Dzisiaj jest 31 sty 2025, 22:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 cze 2011, 11:39 
**

Rejestracja: 12 maja 2011, 14:00
Posty: 248
Pojazd:
mam problem moj coliber kopci po rozgrzaniu nie wiem co to oznacza.Zla regulacja?,pierscienie..
Zostal w nim wymieniony cylinder,tlok,pierscienie 1km przebiegu...
po wymianie tez kopcil to sprawdzielm stan oleju i gdy odkrecalem korek to mi wywalalo przez wlew.
Teraz tak kopci po nagrzaniu,ze niechce wejsc na obroty tak sie dusi,moze to wina regulacji?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 12:15 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
marcincoli pisze:
gdy odkrecalem korek to mi wywalalo przez wlew.

Odkręcałeś w czasie pracy silnika? To normalne,że go wywali,bo w silniku jest duże ciśnienie w czasie jego pracy.Tutaj winne będą albo pierścienie,albo zawory.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 12:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Wydaje mi się że jest to wina pierścieni , olej dostaje się do komory spalania i nie ma siły wejść na obroty ...




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 12:31 
**

Rejestracja: 12 maja 2011, 14:00
Posty: 248
Pojazd:
Olej wywalało na ZIMNYM silniku jak i na cieplym ale wiesz nawet na cieplym nie ma prawa wywalac,jagby cos:D
A dopeiro co wymienialem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 12:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
No czyli masz nieszczelne pierścienie ... proste :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 13:32 
Zbanowany

Rejestracja: 17 paź 2010, 19:26
Posty: 40
Pojazd:
albo pierścienie albo uszczelniacze zaworowe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 13:33 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
pawelr691, To napewno nie uszczelnienie zaworowe bo mi ono poszło to nie było takich przyczyn tylko olej mi z tamtąd leciał...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 13:44 
***

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:08
Posty: 642
Lokalizacja: okolice włocławka
Pojazd: Aprilia sr
ja stawiam na pierścienie miałem to samo




_________________

Moja Apka aprilia-sr-by-dawid137137-t372258-60.html#p2463456




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 14:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Raczej wina pierścieni.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 17:25 
**

Rejestracja: 12 maja 2011, 14:00
Posty: 248
Pojazd:
Niebede sie bawil w wymiane pierscieni...
Kupuje cylinder 80cc+głowica 80cc i do tego mam pytanie czy bede musial kupic tez gaznik pod 80? Czy tylko wysarczy iglica jak najwyzej??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 17:28 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Gaźnik seria ci starczy ale dysze by sie przydało większą wsadzić...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 17:31 
**

Rejestracja: 12 maja 2011, 14:00
Posty: 248
Pojazd:
dysza to nieproblem mam 85 do stozka ale bedzie chyba mala pod 80cc i stozek?


Ostatnio zmieniony 18 cze 2011, 17:31 przez marcincoli, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 17:32 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Będzie dobra tez tak mam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 17:34 
**

Rejestracja: 12 maja 2011, 14:00
Posty: 248
Pojazd:
A tez masz 80cc chinską?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 17:36 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
mój setup:
cylinder 80ccm wraz z głowicą wałkiem rozrządu i całym mechanizmem
- wariator sportowy wraz z rolkami 5g
- Spręzynki sprzęgła czerwone
- Filtr powietrza stożkowy z osłonką
- cewka wraz z fajką tuningowa (ze zwiększonym woltarzem)
- moduł zapłonowy (odblokwany)
- przeciw talerz
- i wiele innych częci lecz nie pamiętam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 17:38 
**

Rejestracja: 12 maja 2011, 14:00
Posty: 248
Pojazd:
chinska masz ta 80cc bo ja chce taka kupic?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 17:40 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Raczej tak kupowana była rok temu za bodajże 300zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 17:42 
**

Rejestracja: 12 maja 2011, 14:00
Posty: 248
Pojazd:
za 300zł cylinder z glowica?
Bo teraz na alegro chodza po niecale 200
ale mysle,ze dlugo pochodzi i wal tez bo ja nawet niebede przekraczal 65km/h poniewaz dla mnie liczy sie przyspieszenie a nie v-max.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 17:44 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
wał to w chińskich skuterkach są dobre wasdzasz 90ccm i mozesz latać :)
ze wszystkim kupiłem głowica, zawory, cylinder,tłok,pierscionki,wałek rorządu itp. wsztko co poterzebne do przerobienia...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy