Dzisiaj jest 06 mar 2025, 9:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lip 2011, 17:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Witam. Mam dwa pytania :

1. Jak będę w przyszłości robić szlif cylindra p/g to z jakim luzem montażowym ??

2. Jaki znacie najłatwiejszy sposób na odpowietrzanie okładu chłodniczego po wymianie płynu chłodniczego ? Wlanie do full płynu ( cały czas zaciskając przewody idące od chłodnicy) i taki sposób zda swoją rolę ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 18:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
2. Odkręć korek przy zbiorniczku płynu chłodniczego i odpal skuter na kilka minut pęcherzyki powietrza "same uciekną" :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 18:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Ale płyn może się przecież wylewać ... Rozumiem, że trzeba
go dolewać ?

A na pytanie 1 ktoś zna odp. ?


Ostatnio zmieniony 05 lip 2011, 18:41 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 19:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2010, 20:50
Posty: 90
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
2. Nic sie nie wyleje jak nalejesz go w umiarkowanej ilości, a potem dolejesz jak będzie za mało . Możesz też spróbować odpowietrznikiem na głowicy, tylko nie wiem jak to się ma w serii. Bo w Streetrace'ie jest taka mała śrubka którą odpowietrzasz cały układ.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=73045 <--- Moja Sr'kaa ;D Malossi Sport'a 70 już nie ma.. jest Streetrace ;D i Yasuni R..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 19:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Ok, rozumiem, dzięki

A jak z tym luzem ?? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 22:18 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
0.06mm ciaśniej nie ma co bo łatwo zagrzać podczas docierania itp..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 15:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Informacje z dupy wzięte :roll:
Fabryka zaleca 0.045-0.055. Jednak zależy to również od tłoka.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 15:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
szlif oryginalnego cylka z vertexem oczywiscie. czyli luz 5 setek ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 15:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Ja nie siedzę w szlifach i nie wiem jak się ma ten wymiar do samego tłoka. Pogadaj z gościem od szlifów, chociaż myślę, że te 0.05 będzie w porządku.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 16:01 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 9:59
Posty: 220
Lokalizacja: zbk
Pojazd:
maciek805, Heh już kupiłeś i myślisz o szlifie cylka, naciesz się póki jeździ, jest to 09r także przejeździ jeszcze swoje, przebieg pewnie w granicach 10tys km.

Co do pytania 1
Szlif cylindra nie robi się samemu tylko oddaje fachowcowi który powie tobie jaki wymiar tłoka kupić. Koszt 40zł
Co do pytania 2
Chłopaki już na to pytanie odpowiedzieli :)




_________________

Obrazek

...:::Wszyscy z Wawy i okolic-Wbijać:::...


Ostatnio zmieniony 06 lip 2011, 16:01 przez kamilos895, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 16:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
kamilos895, ty naprawde myslales, ze ja sam zrobie ten szlif ?? :lol:

W simsonach to robi sie z luzem 0,04, 0,05, ale oryginalnie maja 0,3. Jak to ma sie w tych silnikach to nie wiem, nie znam sie na nich. Mysle, ze 0,05 bedzie ok, ale wypowiedzcie sie jeszcze ...

Dzieki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 17:55 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 9:59
Posty: 220
Lokalizacja: zbk
Pojazd:
maciek805 pisze:
kamilos895, ty naprawde myslales, ze ja sam zrobie ten szlif ?? :lol:


Nie, tak nie myślałem tylko jak byś lepiej zrozumiał mój tekst to byś wiedział że napisałem tobie o tym że tym nie ma co się interesować gdyż pan który robi szlif powie tobie o wymiarze tłoka. Teraz zrozumiałeś?




_________________

Obrazek

...:::Wszyscy z Wawy i okolic-Wbijać:::...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 18:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
No tak, ale watpie zeby on to wiedzial na 100%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 18:42 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Booyaka pisze:
Informacje z dupy wzięte :roll:
Fabryka zaleca 0.045-0.055. Jednak zależy to również od tłoka.


Różnica olbrzymia :roll:
I nie mów mistrzu,że z dupy wzięta bo podałeś praktycznie to samo..
Tlłok Wossnera zaleca 0.06mm..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2011, 18:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Posprzątane, panowie się chyba zapomnieli.
maciek805, Takie posty się zgłasza magicznym wykrzyknikiem, w prawym, górnym rogu przy poście.
DrivterGSI1, Setka akurat przy tym wymiarze to sporo. Wystarczy, żeby szlif był źle wykonany (różnica średnic).
Z tego co wiem to nie ma tłoków Wossnera do Piaggio, a luz montażowy zależy także od m.in. obrotowości silnika czy materiału z jakiego został wykonany cylinder. Nie ma co patrzeć na tłoki do innych silników.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2011, 19:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
No rzeczywiście moglem ten wykrzyknik kliknąć ....

Powiem tak : Powiedzmy, że szlif jest robiony na oryginalnym cylindrze do tego tłok vertex ( najlepszy ), do tego jakiś sportowy wydech, odpowiedni wariator ( malossi multivar 2000), regulacja, może coś jeszcze i obroty rzędu 11-12 tysięcy nie będą niczym dziwnym ( tak myślę ). Także seria w 100% to nie będzie. Wacham się jeszcze między luzem 5setek, 5 i pół i 6 setek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy