Dzisiaj jest 17 sie 2025, 23:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 cze 2011, 18:54 
*

Rejestracja: 21 lip 2009, 17:40
Posty: 15
Pojazd:
Witam, mam dwa pytania:
1.Jeśli samemu odetnę tą rureczkę czy jak to nazwać ;p, co jest wspawana do kolanka i to zaspawam to efekt będzie podobny do kolanka kupnego ? (odblokowanego), chodzi mi o to bo podobno oryginalne kolanko jest węższe niż to kupne.

2.Co należy zrobić z tym wężykiem od zawirowywacza (poprawcie mnie, jeśli źle napisałem), tylko wyciągnąć ten wężyk z zawirowywacza czy cały zawirowywacz ? gdzie dokładnie on dalej idzie ? (widziałem, że od niego taka rurka leci, tylko dokąd ?)

Edit: Zapomniałem dopisać że marka i model skutera to Keeway Hurricane ;)


Ostatnio zmieniony 29 cze 2011, 18:55 przez NiGHT, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 19:16 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:18
Posty: 142
Pojazd:
1. kolanko które można kupic np. na allegro z tego co mi wiadomo posiada większą średnice i jest szersze
2.ten przewód prowadzi do katalizatora ja kiedyś ściągnołem ten przewód tylko z jednej strony właśnie od tego katalizatora i vmax poprawił się o jakieś 5 kmh tylko wtedy skuter bedzie strasznie warczał, jeśli kupisz te 'sportowe ' kolanko to bedziesz musial oczywiście jeździć bez tego przewodu a co za tym idzie bez aktywnego katalizatora




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 20:05 
*

Rejestracja: 21 lip 2009, 17:40
Posty: 15
Pojazd:
3li4n0 pisze:
1. kolanko które można kupic np. na allegro z tego co mi wiadomo posiada większą średnice i jest szersze
2.ten przewód prowadzi do katalizatora ja kiedyś ściągnołem ten przewód tylko z jednej strony właśnie od tego katalizatora i vmax poprawił się o jakieś 5 kmh tylko wtedy skuter bedzie strasznie warczał, jeśli kupisz te 'sportowe ' kolanko to bedziesz musial oczywiście jeździć bez tego przewodu a co za tym idzie bez aktywnego katalizatora


chodziło mi o to, czy trzeba wywalić ten katalizator, czy można tylko ściągnąć ten wężyk, który idzie od kolanka do katalizatora




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 20:19 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Możesz tylko ściągnąć wężyk i schować go gdzieś pod plastiki, ale wywalenie tego całego 'katalizatora' to żaden problem, 10 min roboty. Jak to zrobić to już zobaczysz ściągając to, intuicyjnie.




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 20:23 
*

Rejestracja: 21 lip 2009, 17:40
Posty: 15
Pojazd:
z wywaleniem katalizatora nie powinno być problemów, tylko od katalizatora leci gumowy wąż, dokładnie gdzie, do czego on leci ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 20:46 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Do ramy. Możesz to później zaślepić (sam tak zrobiłem) lecz nie jest to chyba konieczne.




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 20:52 
*

Rejestracja: 21 lip 2009, 17:40
Posty: 15
Pojazd:
Czyli wystarczy zdjąć wężyk idący od kolanka do tego katalizatora, i np. zaślepić ten katalizator ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 21:06 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:18
Posty: 142
Pojazd:
nie musisz nic zaślepiac jeżeli nie bedziesz zakładał nadkola to nic to nie przeszkadza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy