Dzisiaj jest 09 sie 2025, 5:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 20:11 
Zbanowany

Rejestracja: 13 maja 2011, 20:21
Posty: 62
Pojazd:
ale co zawór?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 20:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
no ze zawór membaranowy moze byc do wymiany !




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 21:24 
*

Rejestracja: 20 kwie 2010, 16:33
Posty: 70
Pojazd:
zobacz czy plytki nie odstaja jak odstaja to lipa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 21:37 
Zbanowany

Rejestracja: 13 maja 2011, 20:21
Posty: 62
Pojazd:
ale to chyba ma tylko do odpalania a nie na osiagi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 21:49 
*

Rejestracja: 13 cze 2011, 15:27
Posty: 3
Pojazd:
miałem to samo w zxie... dałem podkładke na wariator i troche sie muł zniwelował spróbuj;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 22:14 
*

Rejestracja: 20 kwie 2010, 16:33
Posty: 70
Pojazd:
mi odstawaly i go zalewalo na niskich obrotach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 22:18 
*

Rejestracja: 10 lut 2011, 21:36
Posty: 124
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: bws ng
bikker mialem to samo w yamaszce bws ng 2002 rok. i tez mam LV ZX zmienilem wariator na HEBO NG i zniknelo to. nawet jak wstawie stara centralke to ma mula ale mniejszego niz na seryjnym wario.




_________________

Z Motorem jak z Kobietą: Najpierw pokochaj, zrozum a później rozbieraj :))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 22:26 
Zbanowany

Rejestracja: 13 maja 2011, 20:21
Posty: 62
Pojazd:
gardlox, ale ten wariator ci to zniwelował całkowicie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 22:28 
*

Rejestracja: 10 lut 2011, 21:36
Posty: 124
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: bws ng
ta. teraz mam centralke 50% ktora jest w zestawie testowe rolki 4,9gr i mula nie ma wgl ciagnie od poczatku.




_________________

Z Motorem jak z Kobietą: Najpierw pokochaj, zrozum a później rozbieraj :))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2011, 22:41 
Zbanowany

Rejestracja: 13 maja 2011, 20:21
Posty: 62
Pojazd:
problem dalej nie ustapił ;(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2011, 23:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sty 2010, 17:05
Posty: 469
Lokalizacja: Jasło
Pojazd: Mz Rt 125/Beta ARK
A jak zgasisz i odpalisz ponownie skuter to nadal jest ten muł czy jest mniejszy ?? Ja mam tak jak mówisz z tym ,że do ok 10 km/h i dopiero jak się nagrzeje ( czyli jak przejadę jakieś 2 km ) . Wsadziłem Hebo czarną i pomogło , ale zrobiłem jakieś 50 km i muł wrócił , regulacja trochę pomogła , ale nadal muł jest .Chciałem od kuzyna pożyczyć sprzęgło ( jakies 4 okładzinowe ) , ale nie miał czasu kiedy mi go odkręcić i nie miałem porównania , ale wydaje mi się ,że to wina sprzęgła , ponieważ jak skuter chodzi a wolnych pasek lata strasznie luźno i rusza tak jak by z wyższego biegu i to jest powodem tego muła . Z drugiej strony wszystko zaczęło się od tego jak pomyliłem rolkę i do rolek 4,5 g wsadziłem 6 , po przejechaniu 200 km wariator miał straszne luzy na tulei i wgl. nie chciał ruszyć pod leciutką górkę , wiec dałem serię i był tylko ten muł do 10 i wariator zaczął ciężko schodzić z wału .




_________________

Moja Beta ARK

Wbijać :D .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2011, 23:08 
Zbanowany

Rejestracja: 13 maja 2011, 20:21
Posty: 62
Pojazd:
zawsze jak rusze mam muła?
moze to przez cylinder, który moze nie jest w najlepszym stanie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 7:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
bikker, Może masz słabą kompresje w cylu . No i seryjne sprzęgło zawsze jest ciężkie . Mi zawsze na seryjnym do tych 10km/h mulił i potem rakieta . Dlatego zawsze kupowałem Tec Evo Racing sprzęgło i było dobrze . Jak ma kolega jakiś sprzęgło sportowe to od niego załóż i spróbuj jak będzie . Powinno sporo pomóc .




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 12:34 
Zbanowany

Rejestracja: 13 maja 2011, 20:21
Posty: 62
Pojazd:
właśnie nikt nie ma... ;/
ale nie wierze ze seria nie moze wyrywac od zera tylko ze zawsze ma muł ;/
na dniach sprawdze kompresje
ile pasek powinien byc na kolektorze sprzegła od góry?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 12:52 
*

Rejestracja: 04 gru 2010, 18:06
Posty: 114
Pojazd:
u mnie seryjny keeway od początku ciągnie, a jak miałem zx' a to właśnie do tych 15km/h miał niemiłosiernego muła że aż ciężko było ze skrzyżowania wyjechać we dwóch. Założyłem polini sc i pięknie wyrywał :D




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1924210#1924210 Zapraszam do keeway'a minarelli LC na sporcie ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 16:28 
Zbanowany

Rejestracja: 13 maja 2011, 20:21
Posty: 62
Pojazd:
Sulek, a rolki nic ci na tego muła nie wpływały?
Zawsze go miałeś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 20:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
IGLICA W DÓŁ!!!




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 21:33 
*

Rejestracja: 04 gru 2010, 18:06
Posty: 114
Pojazd:
bikker pisze:
Sulek, a rolki nic ci na tego muła nie wpływały?
Zawsze go miałeś?

Na całkiem lekkich to wył i jechał z 40km/h, a muł dalej był. Może być tak że nie masz takiej malutkiej podkładki w wariatorze, bo to też dużo daje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 10:32 
Zbanowany

Rejestracja: 13 maja 2011, 20:21
Posty: 62
Pojazd:
Korh, mam zmniejszyć mu paliwa?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy