Dzisiaj jest 28 lip 2025, 21:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: ciężko zapala
Post: 27 cze 2011, 18:19 
*

Rejestracja: 19 mar 2011, 15:22
Posty: 78
Pojazd:
Keeway Matrix

17200KM

Mam taki problem, jak skuter postoi tak z 8h to go ciężko zapalić kręcę go i kręcę pod 1,100 obrotów, już jak by łapał ale on i tak nie odpali muszę go tak długo kręcisz aż po chwili zapali.

Może to być np zepsute Autosanie?? albo coś z gaźnikiem?? a może Świeca??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 18:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
ZObacz w jakim stanie jest świeca, czy "zimna" ma dobrą iskrę i czy jest przerwa ok 0,7-0,8mm. Od razu zobacz jaki ma kolor, jak nie "kawy z mlekiem" to czyść i reguluj gaźnik, i przy okazji czyszczenie filtra powietrza. Jeśli to zrobisz a nie przyniesie efektów to pokombinujemy dalej ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 18:36 
*

Rejestracja: 19 mar 2011, 15:22
Posty: 78
Pojazd:
No to muszę zobaczyć te świece bo gaźnik już czyściłem i filtry, a jeśli chodzi o regulacje, to więcej paliwa idzie jak ma śrubkę od mieszanki wkręconą czy wykręconą??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 19:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2010, 11:55
Posty: 2
Lokalizacja: Międzybórz :)
Pojazd: Yamaha Aerox
Lub masz zepsute ssanie, ja też tak mam i ssanie jest do wymiany. ;p




_________________

Pomarańczka ;*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 19:47 
*

Rejestracja: 19 mar 2011, 15:22
Posty: 78
Pojazd:
A gdzie takie ssanie kupić?? i ile to kosztuje??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 20:04 
*

Rejestracja: 12 maja 2011, 19:42
Posty: 80
Lokalizacja: W.Wełcz
Pojazd:
w sklepie :P ja dalem 25 zl ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 20:14 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:23
Posty: 801
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd:
zobacz jeszcze jak z pierścionkami, ja tak miałem ciężko mu było palić na zimnym, a jak pierścionki wymieniłem to zawsze za pierwszym, czasami za drugim razem pali...




_________________

Cytuj:
ZA MAŁY DZWON SPRZĘGŁA !Zalozylem orygianalny i jest ok. Bede musial troche pokombinowac zeby ten WingCooler pasowal ;)

KLIKNIJ!! KEEWAY MATRIX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 20:51 
*

Rejestracja: 19 mar 2011, 15:22
Posty: 78
Pojazd:
A mógł byś powiedzieć co to te pierścionki??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 21:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
To są takie obrączki które zakłada się na tłoczek, i nie rozwalaj silnika na części pierwsze, tylko żeby "sprawdzić te pierścienie" na sam początek zmierz kompresje, gdy będzie niska to wtedy śmigasz do sklepu po nowe pierścienie i zakładasz ;)


Ostatnio zmieniony 27 cze 2011, 21:33 przez djlucek11, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 21:39 
*

Rejestracja: 19 mar 2011, 15:22
Posty: 78
Pojazd:
to muszę cylinder tylko zdejmą aby wymienić obrączki???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 21:49 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Aby zmienić pierścienie musisz ściągnąć tłok z cylindra. Ale to zrób na samym końcu, najpierw podstawowe rzeczy. Na początek świeca, czy ma odpowiednie obroty jałowe, sprawdź czy ssanie działa (czy bolec wychodzi i chowa się) i napisz jak rezultaty.
BTW. Jeśli ssanie Ci nie działa to mam używkę na sprzedaż, jak coś to PW :)




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 17:10 
*

Rejestracja: 19 mar 2011, 15:22
Posty: 78
Pojazd:
Mam jeszcze takie pytanie, jak zmierzyć jaką silnik ma kompresje?? I ile Bar powinien mieć??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 18:41 
*

Rejestracja: 19 mar 2011, 15:22
Posty: 78
Pojazd:
Czy przez zajechane pierścienie mogą być takie dziwne dźwięki?? http://www.youtube.com/watch?v=tq1D6zc3DWU (50s najlepiej słyszalny) Mam cały czas ten sam silnik bez żadnych wymian itd, a mam już 17Tys. Wymieniałem tylko pasek ,rolki i oleju w przekładni.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 18:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 18:24
Posty: 187
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Co do bar to różnie w różnych instrukcjach wiedziałem ale powtarza się wersja 11.

Jak zdejmiesz już wszystkie plastiki ukaże ci się silnik. Odnajdź tam głowicę. W głowicy jest wkręcona świeca. Wykręcasz ją i w to miejsce wkręcasz manometr do pomiaru kompresji w silnikach o zapłonie iskrowym. Wątpię żebyś miał ten miernik jak zadajesz takie pytania jak się go obsługuje więc się dalej nie rozpisuje.


Ostatnio zmieniony 28 cze 2011, 18:51 przez franca, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 19:04 
*

Rejestracja: 19 mar 2011, 15:22
Posty: 78
Pojazd:
No nie mam właśnie takiego czegoś, bym musiał wlecieć do jakiegoś mechanika, by mi sprawdził ale jak ma na mechanika czekać 2tyg to już mi się odechciewa;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 20:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 18:24
Posty: 187
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Kompresje ci zmierza w 15 minut. W każdym warsztacie gdzie będą mieć redukcję na 10mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 17:34 
*

Rejestracja: 19 mar 2011, 15:22
Posty: 78
Pojazd:
Ile powinno się wysuwać się ten pręcik mm w ssaniu?? Jakie są pierścienie do keeway matrix?? Słyszałem ze jak się wymieni pierścienie, to już silnik z długa nie pochodzi i lepiej zajechać go do końca i wymienić na nowy tłok i cylinder czy to prawda??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 21:24 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Oj powiem Ci,że to pierścienie głównie uszczelniają i wymiana daje dość sporo:)
Pierścienie jakie?Normalne,zależy czy masz nominalny cylek..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 21:34 
*

Rejestracja: 19 mar 2011, 15:22
Posty: 78
Pojazd:
cylek ma seryjny;]


Ostatnio zmieniony 12 lip 2011, 21:40 przez Lobker, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 17:09 
*

Rejestracja: 19 mar 2011, 15:22
Posty: 78
Pojazd:
Jaką szerokość powinien mieć pasek w moim matrix?? Czy przez zużyty pasek mogą spadać osiągi?? Czy może się zatrzeć cykle przez stary olej??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy