Dzisiaj jest 14 lis 2024, 5:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Pomocy !! :(
Post: 24 lut 2009, 18:50 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2009, 18:44
Posty: 13
Pojazd:
Otóż tak założyłem cylinder hebo manston replica i pojawiła się taka poważna usterka:(
odpala tak za 3 - 4 kopem i nie chce wejść w ogóle na obroty :( Gaźnik czyszczony regulowany i wsadzałem nawet większy od kolegi i to samo:( Przerywa tak jakby coś z prądem było nie tak świeca sprawdzona sprawdzałem na 5 innych i dalej to samo.

12 oryginalny a później założyłem kolegi 19 i tez lipa :( Wcześniej miał cylek parmakita tez racing i było wszystko ok ... Nie mam już siły z tym.


Dla Twojego dobra: Zapoznaj się z regulaminem forum i stosuj się do niego.
damianekj


Ostatnio zmieniony 25 lut 2009, 21:00 przez neos70, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 19:46 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Sprawdź fajkę, kabel do niej,kabelki które wchodza do cewki HV.Wygląda to na jakieś przebicie lub przerwę na zapłonie :???:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 19:55 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2009, 18:44
Posty: 13
Pojazd:
no ale nagle to tak sie popsulo ? fajke zmienialem na 2 tez nic kable tez sprawdzalem a jak przerwa na zaplonie to jak to zobaczyc ? ale wlasnie tez mi sie zdaje ze przebicie :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 19:58 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Jak zapala to dobrze.Zapal go w ciemnościach i obserwuj gdzie się iskrzy a nie powinno.Jak nie będzie widać od razu poruszaj kablami. Możliwe też że jest to w aparacie zapłonowym,pod magnetem.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 20:04 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2009, 18:44
Posty: 13
Pojazd:
no wlasnie swieca sie swieci na niebiesko przebicie na niej jest ? czyli co musze wymienic zeby nie bylo ? fajke zmianialem wiec co przewod ? czy ten caly modul?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 20:13 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Szukaj dalej,to nie to :???:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 20:17 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2009, 18:44
Posty: 13
Pojazd:
o moge jeszcze to napisac ze jak wciskam stop to kierunek prawy tez sie pali a jak kierunek prawy wlanczam to i stop miga, jak wciskam stop to kontrolka od swiatel sie pali a jak kierunek prawy miga to podswietlenie zegarow tez miga ;|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 20:27 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Masz gdzieś zwarcie , albo styki zaśniedziały i prąd przemieszcza się przez masę, musisz sprawdzic całą instalację , sprawdzając nawet styki pod żarówkami




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 20:32 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2009, 18:44
Posty: 13
Pojazd:
no ale co mam zrobic z tym ze przerywa :( dodam ze rox jedzie 20 bo ja wiecej gazu dam to przerywa raz sie wkrecil to 40 myslalem ze juz bedzie dobrze ale zwolnilem i to samo az zal




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 21:07 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Sprawdź kable wychodzące z prądnicy na zewnątrz bloku.Na tych zagięciach mogło się coś porobić jeżeli skuter nie jest nowy.Jak masz możliwość zdejmij magneto ,czy nie ,,przykleił" się do magnesów jakiś opiłek metalu.Takie coś latając z magnetem po cewkach powoduje zanik prądu.I przy okazji oczyść miejsce łączenia kabelka na czujniku Halla ( to ta kostka obok magneta).




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 21:24 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2009, 18:44
Posty: 13
Pojazd:
no to ja mowisz zdejme magneto i poprzeczyszczam wszystko i posprawdzam jak nic nie da to ja juz glupi jestem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 21:55 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Jak masz większe doświadczenie jakie drobnostki mogą być przyczyną objawów jakie wystąpiły w Twoim skuterze zignoruj mój post i po sprawie :smile:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 22:24 
*

Rejestracja: 20 gru 2008, 10:40
Posty: 1
Pojazd:
To na 99% jest wina świecy w italjecie mi się działo to samo po zmianie wydechu na s6 r1200, po wymianie świecy problem znikł. Spróbuj kilka świec nie tylko jedną, przy wkręcaniu na obroty strzela ci z tłumika?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2009, 7:14 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2009, 18:44
Posty: 13
Pojazd:
hm pisalem wczesniej ze sprawdzalem na kilku innych....
moze do Hebo manstona repliki jest dedykowana jakas specjalna swieca ??

MYCEN ? a czemu ja mam ignorowac Twoj post ? napisalem cos ze sie nie znasz czy cos ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2009, 7:46 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Aby wymienić cylek, jak pisałeś musiałeś jakoś się do niego dostać zdejmując plastiki.Przy takich operacjach łatwo poruszyć kablami. Mogło się gdzieś przy tym pogorszyć połączenie kabli odpowiedzialnych za zapłon.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2009, 7:52 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2009, 18:44
Posty: 13
Pojazd:
no ale tego sluchaj. jak zalozylem wszystko i odpalilem tak troche gazu dalem to nic nie przerywalo, a np dzis rano zachodze za 2 kopem odpalil ale tyci gazu dam i przerywa :( po szkole wezme wszystko posprawdzam i poprzeczyszczam mam nadzieje ze cos da




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2009, 8:14 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Miałem taki przypadek że poprawiałem kable tylnej lampy wyłażące spod plastików.Po 2 dniach zaczął przerywać w czasie jazdy,do całkowitego przerwania zapłonu włącznie.Na drugi dzień przy próbie zapalania dawał oznaki ale zaraz gasł.Po długich poszukiwaniach okazało się że przyczyna był konektor kabla który idzie z cewki zapłonowej na cewkę HV która znajduje sie u mnie w tylnej części ramy,tuż obok kostki do kabli tylnej lampy.Ruszając kable lampy sam spowodowałem że sie zapłonowy zsunął.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2009, 12:50 
*

Rejestracja: 08 sie 2006, 6:00
Posty: 37
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Po pierwsze obwód zasilający zapłon to jedno,drugie to że osobny obwód ładuje akumlator z którego zasilana jest elektryka oświetlenia itp. Silnik nie wchodzi na obroty i przerywa czyli gubi zapłon sprawdz w takiej kolejności świeca,przewód,cewka,moduł jeżeli nic to nie da to zostaje magneto a jeżeli chodzi o poruszone przewody to rzadkość ale dla pewności można je sprawdzić miernikiem,ja stawiam na moduł lub magneto :twisted:




_________________

Maloossi MHR racing,wał Hebo 12mm HPC,Big valve,zawór Hebo,Dellorto 21,gasbox i stożek Malossi,Over range+delta+WINGBELL MALOSSI MHR,Bettella13/44,yasuni c21 by AEROX!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2009, 14:37 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2009, 18:44
Posty: 13
Pojazd:
moduł dobry bo przed chwila bralem od kolegi i tak samo sie dzieje, moze cewka zaplonowa padla? albo kabel od niej ? ide teraz posprawdzam wszystko sciagne magneto i popatrze tam przy zaplonie i dam znac wieczorem czy dalej tak samo czy juz jest ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2009, 20:15 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2009, 18:44
Posty: 13
Pojazd:
wszystko sprawdzilem i dalej bez zmian :( co robic ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy