Dzisiaj jest 25 sie 2025, 13:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Mały v-max
Post: 16 cze 2011, 22:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Witam!
Myślałem, że jak posiadam taką wiedzę, jak teraz, to nie będę już tutaj pisać:)
Jednak mam problem.

Skuter: Yamaha Aerox
Setup:
Cyl:malossi Sport 70
Wał: RMS Sport+łożyska NTN c4+simmeringi corteco
Gaźnik: Tec 17.5 Dysza 80
Wario: Top Racing NG+rolki 5,25g i centralka z zestawu(twardsza troszkę od Hebo+50)
Pasek:Malossi X-special
Dzwon:Malossi
Sprzęgło: RMS Race
Wydech: Tecnigas RS70
Membranki: Tec z karbonowymi płytkami, sporo większy od seryjnego.
Filtr: Seria bez blokad.

Części założone wczoraj, dzisiaj regulowane. Skuter ma przyspieszenie zance, równe itd. Brak jakichkolwiek mułów.
Jednak martwi mnie v-max - 80km/h-90km/h. Ogółem szału nie ma. Obroty przy tym trzyma dość niskie. Wsadzałem lżejsze rolki, to v-max gorszy i skuter wyje...
Gaźnik wyregulowałem tak, że ładnie chodzi. Nie przymula, pali od kopa itd.

Wszystkie części nowe...

Dodam, że na starym pasku(za długi był) V-max 90-95.
W ogóle dysza dobra? Bo nigdy nie regulowałem na serii filtrze.


Ktoś ma jakiś pomysł?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: Mały v-max
Post: 16 cze 2011, 22:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
lucek15 pisze:
W ogóle dysza dobra? Bo nigdy nie regulowałem na serii filtrze.


Po świecy sprawdź.
Jak masz możliwość sprawdzenia jak będzie na stożku, to spróbuj.
Dysza mi się za mała wydaje.
Ja przy 50cc i gaźniku 17,5 mam 82..

Może napęd jest w pełni nie wyregulowany.
Pobaw się jeszcze centralkami/rolkami.

Obroty w ogóle ładne łapie ?




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2011, 0:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2011, 12:57
Posty: 76
Lokalizacja: od mamy i taty
Pojazd:
Specyficzny troszku przypadek...
Ale zanim zacznę wymyślać moje mongolskie teorie to powiedz czy ten niskie obroty to zasługa zalewania czy po prostu nie ma siły się wkręcić wyżej ?? Sprawdziłbyś najpierw świece to obyło by sie bez zbędnych pytań...




_________________

Obrazek

Pawson_14 pisze:
Witam czy Gaźnik Yasuni 17,5 mm jest dobry

...tak, nawet nadaje się jako słuchawka pod prysznicem !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2011, 15:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Świeca kawa z mlekiem;| Spalanie 4.5l/100 dzisiaj mierzone.
Obroty od sprzęgła - sprężynki za miękkie...
Jednak spróbuję większą dyszę dać. Na 75 była za mała. 80 mam teraz i mały v-max i teraz 86założę. Może się poprawi.

Jakieś inne pomysły?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2011, 21:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2010, 21:50
Posty: 356
Pojazd:
Świeca ma byc kawa z mlekiem :P. Ile na pasku masz przejechane?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2011, 22:46 
*

Rejestracja: 31 maja 2011, 18:50
Posty: 35
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Jeśli masz wymieniony pasek to on musi się troszkę wyrobić a potem lepiej będzie ci chodził. W sensie że będzie szybszy... Daje to około 10-15 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2011, 22:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Ja bym spróbował na dyszy 95 + filtr stożkowy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 10:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
misiekmatrix, wiem właśnie jaka świeca musi być:) I pasek jest nóweczka.

Co do układania się: zrobiłem 150km i narazie nic się nie zmieniło.
I żebym osiągnął v-max, bez problemu, muszę dać ssanie. Założę dyszę 86 i zobaczymy co się będzie działo.

Stożka nie chce.


Ostatnio zmieniony 18 cze 2011, 10:50 przez lucek15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 11:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
lucek15 pisze:
[Stożka nie chce.


Ty nie, ale może silnik chce :P




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 13:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Do Sporta stożek? Aż tak to on chyba nie potrzebuje.
Dzisiaj jeszcze regulacją się pobawię. I zobaczymy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 14:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
lucek15 pisze:
Do Sporta stożek? Aż tak to on chyba nie potrzebuje.
Dzisiaj jeszcze regulacją się pobawię. I zobaczymy.


Wiesz, każdy silnik reaguje inaczej. U mnie przy 50cc do gaźnika 17,5 dałem stożek, bo na serii filtrze jest słabiej.
Spróbuj, pożycz od kogoś i zobaczysz.

Choć wątpie że to będzie rozwiązaniem problemu, ale spróbuj. Może ogólnie będzie lepiej chodził.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 18 cze 2011, 14:26 przez seku145, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 14:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 14:27
Posty: 512
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: CIVIC
lucek15, na jaką prędkość Ty liczysz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 15:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Na full Sporta ledwo 90km/h to niby wystarczajace jest? Jeszcze gdyby te 90 osiagal w miare szybko. Ale do 90km/h potrzebuje okolo 2km drogi... Więc nie gadaj że jest dobrze.


Za chwilę ide regulować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 21:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 14:27
Posty: 512
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: CIVIC
lucek15, no to rzeczywiście kiepska sprawa. Ja mam też full sport i 80 km/h to jest moment, a potem tak do 90 dojdzie tylko, że wolniej. U Cb na LC i z silnikiem minareli powinien ponad 100 iść. Może rzeczywiście stożek sprawdź albo dysze masz za małą jeszcze. Ja w gaźniku 19mm do Malossi E13 mam dyszę 92 i chodzi ok.

Edit: co do obrotów to też ja u sb mam dosyć niskie ponad 9000, ale ja mam wydech trochę niebardzo, żeby wyższe wykręcił. Jakie u Cb obroty kręci?


Ostatnio zmieniony 18 cze 2011, 21:21 przez wiq_27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 21:34 
*

Rejestracja: 07 sie 2010, 13:11
Posty: 151
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
Sprawdż na seryjnej sprężynie centralnej mi na przykład na stage6 medium osiąga coś około 95 a na seryjnej to do 115 dochodzi .




_________________

Cylek Stage6 Pro Sport Tuned by Redus
Kartery Tuned by Redus
Wariator Stage6 R/T
Wydech tecnigas RS70
Gaźnik Stage6 BE 21.
Króciec z zaworem Stage6.
itp.
http://www.forum.mieloch.pl
Booster Vertical Drag Racer Ful Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 11:37 
*

Rejestracja: 31 maja 2011, 18:01
Posty: 50
Pojazd:
Cycumbk- chyba oszalales, 20km roznicy? Chyba ze mowisz o licznikowej predkosci..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy