Dzisiaj jest 01 maja 2025, 21:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Kompresja
Post: 24 cze 2011, 16:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2011, 22:02
Posty: 103
Lokalizacja: Pszów
Pojazd:
Witam, chcialem was zapytac jaka powinna byc prawidlowa kompresja w silniku skutera 2T ?




_________________

Cylinder WM 70ccm
Gaźnik WM 21mm
Wariator WM High-Speed
Sprzęgło WM Tuning
Dzwon WM R-Vent
Wał Tec Racing
Pasek Polini Kevlar
Płytki Membrany Malossi
Króciec Tec 21mm
Filtr Powietrza Revo S-Type
Wydech Yasuni R
Moduł CDI Racing


Ostatnio zmieniony 24 cze 2011, 20:29 przez kisielek123, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 16:26 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
zależy od silnika bo np . w silnika z komara ma być 8 barow , ale to kit z tym
od 8-10
12 zazwyczaj jest na dotarciu , skuter na koompresji 6 tez powinnien smigac




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 16:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2011, 22:02
Posty: 103
Lokalizacja: Pszów
Pojazd:
a trzeba miec otwarta przepustnice na full zeby dobrze zmierzyc kompresje ?




_________________

Cylinder WM 70ccm
Gaźnik WM 21mm
Wariator WM High-Speed
Sprzęgło WM Tuning
Dzwon WM R-Vent
Wał Tec Racing
Pasek Polini Kevlar
Płytki Membrany Malossi
Króciec Tec 21mm
Filtr Powietrza Revo S-Type
Wydech Yasuni R
Moduł CDI Racing


Ostatnio zmieniony 24 cze 2011, 16:35 przez kisielek123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 16:39 
*

Rejestracja: 20 paź 2009, 14:54
Posty: 123
Lokalizacja: się wzięli ludzie
Pojazd:
Nie, przepustnica nic nie zmienia w pomiarze kompresji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 16:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2011, 22:02
Posty: 103
Lokalizacja: Pszów
Pojazd:
bo ja dzis zmierzylem przyzadem i wykazalo mi 3,5 bara jest to mozliwe ? A skuter normalnie odpala i jezdzi i calkiem przyzwoite przyspieszenie i v-max




_________________

Cylinder WM 70ccm
Gaźnik WM 21mm
Wariator WM High-Speed
Sprzęgło WM Tuning
Dzwon WM R-Vent
Wał Tec Racing
Pasek Polini Kevlar
Płytki Membrany Malossi
Króciec Tec 21mm
Filtr Powietrza Revo S-Type
Wydech Yasuni R
Moduł CDI Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 16:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2009, 20:16
Posty: 389
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Majonez pisze:
Nie, przepustnica nic nie zmienia w pomiarze kompresji.
I po co glupoty gadasz ? Ma być otwarta przepustnica przy mierzeniu kompresji a nawet musi bo wtedy bedzie zły pomiar !!! . Nawet w autach jak się mierzy trzeba trzymac gaz.... Majonez jak się nie znasz to się nie udzielaj.




_________________

Stage 6 Streetrace 70
Top Racing Evo ng
SKF HQ TEFLON
Hebo NG
Pasek Polini For Race
Yasuni r
Stage6 Black Edition 19mm
Tec Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 16:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2011, 22:02
Posty: 103
Lokalizacja: Pszów
Pojazd:
no bo ja wlasnie robilem z zamknieta i przez to moze byc taka slaba kompresja ?




_________________

Cylinder WM 70ccm
Gaźnik WM 21mm
Wariator WM High-Speed
Sprzęgło WM Tuning
Dzwon WM R-Vent
Wał Tec Racing
Pasek Polini Kevlar
Płytki Membrany Malossi
Króciec Tec 21mm
Filtr Powietrza Revo S-Type
Wydech Yasuni R
Moduł CDI Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 16:48 
*

Rejestracja: 20 paź 2009, 14:54
Posty: 123
Lokalizacja: się wzięli ludzie
Pojazd:
Jakoś nigdy mi to nie przyszło na myśl, przepraszam. :shock:




_________________

Aprilia Amico 92 r.

Na razie:
Wariator Top Racing Next Generation 4.5g
Centrala różowa
TK PHBN 17.5mm

vmax gps 70 km/h ;c




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 17:52 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
zmierz na otwartej przepustnicy , chodz watpie ze sie podniesie o duzo moze do tych 4 bar...
jak jest wszystko ok i smiga to zostaw i smigaj na tej kompresjiii, moze jeszcze masz rozwalony sprzet do mierzenia...




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 18:01 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:22
Posty: 963
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Powiem ci tak:
Mechanik pewien powiedział że najlepiej mierzyc na otwartej przepustnicy i bez tłumika,nie wiem czemu tak,ale na zamkniętej przepustnicy pokazało 9bar,a na otwartej 9,2bara to nie duża różnica,a bez tłumika nie mierzyłem bo specjalnie nie chciałem sciągac żeby tylko zmierzyc kompresje.
Ale skoro mówisz że skuter chodzi dobrze i ma moc i w ogóle a kompresja wynosi tylko 3,5bar to musiałeś coś źle zmierzyc,ponieważ ja u kolegi mierzyłem i wyszło 4bar a skuter na rozrusznik nie zapali,łapie łapie ale nie załapie,i mocy ma mało także wiesz :wink:




_________________

Sprzedam dużo częsci silnikowych do Yamahy Bws,naprawdę tanio! Sprzątanie garażu.
Malossi sport 70cc 50zł do szlifu!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=171672
Gg. 8308088




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 18:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2011, 22:02
Posty: 103
Lokalizacja: Pszów
Pojazd:
no ale przyzad jest dobry bo go z warsztatu pozyczylem i ciagle go uzywamy to dziala jak powinien ; /




_________________

Cylinder WM 70ccm
Gaźnik WM 21mm
Wariator WM High-Speed
Sprzęgło WM Tuning
Dzwon WM R-Vent
Wał Tec Racing
Pasek Polini Kevlar
Płytki Membrany Malossi
Króciec Tec 21mm
Filtr Powietrza Revo S-Type
Wydech Yasuni R
Moduł CDI Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 18:28 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
moze maci taki specjalny zeby klijentow robic w bambuko xD (nie no zartuje )
ale jaki masz taki wkrecany w gwint od swiecy czy taki wciskany z zaworem iglicowym ?




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 18:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2011, 22:02
Posty: 103
Lokalizacja: Pszów
Pojazd:
wciskany z zaworem iglicowym




_________________

Cylinder WM 70ccm
Gaźnik WM 21mm
Wariator WM High-Speed
Sprzęgło WM Tuning
Dzwon WM R-Vent
Wał Tec Racing
Pasek Polini Kevlar
Płytki Membrany Malossi
Króciec Tec 21mm
Filtr Powietrza Revo S-Type
Wydech Yasuni R
Moduł CDI Racing


Ostatnio zmieniony 24 cze 2011, 18:40 przez kisielek123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 19:14 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
moze go zle dociskasz , lub ta guma na koncowce juz przepuszcza...
zaworek iglicowy moze byc skrzywiony




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 19:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2011, 22:02
Posty: 103
Lokalizacja: Pszów
Pojazd:
ale jak w pracy sprawdzamy to jest wszystko ok ; /




_________________

Cylinder WM 70ccm
Gaźnik WM 21mm
Wariator WM High-Speed
Sprzęgło WM Tuning
Dzwon WM R-Vent
Wał Tec Racing
Pasek Polini Kevlar
Płytki Membrany Malossi
Króciec Tec 21mm
Filtr Powietrza Revo S-Type
Wydech Yasuni R
Moduł CDI Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 19:50 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
no dobra nie bede podważał twojego zdania . mowisz ze dobrze sprawdzasz to tak musi byc , a skuterek normalnie chodzi ? jaki jest powod sprawdzenia kompresji ....




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 19:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2011, 22:02
Posty: 103
Lokalizacja: Pszów
Pojazd:
ciekawosc, a skuter normalnie odpala i ma ladne przyspieszenie i fajny v-max jak dla mnie, jeszcze jutro sprawdze jeszcze raz dla pewnosci.




_________________

Cylinder WM 70ccm
Gaźnik WM 21mm
Wariator WM High-Speed
Sprzęgło WM Tuning
Dzwon WM R-Vent
Wał Tec Racing
Pasek Polini Kevlar
Płytki Membrany Malossi
Króciec Tec 21mm
Filtr Powietrza Revo S-Type
Wydech Yasuni R
Moduł CDI Racing


Ostatnio zmieniony 24 cze 2011, 19:57 przez kisielek123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 20:11 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
to ziomek olej ta kompresje :]
i Życze długiej zywotnosci dla skuterka xD




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy