Dzisiaj jest 26 lut 2025, 22:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 cze 2011, 8:41 
*

Rejestracja: 07 maja 2011, 8:56
Posty: 103
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Witam wszystkich forumowiczów mam vivke i mi poszły pierścienie w niej i za bardzo nie wiem jak wymienić jak by mógł ktoś mi opisać jak po kolej wszystko zrobić i wymienić mam cylinder aluminiowy.

A drugie moje pytanie czy cylinder się nie zatarł bo jeździłem na zepsutych pierścieniach aż w końcu osiągi mi spadły do 40 km/h i nie chce mi teraz wgl odpalić i jeszcze w ten sam dzień trudno odpalał.I jeszcze mała jest kompresja.

Proszę o pomoc :)


Ostatnio zmieniony 19 cze 2011, 8:50 przez Viva12342, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 9:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:59
Posty: 707
Lokalizacja: TSN , Łódź
Pojazd:
Skoro nie odpala to mógł się zatrzeć. Ale najlepiej będzie jak sam sprawdzisz :wink:
A wymiana pierścieni to prosta rzecz zdejmujesz stare i starannie nakładasz nowe na tłok i to wszystko :)




_________________

Obrazek

Wejdź i oceń mojego speeda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=96909

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 10:48 
*

Rejestracja: 07 maja 2011, 8:56
Posty: 103
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
A jak sprawdzić czy jest zatarty bo ja jestem nowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 10:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:59
Posty: 707
Lokalizacja: TSN , Łódź
Pojazd:
Musisz wyjąć cylinder, odkręcasz pokrywe od chłodzenia tak czarna i musisz odkręcić 4 śróby które mocują cylinder, zdejmujesz głowice i ściągasz cylinder z tłoku. Jeśli będzie porysowany to znaczy że jest zatarty


Jęsli będziesz robił to pierwszy raz to bądź ostrożny. A najlepiej by było jeśli będziesz to robił z osobą która się na tym zna. Bo jak rozbierzesz to niewiadomo czy złożysz to do kupy :wink:




_________________

Obrazek

Wejdź i oceń mojego speeda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=96909

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 20:44 
*

Rejestracja: 07 maja 2011, 8:56
Posty: 103
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Siema bo mam takie jeszcze spostrzeżenia jak stałem w miejscu nie ruszałem manetki to gasł i nie chciał odpalać a jak odpalił to nie wchodził w obroty koło się nie kręciło a skuter chodził i po chwili gasł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 20:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:37
Posty: 156
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
TO jest oznaka właśnie zatarcia :) mi tylko odpala ale na wolnych obrotach gaśńie nie mam już przyszpieszenia jakie miałem. bądz może Ci pojsc cały cylinder jeśłi jest porysowany albo może mieć minimalny rowek to wymień same pierscienie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy