Dzisiaj jest 24 lis 2024, 6:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 lip 2011, 12:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2011, 11:28
Posty: 37
Lokalizacja: Przewłoka
Pojazd:
Tak jak w temacie który motor wybrać .. Mieszkam na wsi chciał bym motocykl uniwersalny ,zastanawiam się nad tymi trzema . jaki v-max jest tych motorów i spalanie ??? KTÓRY WYBRAĆ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 12:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2011, 11:28
Posty: 37
Lokalizacja: Przewłoka
Pojazd:
Ktoś się wypowie??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 13:01 
*

Rejestracja: 02 lip 2011, 12:07
Posty: 76
Pojazd:
Ja bym brał Huske bo ma moc :D Ale o uzasadnienie nie pytaj ;P Poprostu mi się podoba :cool: Sam chętnie bym kupił xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 13:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Żaden z powyższych. Ja na twoim miejscu brał bym Husqvarne WR 125 albo KTM EXC 125 na oponach enduro, na wsi zawsze będziesz miał chęć polatania po lesie czy po polach.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 13:15 
*

Rejestracja: 02 lip 2011, 12:07
Posty: 76
Pojazd:
Popieram przedmówce ;D EXC 125 i WR 125 to już w ogóle odjazd jak na te pojemności ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 13:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 20:34
Posty: 218
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Suzuki DRZ400S
Konrad324 pisze:
Ja na twoim miejscu brał bym Husqvarne WR 125 albo KTM EXC 125


Dokładnie. Po co ci ścigacz na wieś?? Crossy to dużo lepsze rozwiązanie. Wybieraj z yamaha yz, honda cr,ktm sx, ktm exc, husqvarna wr. Ja polecam wr bo sam posiadam. Mocy jest pod dostatkiem, mało awaryjna, wystarczy raz w sezonie wymienić tłoka i nie ma większych problemów. Spalanie ciężko jest mi określić bo latam po lasach.




_________________

http://offroadowykiller.cba.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 20:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2011, 11:28
Posty: 37
Lokalizacja: Przewłoka
Pojazd:
Jeszcze mam jedno pytanie jaki v-max huska 125 sm czy v-max da się poprawić , i czy ewentualnie można do niej założyć koła crossowe i śmigać po lesie :) ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 21:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
150 poleci ale w tym sprzęcie nie oto chodzi. Koła 21 18/19 da się założyć.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2011, 7:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Huska SM 125, zakładasz opony Supermoto np. Dunlop Mutant, i dajesz rade w lekkim terenie na lajcie :)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2011, 9:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Ja bym brał husqvarne, to jest sm więc nie ma mowy o jakimś full offroadzie, ale po piasku i lekkim terenie pojeździsz trochę, na polach też powinno dać rade. Na wsi to się raczej bardziej sprawdzi niż w mieście bo zawsze trzeba komuś np. do pola coś zawieźć, to kogoś jakąś polną drogą przewieźć a mito już tego nie zrobisz, tzn zrobisz ale ścigacze to raczej na asfalt itd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2011, 13:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2011, 11:28
Posty: 37
Lokalizacja: Przewłoka
Pojazd:
Się jeszcze zapytam :D a jaki v-max jest huski wr/ albo wre ???? Wiem że w enduro/cross o szybkość nie chodzi ale jak już by mi się zdarzyło np taką wre nad jezioro pośmigać to chciał bym wiedzieć ile ona idzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2011, 13:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Coś koło 130-140, zależy też jakie zębatki masz, ogólnie w tych motorach nie patrzysz na v-max :) Ale za to przyspieszenie to miodzik jest :D




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 9:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2011, 11:28
Posty: 37
Lokalizacja: Przewłoka
Pojazd:
Słyszałem , że np. w WR trzeba co sezon wymieniać tłok i olej w skrzyni biegów :/ . Czy w sm jest podobnie jak byście mogli to podajcie tak na oko ceny części i jakie części trzeba wymieniać i co jaki czas? Jak do sm założe koła enduro to będzie to samo jak cross czyli moc :twisted: w ciężkim terenie.


Ostatnio zmieniony 05 lip 2011, 9:44 przez przewlocki, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 12:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
WR to jest zupełnie co innego. Wersją terenową SMS jest WRE które jest słabsze podobno o 10 km ma gorsze zawieszenie, podnóżki pasażera itd. To jest motocykl klasy DT 125 czyli zupełnie inna klasa niż WR czy CR (wersja crossowa).




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 15:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 15:34
Posty: 7
Pojazd:
Chłopie, chcesz mieć dobre osiągi, a boisz się kosztów. Musisz sobie wybrać, osiągi czy oszczędność. Tak w WR pasuje co sezon zmienić tłok, który kosztuje niecałe 400zł (kupowałem do swojego moto za 369zł, a pasuje on też do Husqvarny WR/CR ze starszych roczników), olej do skrzyni kupisz za 40zł, więc wielki wydatek to nie jest, oprócz tego olej do mieszanki i spalanie na poziomie minimum 5-6l/100km. Oczywiście trzeba pamiętać, żeby w miarę zużycia wymieniać uszczelki (ok. 150zł komplet), łożyska (od kilku do ponad 20zł), jak kupisz zajechany motocykl to możliwe, że trzeba będzie wymienić korbę (ok. 200zł), a do tego typowe rzeczy jak dla każdego moto czyli opony, żarówki itd.


Ostatnio zmieniony 05 lip 2011, 15:32 przez Street, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 22:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 18:43
Posty: 4
Pojazd:
Ja osobiście mam Cagive Mito EVO i tez mieszkam na wsi :D
Powiem tak mitke mam juz od 3lat i mi sie znudzila i sam wlasnie chce kupic hanie SM lub WR. Mitka to tak za bardzo nie polatasz sobie na lajcie... Dlatego ja tez wlasnie planuje kupic hanie :twisted: Wiec moja propozycja dla ciebie to bierz HANIE :mrgreen:
Wezniesz mitke bedziesz zalowal... (mowi ci to ktos kto tez mieszka na wsi) i wie o co chodzi :<
PS. mitka to tak max na prostej do 140 i koniec drogi mam :D
Dlatego zeby sobie polatac po polach polnych drogach itp. chce kupic hanie

POZDRO Veegas




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy