesz zadowolony.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 13:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 8:07
Posty: 100
Lokalizacja: Gracze
Pojazd:
125 będzie ok na 1 motor i polecam nsr.




_________________

Neos stunt rakieta

http://imageshack.us/photo/my-images/51/escorte.jpg/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 14:52 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Konrad324, wiesz co nie każdy ma miliony i wolę wcześniej zastanawiać się nad motorem rozważyć za i przeciw kupno 125 w 2t.




_________________

LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 14:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
No skoro masz miliony tu kupuj 125.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 15:23 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Konrad324, ale dlaczego uważasz że to za mało? Boję się że 400 czy 500 to za dużo na pierwszy poważny motocykl




_________________

LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 15:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Kupuj 125 w 2T, poniewaz 2T uczy pokory do motocykla i na zadnym innym nie nauczysz sie dobrze jezdzic :) W sumie jak w dobrym stanie silnik to nie powinien duzo palic, u mnie np na niecalych 4 litrach PB 98 (dokladnie 3.7l) przejechalem 67kilometrow wiec nie jest tak zle :D Wyszlo mi spalanie 5.52l/100km :D




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek


Ostatnio zmieniony 14 cze 2011, 15:50 przez Given, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 17:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Pokory ? Bez przesadyzmu , do mocy przyzwyczajasz się po dniu-dwóch max - chyba, że ktoś jest maksymalnym lebiegą i te 30 koni to dla niego za dużo :) No chyba, że mówimy o full cross'ach typu YZ'eta - ale to też da się ogarnąć. Ja jeździłem 750 mojego papy - co prawda to Honda Shadow - niby kanapa, niby V'ka , niby te 50 koni (bo to C2 , te nowe jeszcze gorsze :D), ale idzie doskonale, a na wysokich wcale nie zamula - na dwójce jade jade, maneta opór i nagle coś takiego jak rezo w 2T :) Bardzo mnie to ździwiło, szczególnie, że gdy jeździłem z ojcem, to raczej spokojnie. Stunter radzę Tobie zainteresować się jednak 500'tkami - charakterystyka oddawania mocy jest fajniejsza, osiągi powiedzmy takie same jak 2T 125 - one mają te 6,5-7 sek do setki (te 5 sek do setki 125 apki rs ... :mrgreen: żal mi ludzi którzy tak piszą) , GS-500 ma 5,6 sekundy - nie jest to sprzęt narowisty, mało pali, nie psuje się i w Polsce łatwo o dobry egzemplarz, bo ludzie niezdecydowani i bojący się większych pojemności wybierają go na swoje pierwsze moto - a jeszcze od jakiejś babki kupić - poezja ;)

A Given, i pokory uczy seta, ale cross'ówka :) Bo to wstaje na każdym biegu na koło.




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 17:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Konrad324 pisze:
No skoro masz miliony tu kupuj 125.


x2.

Jeżeli kupisz 125 będziesz żałował tego. Wyjdzie Cie o wiele drożej od przykładowo gs500. Z resztą zrobisz jak uważasz. Ja bym nigdy nie postąpił tak jak Ty chcesz.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 17:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
A no i właśnie, jak tankujesz za swoje, a nie masz roboty, tylko dorabiasz, czy bierzesz od rodziców - tylko gs500 :)




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 18:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Sendzia pisze:
pokory uczy seta, ale cross'ówka


też tak uważem bo one chyba nie mają zaworu wydechowego . jak wejdzie w rezonans to koniec.


co do tematu. te 30 koni ogarniaja ludzie ktorzy pierwszy raz siadaja na to . nie pakował bym sie w przesiadki z 50 na 125 strata kasy . duzo pali i wgl




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 19:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 8:07
Posty: 100
Lokalizacja: Gracze
Pojazd:
Sendzia, nie tylko rs ma 5 sek moja nsr była tez miała równe 5 sek do 100.




_________________

Neos stunt rakieta

http://imageshack.us/photo/my-images/51/escorte.jpg/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 19:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
damianek pisze:
Sendzia, nie tylko rs ma 5 sek moja nsr była tez miała równe 5 sek do 100.

No chyba sobie kpisz :D Jak ja nawet nie mam w swojej cagivie 5 sek do setki mimo krotkich przelozen i 7 biegow :D Do tego silnik w idealnym stanie :D Moje zdanie jest takie: 2T uczy pokory do motocykli, na niskich sie nic nie dzieje (no chyba ze to 500 w 2T albo chociaz 250), a nagle gdy np zawor wydechowy sie otworzy to dostaje kopa, jeszcze wiekszego dostaje jak wydech wejdzie w rezo. Takie jest moje zdanie.




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 20:33 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Hmm a prócz gs 500 macie coś jeszcze do polecenia?




_________________

LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy