Dzisiaj jest 06 mar 2025, 14:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 cze 2011, 21:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2010, 15:18
Posty: 96
Pojazd:
Witam!

Otóż pisze, do doświadczonych kolegów o pomoc. Przerabiam właśnie Gilere Runner Purejet na gaźnik i mam lekkie problemy.

Ogólnie bak jest umiejscowiony na dole, a gaźnik jest wysoko na króccu, mam wężyki poprowadzone tak jak wisi i czasem odpala ok, a czasem już tak dobrze nie zassa i w ogóle nie chce, mógłby się ktoś wypowiedzieć jak mam to poprowadzić, żeby wszystko było pewnie i swobodnie zrobione. Mile widziana jakaś fotka, był bym bardzo wdzięczny.

Druga sprawa, to niskie obroty, w gaźniku obroty są na maxa, a jednak trzeba pełną manetką i kręci kilka sekund i odpala, nigdy nie miałem takich problemów z gaźnikami.

Jaką polecacie dysze do Dellorto 17,5 w Full Seryjnej 50cc Runnerce?

I jak jest rozwiązana sprawa z olejem, bo ogólnie robie mieszanke ale nic nie odłączałem, wiem jedynie że jest jest ten cały mechanizm pod pokrywą, ale gdzie to póżniej leci i jak rozwiązać sprawe oleju, żeby podwójnej dawki nie dostawał to nie wiem.

Z góry dziękuje za wypowiedzi, jeśli ktoś udzieli odpowiedzi pomocnej, napewno odwdzięcze się wysłaniem jakiegoś browarka pod dany adres hihi ;)

Pozdrawiam! ;)




_________________

Sr 50cc -> Sr 70cc & Nrg -> Rs 70cc <3


Ostatnio zmieniony 24 cze 2011, 21:34 przez Tucholo, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 22:04 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Tucholo, też chciałem to kiedyś zrobić ale zrezygnowałem ze względu na te kłopoty co podałeś :D
Lepiej cały silnik kupić a potem stary sprzedać :)




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 22:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Tam nie ma pompki paliwa?

Cytuj:
Jaką polecacie dysze do Dellorto 17,5 w Full Seryjnej 50cc Runnerce?

Oryginalnie była 53, można dać ciut większą.
Napisz do mass95, bo on przerabiał NRG z wtrysku na gaźnik.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 23:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2010, 15:18
Posty: 96
Pojazd:
Booyaka pisze:
Tam nie ma pompki paliwa?


Pompka jest wyrzucona i jest zamiast niej włożony kranik podciśnieniowy.

Ogólnie w SR wyżej bak i problemu nie ma, tutaj jest gorzej bo jest wyjście z baku na samym dole i później idzie pod górkę.

Booyaka pisze:
Napisz do mass95, bo on przerabiał NRG z wtrysku na gaźnik.


Oki, dzięki za info, ale ogólnie problem polega z tym bakiem i z tym, że idzie pod górke, a w NRG jest bak normalnie, tak samo jak w SR, bo w Aprilce już przerabiałem i problemu żadnego nie było.




_________________

Sr 50cc -> Sr 70cc & Nrg -> Rs 70cc <3


Ostatnio zmieniony 24 cze 2011, 23:44 przez Tucholo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 0:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Gilera na gaźniku też ma przecież bak niżej i są tam stosowane jakieś pompki paliwa.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 7:09 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Tucholo, według mnie musi być pompka




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 7:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lut 2011, 20:21
Posty: 614
Lokalizacja: PTB
Pojazd:
Tucholo pisze:
Jaką polecacie dysze do Dellorto 17,5 w Full Seryjnej 50cc Runnerce?
Seryjnie zablokowana dysza to 53, moim zdaniem musi być pompka bo na gaźniku bak jest w tym samym miejscu




_________________

"Scooter tuning is my lifestyle"

Moja SR----> Komentuj http://forum.mieloch.pl/davidssp-aprilia-sr-50-07-optyk-tuning-t285897-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 8:12 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
David512 pisze:
Seryjnie zablokowana dysza to 53

To jest coś takiego jak zablokowana dysza :?:




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 8:18 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Power666 pisze:
David512 napisał/a:
Seryjnie zablokowana dysza to 53

To jest coś takiego jak zablokowana dysza
Chodziło mu o zablokowaną gilerkę pewnie ;P
A co do tego baku na dole to mam tak samo (u mnie jest pod nogami) i mam pompkę i wszystko leci jak powinno ;)




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 22:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2010, 15:18
Posty: 96
Pojazd:
Booyaka pisze:
Gilera na gaźniku też ma przecież bak niżej i są tam stosowane jakieś pompki paliwa.


No właśnie tylko jakie.. I czy jest kranik sam i pompka jakaś, czy jak?

Cytuj:
A co do tego baku na dole to mam tak samo (u mnie jest pod nogami) i mam pompkę i wszystko leci jak powinno ;)


A masz jakąś fote? Kranik też jest? Jak to jest rozwiązane, weź to dokładniej opisz, byłbym wdzięczny.




_________________

Sr 50cc -> Sr 70cc & Nrg -> Rs 70cc <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 23:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Jestem prawie pewien, że jest to i to.
W gilerach z karteru, przy króćcu wychodzi drugie podciśnienie, które napędza pompkę.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 7:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2009, 17:48
Posty: 144
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
ja przerobiłem i chodzi bez zarzutu tylko zamiast kranika kupiłem pompkę od runnera na gazniku nową bo jak był kranik to musiało być dużo paliwa bo nie ściągało wsadziłem pompkę i wszystko jest ok a za pompkę nową dałem 50zl w wersji gaznikowej jest kranik i pompka i tam jeszcze jakiś zbiorniczek nad bakiem to tyle ;) a z olejem to co tam kolo kompresora leciał przewód z mięszanką to go wsadziłem do gaznika i jest ok a i to kolo kompresora musisz zaslepić

a tu masz linka do tej pompki; http://allegro.pl/pompa-paliwa-pompka-k ... 46949.html


Ostatnio zmieniony 26 cze 2011, 8:01 przez kamilty, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 0:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2010, 15:18
Posty: 96
Pojazd:
Ogólnie kupiłem tak jak polecił kamilty, pompke paliwową, specjalną do tych baków. Niby wszystko ok, odpala jeździ.. No ale oczywiście, pojeździłem, zaraz zgasła, odpaliła, znów zaraz nie chciała odpalać. Dostaje jak lubi tego paliwa z tej pompki.

Ogólnie nie wiem jak mam ją powiesić/położyć w jakim miejscu żeby to swobodnie wszystko pływało, bo nie kumam zasady tej pompki. Byłbym wdzięczny za jakąś fotę, bo już mam dość, już tyle kombinowania z tym, a dalej problemy. Ogólnie wszystko już wyregulowane, kwestia dolatywania wachy do gaźnika i powinna śmigać.




_________________

Sr 50cc -> Sr 70cc & Nrg -> Rs 70cc <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 0:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2010, 13:57
Posty: 251
Lokalizacja: huta
Pojazd:
A jak odkręcisz bak i trzymasz wyżej nad gaźnikiem to jest ok?




_________________

----------------------------------------------
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=84360 <- mój aerox ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 8:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2009, 17:48
Posty: 144
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
u mnie jest wszystko ok pompkę przykręciłem na środku tego plastiku pod chłodnicą musisz mieć więcej paliwa u mnie jak już rezerwa mruga to zaczyna przerywać bo nie ma kranika i tego zbiorniczka wyrównawczego a spalanie u mnie jest ok w normie ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 9:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2010, 15:18
Posty: 96
Pojazd:
pawelgkw nie odkręcałem baku i nie podnosiłem bo to taki kloc i nie chciało mi się bajerować z tym. Jak coś wezme butelke i tak bezpośrednio do gaźnika podłącze i zobacze jak to idzie

To czyli wężyk ma lecieć, od baku na prosto na przy podłodze do pompki i wtedy się od podłogi w góre unosić się do gaźnika i powinno mykać? I minimum 2litry paliwa i będzie chodził tak?

Bo on raz jedzie, raz nie, raz odpali, raz nie. A wachy jest tam około 1litra, troche więcej może.




_________________

Sr 50cc -> Sr 70cc & Nrg -> Rs 70cc <3


Ostatnio zmieniony 05 lip 2011, 9:50 przez Tucholo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy