Dzisiaj jest 26 kwie 2025, 20:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lip 2011, 21:46 
**

Rejestracja: 30 maja 2011, 12:57
Posty: 260
Lokalizacja: Lubawa
Pojazd:
Witam posiadam Malaguti f12 phantom z 1999 roku. Chciałem w niej wyregulować gaźnik, ponieważ gasł mi na wolnych obrotach. Więc przekręciłem srubkę ktora byla ze sprężynką i miała głowkę krzyżową w prawo i obroty w ogóle się nie zwiększały nawet jak wkręciłem śrubkę na maxa to nic nie dało nadal mi gasł nawet jak się rozgrzał... Możecie jakoś mi pomóc w tym problemie??
Ps tak przy okazji W mojej maladze cieknie benzyna. Wychodzi ta benzyna z filtra paliwa takim wężykiem to takiej jakby malutkiej puszki i na tej puszcze skrapla się benzyna i nie wime dlaczego... Bardzo prosze o pomoc w tych dwóch sprawach


Ostatnio zmieniony 03 lip 2011, 7:12 przez dudek1015, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 7:52 
**

Rejestracja: 30 maja 2011, 12:57
Posty: 260
Lokalizacja: Lubawa
Pojazd:
Pomoże mi ktoś??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 8:09 
***

Rejestracja: 17 wrz 2010, 15:03
Posty: 564
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
No to z tym gaźnikiem to tak:
- ja bym podkręcił troszke na lince
- jak to nie pomoze to wyczyscic gaźnik i regulować od początku
A z tym cieknacym paliwem:
- to może gaźnik jest gdzieś nieszczelny.. Ale nie wiem..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 8:11 
**

Rejestracja: 30 maja 2011, 12:57
Posty: 260
Lokalizacja: Lubawa
Pojazd:
Tzn te paliwo to nie cieknie z gaźnika tylko z filtra paliwa.. A co do gaźnika to może być tak że jest filtr powietrza zapchany czy coś w tym stylu??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 8:16 
***

Rejestracja: 17 wrz 2010, 15:03
Posty: 564
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Chyba nie. No ale wyczyscic możesz nic sie nie stanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 9:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2010, 16:11
Posty: 549
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
dudek1015, Wiesz o tym że kręciłeś śrubka od mieszanki ?? :lol:

Im bardziej ją zakręcałeś tym obroty malały.

Odkręć od mieszanki 2,5 obrotu i reguluj tą na środku obroty.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 11:18 
**

Rejestracja: 30 maja 2011, 12:57
Posty: 260
Lokalizacja: Lubawa
Pojazd:
Ale ta na środku to jest ta ze sprężynką czy jaka? czy ta na dole bo nie wiem która to jest od obrotów..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 12:01 
*

Rejestracja: 20 paź 2009, 14:54
Posty: 123
Lokalizacja: się wzięli ludzie
Pojazd:
Ta ze sprężynką jest od obrotów. Ta od strony filtra powietrza jest od składu mieszanki, tą od składu wkręć do końca i wykręć 2.5 obrotów i reguluj obroty tą ze sprężynka.




_________________

Aprilia Amico 92 r.

Na razie:
Wariator Top Racing Next Generation 4.5g
Centrala różowa
TK PHBN 17.5mm

vmax gps 70 km/h ;c




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 12:18 
**

Rejestracja: 30 maja 2011, 12:57
Posty: 260
Lokalizacja: Lubawa
Pojazd:
Dobra dam do mechanika niech się męczy bo ja ustawiałem tak jak mówicie i tam nic nie dało...Ale dzięki za info




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 12:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2009, 15:46
Posty: 54
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
A próbowałeś na lince?




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 12:52 
***

Rejestracja: 17 wrz 2010, 15:03
Posty: 564
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Sam byś to napewno zrobił.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 13:23 
**

Rejestracja: 30 maja 2011, 12:57
Posty: 260
Lokalizacja: Lubawa
Pojazd:
Na lince nie chce kombinować bo jak bym napiął link to tak samo jak bym ręką manetke trzymał .... A teraz jeszcze paliwo mi cieknie i z filtra paliwa i wole dać do mechanika aby się tymi dwiema sprawami zajął ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 13:33 
*

Rejestracja: 20 paź 2009, 14:54
Posty: 123
Lokalizacja: się wzięli ludzie
Pojazd:
Eeee, a może tak z innej beczki: jaka iskra i przerwa na świecy? :roll:




_________________

Aprilia Amico 92 r.

Na razie:
Wariator Top Racing Next Generation 4.5g
Centrala różowa
TK PHBN 17.5mm

vmax gps 70 km/h ;c




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 19:38 
**

Rejestracja: 30 maja 2011, 12:57
Posty: 260
Lokalizacja: Lubawa
Pojazd:
YYY nie rozumiem pytania... Sory ale jest to mój pierwszy skuter i nie znam się zbytnio..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy