Dzisiaj jest 25 sie 2025, 19:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 cze 2011, 12:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
Jak już kiedyś pisałem moja Yamaha Neos pali trochę ponad 5l/100km v-max to tylko 60km/h i nie trzyma wolnych obrotów na ciepłym silniku. Wyczytałem na jakimś forum że to może być spowodowane pękniętym pierścieniem i chciałem się dowiedzieć czy to jest prawda


Ostatnio zmieniony 19 cze 2011, 14:23 przez Rocky, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 12:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
może nie pęknięte masz pierścienie ale już starte musisz to sprawdzić i przy okazji zawór membranowy bo przez niego może dużo palić :D




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 12:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
Rocky, Jakby ci pękł pierścień to by cylek się zatarł. Jest to możliwe od złej regulacji gaźnika :)




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 12:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Jeżeli by pękł pierścień to by było słychać metaliczny dźwięk na wolnych obrotach . A to że dużo ci pali i nie trzyma wolnych obrotów to może być spowodowane rozwalonym zaworem membranowym , może łapać gdzieś lewe powietrze i regulacja gaźnika raczej się kłania :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 13:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
A co wtedy się dzieje jak zawór membranowy jest zepsuty?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 13:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Duże spalanie i problemy z odpalaniem :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 13:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
chodzi mi o to co dzieje się z paliwem kiedy zawór jest zepsuty?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 14:49 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Cofa się do filtra powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 16:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
i to że cofa się ma taki wpływ na spalanie???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 19:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sty 2010, 17:05
Posty: 469
Lokalizacja: Jasło
Pojazd: Mz Rt 125/Beta ARK
To chyba zwiększa się zużycie paliwa , bo się cofa :D .
Hmm.. a jeśli się cofa to jakie są objawy ( może źle to ująłem ) , bo u mnie zauważyłem ,ze kapie jakiś taki olej czy coś z filtra powietrza , to chyba nie olej tak sam z siebie by zaczął kapać .




_________________

Moja Beta ARK

Wbijać :D .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy