Dzisiaj jest 24 lis 2024, 6:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 kwie 2011, 11:40 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Hej, mam taki "problem" bo nie wiem jakiego kupić tłoka, mam cylek 54.00mm (tuleja) i musze zrobić szlifa, gładź ma rysy widoczne ale nie wyczuwalne pod palcem czyli mikro rysy z tego można wywnioskować ze szlif nie będzie głęboki, i czy Wossner o rozmiarze 54,69mm by podpasował? bo jakbym kupil ten rozmiar co podałem wyżej, cylek szlifowany byłby na 54,75 (tolerancja tłoka 0.06), i tutaj najważniejsze pytanie czy taki szlif zakrył by mikro ryski? nigdy nie dawałem cylka do szlifa a musze pierw kupić tłoka. Nie znam sie bardzo na tych wymiarach i nie wiem czy to 0.75mm na szlif jest dużo czy nie;/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 13:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Najlepiej wyślij cylinder do MOTORTECHu w Katowicach i zrobią ci szlif i od razu dopasują tłoka w dobrej cenie. Bo ciężko określić gołym okiem jak cylinder jest wydarty, trzeba wziąć i po prostu go pomierzyć.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 18:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
W tulejach 1 szlif liczy sie chyba co 0.25mm wiec ty chcialbys zrobic szlif na 3 selekcje :)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2011, 14:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
nie ma tak że się liczy co ile ... mierzysz srednice , fachowiec ocenia ile zeszlifowac i tyle .. patrzysz pod tłoka i robi się tak żeby jak najmniej zebrac materiału pod danego tłoka . czy tam Ci 0,25mm czy 0,10mm niema znaczenia . Patrzysz jaką masz średnice - mierzysz mikrometrem nie suwmiarką .




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2011, 14:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Średnicówką się mierzy, tak dla sprostowania.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 20 kwie 2011, 14:34 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2011, 21:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Nie trzeba od razu wysyłać do Motor-techu aby zrobili szlif i dobrali tłok :roll:
Popytaj ludzi w temacie o kogoś kto bawi się w takie rzeczy, jest pełno osób po piwnicach (często po 60roku życia) którzy od zawsze robili szlify, regenerowali wały itp.
Mam takiego Majstra, regeneracje wału zrobił mi za 150zł (regeneracja, nowe łożyska, wyważanie, poprawa gwintów) po 12tyś km wał jest bez luzów.




_________________

Zdjęcia z dobrych rajdów!
Ene due rike Fake!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 12:00 
*

Rejestracja: 22 kwie 2011, 11:17
Posty: 6
Lokalizacja: Huta Szklana
Pojazd:
wbij na wossner.pl jak chcesz tani tloczek. sam zamawialem bo jakas przecena jest. wiem ze cylek mozna oddac do honowania ale chyba tylko nikasyl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 21:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
bzynix, nikasyl? Jak już żeliwo się daje, chyba się nie mylę że tzw. szlif to właśnie honowanie.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 17:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
honowanie t otylko takie hmm bardziej czyszczenie gładzi . . stosuje się przy nicasylu pod nowego tłoka . jeśli masz tam żeliwo za 300zł to po jakiego grzyba pchasz tam tłoka za 300zł ? kup meteora :P suma sumaru nie opłaca się wossnerka :)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy