Dzisiaj jest 25 lut 2025, 5:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 21:56 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
Na zdjęciach nawet ładna,ale w 2 T patrzy się na stan techniczny więc proponuje wziąść manometr i sprawdzić inne podzespoły jak pracują.Bo remoncik takiego 2 suwa tani nie jest..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 22:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
Aha . A teraz może jeszcze coś z crossów ale 4t? Bo jednak w crossach wole 4t bo to do lasu ma być ;P




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 22:36 
*

Rejestracja: 13 gru 2009, 14:56
Posty: 104
Pojazd:
bike125full, RiderNRG, akurat kolega dbał. Kompresja się skonczyła i tyle..




_________________

pitbullek6 pisze:
paczałem





Runner :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 0:52 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
szwedo22, czemu 4t? remont w 4t to porażka,nie lepiej jakiegoś KTMa 125 2t?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 7:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
TZRfan pisze:
szwedo22, czemu 4t? remont w 4t to porażka,nie lepiej jakiegoś KTMa 125 2t?


Sorry, gadałem z gościem który ściga się na torze 250 4T (chyba KTM) , wcześniej latał 125 2T. Tam 4 razy do roku zmieniał tłok warty 300 zł (po zniżkach) , do tego raz na rok zmiana wszystkiego. Wywalał na to grubą kase. W 4T raz na rok remont za 1500 zł (po zniżkach) :) Więc żadna porażka, tylko tyle, że musisz dawać do mechanika jak nie ogarniasz zaworów.




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 9:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
Sendzia, zawory ogarniam . Z początku myślałem dołożyć pare kafli i kupić EXC 525 . hm ?




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 10:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
szwedo22 pisze:
EXC 525 . hm

no wreszcie porządne 4t które bym kupił




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 10:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
No wiem mi też się podoba . 4 k muszę zarobić jeszcze przez wakacje

http://allegro.pl/super-ktm-525-sx-okaz ... 23183.html

Ten by mi odpowiadał ;P Tyle , ze do tego ubranie też 2.5k trzeba dać za takie w miare . buty z 1k i zbroja itp ..




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 11:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Tylko zauważ, że tym nie polatasz już po ulicy :) Poszukaj jakiegoś Enduro które da się zarejestrować, albo full crossa z homologacją ;)




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 11:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2010, 7:36
Posty: 1
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Sendzia pisze:
TZRfan pisze:
szwedo22, czemu 4t? remont w 4t to porażka,nie lepiej jakiegoś KTMa 125 2t?


Sorry, gadałem z gościem który ściga się na torze 250 4T (chyba KTM) , wcześniej latał 125 2T. Tam 4 razy do roku zmieniał tłok warty 300 zł (po zniżkach) , do tego raz na rok zmiana wszystkiego. Wywalał na to grubą kase. W 4T raz na rok remont za 1500 zł (po zniżkach) :) Więc żadna porażka, tylko tyle, że musisz dawać do mechanika jak nie ogarniasz zaworów.



W każdym crossie tak jest... A wymiana tłoka 4 razy przez rok to i tak bardzo mało.
W 4t też dość często trzeba wymieniać.

Ta mito ładna.. Weź tą mito, bo nią chociaż po ulicy polatassz.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=809767 <----- APCIA RS 125 <3


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1330010#1330010 Can-am 800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 12:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
Miki1996, Sendzia, Ja i full crossem bez homo bym latał po ulicy .. W razie co w pole a kijanką za mną na bank nie wjadą policmajstry . Nie to ze kozacze czy coś no ale taka prawda wiele osób widzę tak u mnie jeździ w mieście i nawet policja na nich uwagi nie zwraca ;p




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 12:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2009, 14:58
Posty: 59
Lokalizacja: Cyców/Lublin
Pojazd:
No poszukaj zarejestrowanego :) . Ja w sobotę jadę oglądać yamahe yz 125 zarejestrowaną :mrgreen:. Ja wole 2t;p np. yamahe yz. Do ktm'a drogie części są :wink:


Ostatnio zmieniony 15 cze 2011, 12:15 przez Karol1226, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 16:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2010, 7:36
Posty: 1
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
szwedo22 pisze:
Miki1996, Sendzia, Ja i full crossem bez homo bym latał po ulicy .. W razie co w pole a kijanką za mną na bank nie wjadą policmajstry . Nie to ze kozacze czy coś no ale taka prawda wiele osób widzę tak u mnie jeździ w mieście i nawet policja na nich uwagi nie zwraca ;p




Co prawda to prawda. Chociaż kiedyś wjechali za nami jak quadami jeździlismy kijanką. No, ale wiadomo po 50m spuchli. :lol:

Tylko jak w trase jechać czy coś. Na jakiś dalszy zlot/spot itp. to już problem będzie.
Drugą sprawą jest brak swiatła jak powiedzmy wieczorem będziesz wracał to nieprzyjemnie bez świateł jechać. Nie tylko Ty nic nie widzisz, ale inni Cb nie widzą.. A dużo takich roztrzepanych kierowców. Chociaż na della(wyścigi) kiedyś 2 chłopaków wpadało na yz 426 i ktm-em 450. Mieli takie "ortalionowe" jakby bluzy o jaskrawych kolorach i dookoła taśma obklejeni byli(nie wiem po co) to było ich dość dobrze widać.
Mało produktywne jest to co napisałem, ale możesz to uwzględnić przy wyborze moto. :mrgreen:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=809767 <----- APCIA RS 125 <3


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1330010#1330010 Can-am 800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy