Dzisiaj jest 29 kwie 2025, 21:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 cze 2011, 9:46 
*

Rejestracja: 31 maja 2011, 23:42
Posty: 6
Pojazd:
witam. mam skuter marki atala hacker chłodzony powietrzem z `97r. Kilka lat temu strzelił mi pierscien i porysował głowice. zanim to sie stało skuter był szybki i mocny. dawał rade w dwie dorosłe osoby , jednak jego v-max było 60-65 . jednak mial problemy juz w tedy z odpaleniem na zminym. mozna było go ustawic ze albo odpalał tylko z kopki albo tylko z rozrusznika. Ale i tak bardzo długo trwało jego odpalenie. Wymienilem zepsute elementy . kupilem zestaw 70cc metrakit . po wymianie i dotarciu skuter znacznie osłab. pod góre ledwo wyjezdzal z jedną osobą. gaznik bez zadnego syfu. Przez to ze skuter byl słaby przestalem na nim jezdzic. po kilku latach postanowilem go naprawic i sprzedac. wczoraj zacząłęm grzebac w gaźniku zeby go odpalic. Odpalił jednak na dziwnych ustawieniach gaźnika. srubke od powietrza odkręciłem na 5 pełnych obrotów zeby odpalił (inaczej nie palił w ogóle) , obroty do końca wkręcone i do tego jeszcze trzymam gaz do konca odkręcony zeby załapał od rozrusznika bo inaczej tak jakby za wolno kęcił a przy daniu gazu dp końca rozpędza sie i wkońcu łapie i pali. musze go wtedy trzymac na wysokich obrotach bo inaczej gaśnie. Bardzo prosze o jakies porady co z tym zrobic i co to moze byc. Za sam zestaw zapłaciłem 400 zł jakies 3-4 lata temu i jest on prawie nowy ( zrobione na nim około 2 tys km.)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 16:23 
*

Rejestracja: 27 lip 2010, 11:04
Posty: 91
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd: TGB 303
Jedyną rzeczą którą kupiłeś jest cylinder? Reszta seryjna? Taki cylinder potrzebuje wyższych obrotów, aby oddać moc, więc regulacja napędu to raz, a dwa to porządnie wyreguluj gaźnik i sprawdź membrany oraz w jakim stanie jest świeca. Może się okazać potrzebna większa dysza, jeśli gaźnik jest 12mm.


Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 16:23 przez robi1007, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 17:07 
*

Rejestracja: 31 maja 2011, 23:42
Posty: 6
Pojazd:
kupiłem cylinder tłok pierscienie i głowice od 70 cc. tak gaźnik jest 12 mm i dodam jeszcze ze dysza w nim jest zalożona 53 ... bo dzisiaj czyścilem gaźnik .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 17:17 
*

Rejestracja: 27 lip 2010, 11:04
Posty: 91
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd: TGB 303
Załóż dyszę w granicy 75-80 i zacznij regulację gaźnika. Jak już będzie równo chodził to zajmij się rolkami i sprężyną centralną w celu podregulowania napędu.


Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 17:18 przez robi1007, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 18:50 
*

Rejestracja: 31 maja 2011, 23:42
Posty: 6
Pojazd:
dziękuje za rady :) a mam jeszcze pytanie. zacząłem sie bawic iglica . była na środku ale gdy zrobiłem ze iglica jest najkrótsza (czyli o 2 w dół) to w ogóle nie chce jechac . zostawic na środku czy dac o jedno w góre ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 19:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2009, 14:38
Posty: 76
Lokalizacja: Małopolska KPR
Pojazd:
Na początek zrób tak jak pisze robi1007 bo bez regulacji nie ma rewelacji.
Musisz wyregulować dobrze gaźnik żeby to miało ręce i nogi.
Jak masz gaźnik 12mm i dysze 53 do cylinder 70ccm to nie dziw się, że nie śmiga.




_________________

Kąkol pisze:
Może całkiem forum wydupcyć?



" Co wolno wojewodzie..."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 19:41 
*

Rejestracja: 31 maja 2011, 23:42
Posty: 6
Pojazd:
oki. kupie większe dysze i posprawdzam :) czyli przyczyną tego ze cięzko pali moze byc za mala dysza ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 20:34 
*

Rejestracja: 27 lip 2010, 11:04
Posty: 91
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd: TGB 303
Prędzej przyczyną tego jest rozregulowany gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 23:03 
*

Rejestracja: 31 maja 2011, 23:42
Posty: 6
Pojazd:
zmienilem dysze główna i dysze od wolnych obrotów na większe . skuter dalej tak samo ciezko pali :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 9:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 15:36
Posty: 71
Lokalizacja: Siedlce (łódzkie)
Pojazd:
Koniecznie sprawdź też membrany bo mogły się powyginać albo wykruszyć i przez to może nie odpalać.




_________________

Żadna, nawet najprostsza, najbardziej gładka droga nie da ci tyle adrenaliny jak kręta droga ciągnąca się pomiędzy górskimi stepami...

Moja maszynka:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Derbi/Vamos_G/56901




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy