Dzisiaj jest 27 lis 2024, 22:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 20:54 
*

Rejestracja: 23 gru 2009, 21:04
Posty: 72
Lokalizacja: Radwan/opatów
Pojazd:
golona pisze:
na nicasilu można również szlif zrobić i wstawić tuleje



o.0

Nicasil możesz jedynie honować, gdy masz delikatne ryski, bo honowanie to setne milimetry ;d

By Z nicasilu zrobić tuleje, potrzebny rozwiert i wbicie tulei, poprzez specjalistyczny zakład, np Motor-tech.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 21:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2008, 20:10
Posty: 274
Lokalizacja: Borów/Wrocław
Pojazd:
Nicasil na 100%. Cylinder uszkodzony w najgorszym miejscu tak jak wspomniał wcześniej kolega. Ciśnienie będzie "pchało" mieszankę pod pierścienie przez co będziesz słyszał dość ciekawe strzały w tłumik. Łatwo się domyślić, że straci moc, spalanie się zwiększy a dodatkowo simeringi będą dostawały po dupie do potęgi. Co się tyczy honowania to raz na 5 razy cylinder zostaje uszkodzony bezpowrotnie. Najlepiej było znaleźć jakąś RS na części i założyć używkę. Zresztą cylindry po 250zł chodzą bez tłoka (tuleja), tylko trzeba szukać z głową. Pozdrawiam i życzę powodzenia.




_________________

Pro - da' way of my life.

Zerknij na moje aukcje! To nic nie kosztuje :)
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=11728312




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 22:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Daj obejrzeć to jakiemuś fachowcowi bo z tych zdjęć to wypatrzeć nic nie idzie.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 12:50 
*

Rejestracja: 17 cze 2011, 21:03
Posty: 7
Pojazd:
zalozylem ten tlok. motor odpala bez problemu. kompresja jest dobra ale nie mam miernika zeby ja zmiezyc dokladnie. tylko szybko sie zagrzewa. tzn jak temperatura dojdzie do np 70 to pozniej wzrassta dalej (71 72 73 74 75 76 ) i w gore a jak zaczynam krecic gazem to znowu temperatura opada o jakies 5 stopni i wiecej. co to moze byc ? podczas jazdy mialem juz 80 stopni i wrocilem do domu bo nie chce go przegrzac.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 11:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nawet silnik się nie zagrzał. Temperatura pracy silnika jest 90 stopni. A że szybko się zagrzewa to normalne na dotarciu. Jaki luz montażowy dałeś ?




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 23 cze 2011, 11:47 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 11:56 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Konrad324, optymalna temp pracy w rs to 74stopnie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 14:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 20:47
Posty: 396
Pojazd:
Mnie to w ogóle się w głowie nie mieści, cylek ewidentnie zatarty jeszcze z ubytkami,Ale to już twój wybór i twoje pieniądze tylko się nie zdziw ze zaraz znów wszystko padnie. :wink:




_________________

Polerowanie Aluminium na efekt lustra!!

http://www.bikepics.com/members/marcepani/polerki/\

Lakierowanie Proszkowe / Piaskowanie !!

http://bikepics.info/members/marcepani/p3/

GG:10493683




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 16:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
No to wiadomo że jak chcesz na tym jeździć to cylinder trzeba nowy.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 16:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Albo tuleje wsadzic, roznicy nie odczujesz w mocy i tak :)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 18:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Tuleje kumpel w nsr założył to max 130-140 więcej nie ma siły po tuleji moto słabnie ;p i była robiona w motor-techu.
najlepsze ale i najdroższe rozwiązanie to kupić nowy cylek lub oddać żeby nałożyli nowy nicasil ale ciężko w polsce o dobry nicasil ;p


Ostatnio zmieniony 23 cze 2011, 18:45 przez ReKoRdZiK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 19:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
ReKoRdZiK, W Polsce nie robią nicasilu.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 19:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
I nie polecaja ponownego nakladania nicasilu, przez to ze nie da sie go tak dobrze nalozyc jak za pierwszym razem w fabryce :D




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 22:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2008, 20:10
Posty: 274
Lokalizacja: Borów/Wrocław
Pojazd:
Wychodzi jazda na dozowniku, Nicasil powinien być na wieki. Największym błędem jest to, że każdy jeździ aż coś się rozwali - tłok raz na sezon i nie ma możliwości, że coś pójdzie nie tak. Co do tuleji to normalne, że trochę osłabnie - to taka różnica jak przesiadka z żeliwnego cylindra na aluminiowy. Najlepszym wyjściem jest kupić używany cylek na nicasilu, dopasować nowy, zakuwany tłok z idealnym luzem tak, by nie trzeba było go "docierać" i mamy nówkę silnik. Zresztą nicasilu nie powinno się docierać, dobre rozgrzanie przed jazdą i ogień! :)




_________________

Pro - da' way of my life.

Zerknij na moje aukcje! To nic nie kosztuje :)
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=11728312




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 10:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
maly66625,
Nicasil ma 4 selekcje tłoków i jak się już zedrze cąły to nakładamy nowy więc nie na wieki.
Docierać się nie dociera bo jak powłoka o tak niewielkiej grubości wystarcza na kilka tłoków to nie ma w ogóle mowy o docieraniu.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 11:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
http://cgi.ebay.pl/Aprilia-RS125-RS-125 ... 3368a1f741
Mysle ze bardziej oplaca sie kupic caly zestaw cylinder na nicasilu + tlok +uszczelki za ~1000zl niz pakowac tuleje za 350zl+tlok 350zl+ uszczelki 100zl :)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 16:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
MITAKA to Prox który nie przeszedł kontroli jakości więc lipa. Lepiej już poszukać kitu 160ccm.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 18:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Konrad324 pisze:
MITAKA to Prox który nie przeszedł kontroli jakości więc lipa. Lepiej już poszukać kitu 160ccm.


Zalozysz kit 160ccm i poleci ci wszystko po kolei... Korba, wal, lozyska...

mozesz tez zamowic tutaj cos, ogolnie ciekawy sklep :P http://www.pjme.co.uk/acatalog/Aprilia_ ... _End_.html




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 13:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:58
Posty: 154
Lokalizacja: Krk
Pojazd:
kartka papieru i przejedz po gładzi jeżeli zostawi brud koloru węgla to tuleja
ale mi się wydaje że już masz tuleje bo się nie szkli jak nicasil




_________________

Wykonuje remonty wymiany tuning skuterów biegówek 2t tanio szybko Kraków okolice
gg 25761140


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez MichuRX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy