Dzisiaj jest 28 lut 2025, 10:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 cze 2011, 10:28 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Tak jak w temacie. Mam teflonowe łożyska SKF i nie wiem jak nabić je w kartery. Można je podgrzewać? Jak montować teflonem do wału?
Pozdro!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 10:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Podgrzewa się karter i chłodzi się łożyska . Ja dawałem napisami do góry :P




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 10:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
na prasie hydraulicznej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 10:49 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
Tym zasłoniętym koszyczkiem musisz dac do wewnątrz karterów(Komory korbowej).




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek


Ostatnio zmieniony 22 cze 2011, 10:49 przez Adamer, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 10:51 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
A wtedy będą łożyska smarowne?


Ostatnio zmieniony 22 cze 2011, 10:52 przez zimnyfull1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 11:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Bardzo mądrze a ciekawe co będzie łożyska smarować.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 13:29 
*

Rejestracja: 05 lut 2010, 12:31
Posty: 131
Pojazd:
teflonem od strony simeringów żeby łożysko miało smarowanie




_________________

Cylinder; Airasl T6 Racing 70
Wał; Top Racing HQ
Łożyska; C4 NTN
Wydech; LeoVince Hand made TT
Wariator; Hebo NG [rolki 4,5g]
Sprzęgło; Malossi FLY, spreżyna[+30%]
Gażnik; Dellorto 21, dysza[92]
Pasek;Hebo KEVLAR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 15:59 
*

Rejestracja: 24 cze 2009, 15:48
Posty: 52
Pojazd:
A jak się założy odwrotnie to coś sie stanie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 18:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
analogicznie nie lałbyś oleju do 2t ,bo w sumie po co smarowanie :wink:




_________________

Metrakit SP Series II ,Stage6 HPC ,Dell'orto 21mm , Reverse X-Treme ,Polini Air Box ,Stage6 VForce3 ,Malossi Multivar ,Stage6 Racing Torque Control ,Stage6 WingCooler Team , CDI Malossi ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 9:09 
*

Rejestracja: 24 cze 2009, 15:48
Posty: 52
Pojazd:
To mam chyba lipe bo mam odwrtonie założone :) ale jest tam taki kanalik na mieszanke to nie będzie w ogóle smarowania?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 13:53 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
Tam jest koszyczek teflonowy taki specjalny, nie chodzi mi o tą blaszkę
jak są w zwykłych tanich łożyskach. Ten koszyczek powinien byc od
strony wału, zapobiega to dostaniu się resztek pierścieni lub
rozwalonego łożyska igiełkowego. Jeżeli jest dany w stronę simmeringa
to jest to źle, skraca się żywotnośc bo niema tyle smarowania ile
trzeba przez kanalik.




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 10:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2005, 12:05
Posty: 413
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
konrad.pulchny pisze:
teflonem od strony simeringów żeby łożysko miało smarowanie


Dokładnie odwrotnie. Teflonem do wału, bo smarowanie jest od strony simmeringów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 10:46 
*

Rejestracja: 05 lut 2010, 12:31
Posty: 131
Pojazd:
możę i tak niepamiętam dokładnie jak ten otworek do smarowania leciał,
ale sorry moja pomyłka




_________________

Cylinder; Airasl T6 Racing 70
Wał; Top Racing HQ
Łożyska; C4 NTN
Wydech; LeoVince Hand made TT
Wariator; Hebo NG [rolki 4,5g]
Sprzęgło; Malossi FLY, spreżyna[+30%]
Gażnik; Dellorto 21, dysza[92]
Pasek;Hebo KEVLAR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 11:00 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Już wiem. Dokładnie tak jak pisze Smuggler. :wink:
Dzięki Panowie za fatygę ;]


Ostatnio zmieniony 26 cze 2011, 11:01 przez zimnyfull1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 11:25 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
Smuggler pisze:
konrad.pulchny pisze:
teflonem od strony simeringów żeby łożysko miało smarowanie


Dokładnie odwrotnie. Teflonem do wału, bo smarowanie jest od strony simmeringów.


Popieram.. :cool:




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy