Dzisiaj jest 06 cze 2025, 11:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 cze 2011, 21:32 
Zbanowany

Rejestracja: 15 sie 2010, 17:56
Posty: 113
Pojazd:
Elo :)
Mam taki problem że klient chce oddać skuter wyżej wymieniony do naprawy skuterek z niemiec.. chyba blokada mofa tak mi się wydaje leci 45 a z górki 50
Może ktoś mi powiedzieć jakie blokady są w tym skuterku:)??
Dzięki pozdro:]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 8:22 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
blokady masz na przełozeniach , to jest głowna blokada w moriniakach,
no i takie jak tuleja na wario , zwezony krucciec (ale jak gaznik seria to nic nie trzeba robic)




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 14:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 15:36
Posty: 71
Lokalizacja: Siedlce (łódzkie)
Pojazd:
Może mieć zablokowany gaźnik (za mała średnica gardzieli), moduł, filtr (zwężka) wario (tulejka) no i przede wszystkim przełożenia (musisz policzyć ile ma zębów na każdym wałku).




_________________

Żadna, nawet najprostsza, najbardziej gładka droga nie da ci tyle adrenaliny jak kręta droga ciągnąca się pomiędzy górskimi stepami...

Moja maszynka:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Derbi/Vamos_G/56901




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 16:01 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
w katanach moduły nie byly blokowane , gazniki tez nie ,
policz obroty sprzegła na jeden obrot kola , jak bedzie 10-12 czyli odblokowane ale zapewne masz 16-17...
a nie jakies zabki ... no i oczywiscie ze jest tulejka na wario.




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 21:12 
*

Rejestracja: 25 maja 2011, 18:50
Posty: 26
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
romek274, mała poprawka, poniżej 13,5 obrotów dzwonu to odblokowane, a powyżej to zablokowane.

Potem jeszcze są blokady takie jak:
-wario
-wylot cylindra
-wydech
-króciec
-za mała dysza w gaźniku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 21:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 15:36
Posty: 71
Lokalizacja: Siedlce (łódzkie)
Pojazd:
romek274 przecież przełożenia to koła zębate, a zablokowane mają mniej zębów. Można je sprawdzić poprzez obroty dzwonu albo policzenie zębów.




_________________

Żadna, nawet najprostsza, najbardziej gładka droga nie da ci tyle adrenaliny jak kręta droga ciągnąca się pomiędzy górskimi stepami...

Moja maszynka:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Derbi/Vamos_G/56901




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 21:50 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
dobra masz racje... niech Ci bedzie a wiesz ile tych zebow ma byc i wogole...
wtedy trzeba przekladnie wyjmowac. lepiej obroty policzyc ...




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 23:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 15:36
Posty: 71
Lokalizacja: Siedlce (łódzkie)
Pojazd:
No można policzyć obroty chyba, że i tak musi wymienić olej w przekładni to może policzyć zęby i zobaczyć czy odblokowane przełożenia mają tyle samo czy więcej zębów




_________________

Żadna, nawet najprostsza, najbardziej gładka droga nie da ci tyle adrenaliny jak kręta droga ciągnąca się pomiędzy górskimi stepami...

Moja maszynka:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Derbi/Vamos_G/56901




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2012, 23:27 
Zbanowany

Rejestracja: 22 paź 2011, 18:57
Posty: 67
Lokalizacja: czarnobyl
Pojazd:
masz blokade na module te blokady wychodzily tylko w wersji mofa




_________________

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 9:08 
*

Rejestracja: 25 mar 2010, 18:44
Posty: 27
Pojazd:
pepekstunter pisze:
No można policzyć obroty chyba, że i tak musi wymienić olej w przekładni to może policzyć zęby i zobaczyć czy odblokowane przełożenia mają tyle samo czy więcej zębów



przyklej taśmę na dzwon i na koło ,tak żeby sie pokrywały i kręcić dzwonem jeżeli będzie 12 obr dzwonu i 1 obr koła to są odblokowane . a jeżeli bedzie 15/1 to zablokowane :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy