Dzisiaj jest 06 mar 2025, 13:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 cze 2011, 16:11 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
Siemka jakie mogą być objawy rozciągnietego paska ?

Długość paska zmierzona 81cm, szerokość 1,8 cm. Model Piaggio nrg mc1 LC




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583


Ostatnio zmieniony 25 cze 2011, 15:49 przez radi95, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 16:22 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Będzie się ślizgał, jak to już jego końcówki, a jaki masz problem odkręcić i sprawdzić? To jest chyba najbardziej pewna metoda :)




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 16:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
Ja juz dawno mam rozkręcone tylko że on nie jest zjechany tylko strasznie luźny że normalnie wisi a skuter ma muła strasznego na przyśpieszenie od dołu i to moze byc tego przyczyna ? czy cylindra który wymieniałem nie dawno ?




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 16:48 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Pasek nie powinien być luźny. Jak go chcesz ścisnąć to styka się góra z dołem? Ale nie tak na opór, normalnie. I jak zwisa to napewno jest do wymiany, musiałeś mieć za długi pasek założony i to sporo.




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 17:35 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
Tak spokojnie mogę na środku dotknąć górę z dołem. Igi, Mozliwe że ktoś zły założył.




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 18:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 13:11
Posty: 342
Lokalizacja: Małopolska.Osielec
Pojazd:
a od poczatku jak kupiles byl muł ?? czy to sie zaczelo teraz.??




_________________

Stalker 4ever!<3 ^^ :)
HeBo ?!
Cytuj:
ałto

Cytuj:
kópie sportowy tumik do zómiko kłik cztery te




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 22:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
radi95-Może podaj nam długość swojego paska (zmierz centymetrem krawieckim) a wtedy powiemy ci czy jest taki jak powinien
Podaj również szerokość paska
Przy ponownym zakładaniu paska musisz zakręcić parę obrotów sprzęgłem żeby pasek się naciągnął ale myślę że to już wiesz :wink: jeśli zakręcisz sprzęgłem a pasek nie podniesie się na korektorze a będzie luźny to może zniszczył ci się korektor lub sprężyna już padła :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 20:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
Niee od pewnego czasu tak, stopniowo...iceartur90, narazie paska nie zdejmuje, zdejme jak kupie nowy...a dlaczego przy zdejmowaniu paska musze zakręcić sprzęgłem zeby się naciągnął ?




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 21:22 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
radi95 pisze:
dlaczego przy zdejmowaniu paska musze zakręcić sprzęgłem

Odpowiedź:
radi95 pisze:
zeby się naciągnął




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 21:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
Igi, to miało być tak- Dlaczego przy zdejmowaniu paska musze zakręcić sprzęgłem, zeby się naciągnął się naciągnął. Chyba powinno odwrotnie




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 21:45 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Sorry, nie doczytałem. Zakręcić sprzęgłem musisz po założeniu paska, chociaż jak odpalisz i ruszysz to on się sam naciągnie. Przy zdejmowaniu nic sprzęgłem nie kręcisz




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 8:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
radi95 Kolego ale po co będziesz kupował nowy pasek jeśli ten może jest dobry.
Żeby zmierzyć pasek nie musisz go zdejmować wystarczy że odkręcisz pokrywę przekładni i zmierzysz pasek centymetrem (długość i szerokość) podaj jeszcze model swojego piaggio nrg mc 1/2??
A o tym sprzęgle żebyś zakręcił to pisałem właśnie po to żeby pasek się naciągnął jak będziesz patrzył ręką czy styka się na środku.
Sprawdź czy korektor momentu obrotowego rozszerza się ciężko czy lekko.
Widzę że nie chcesz dać sobie pomóc tylko będziesz wywala kasę w błoto a wina może leżeć w zupełnie czymś innym, bardzo proszę sprawdź to co ci napisałem a później pomyślisz co zrobić z tym fantem.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 15:37 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
iceartur90, Długość paska jest około 81 cm... A szerokość około 1,8 cm.
Model to NRG mc1 LC




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy