Dzisiaj jest 21 lip 2025, 16:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Polini evo?
Post: 10 mar 2009, 18:42 
*

Rejestracja: 28 lip 2008, 2:51
Posty: 37
Lokalizacja: LBN
Pojazd:
Siema mam pytanie czy przy wymianie cylka na Polini Evolution 2 (10mm) muszę robić coś z karterami czy tylko zakładam tak jak np sporta czy racing?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2009, 18:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Porting bodajże. Trzeba przerobić pod ten cylinder




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2009, 18:52 
*

Rejestracja: 28 lip 2008, 2:51
Posty: 37
Lokalizacja: LBN
Pojazd:
a pożniej mogę wrócic do np sporta czy racinga?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2009, 18:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Tego akurat nie wiem.. Ale jeśli szpilki zostają w tym samym miejscu to raczej tak. No i jeszcze zostaje kwestia wału ale "wrócić" raczej się da




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2009, 19:43 
*

Rejestracja: 28 lip 2008, 2:51
Posty: 37
Lokalizacja: LBN
Pojazd:
Wał mam Stage6 hpc na 10mm to jak bym kupił polini na 10 ty by sie zgadzało no i powinien wytrzymać ten wałek raczej :wink:
Na S-A piszą tak

Polini also offers a version of their Evolution II cylinder with a 10mm piston pin for horizontal Minarelli engines. This way it is possible to convert back to the sport or the original cylinders without having to replace the crankshaft. But those of you who want to use the evolution cylinder permanently should definitely opt for the one with 12mm piston pin and the respective crankshaft.

wiec jest możliwość powrotu ;p

a wiesz może co ile km muszę zmieniać tłok albo pierścienie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2009, 22:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
Na tłoku przejedziesz max 1500km a pierścienie lepiej często wymieniać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2009, 11:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
Co do karterów. Trzeba je rozwiercić ponieważ ten cylinder ma większe kanały niż cylinder seryjny czy sport. Po 2 wymiana cylindra to najmniejszy problem. Aby wszystko działało poprawnie i chociaż by się nie zatarło należy idealnie wszystko wyregulować no i przede wszystkim zastosować odpowiednie części. Co do powrotu jest możliwość tyle że powinieneś rozwiercić kanały w cylindrze do karterów. A to co znalazłeś na SA mówi tylko o tym że sworzeń w tłoku ma 10mm tak jak cylindry w minarelli (standardowo) w sportach itp. Ogólnie było mnóstwo tematów na ten temat. Wystarczy poszukać.




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2009, 17:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
W razie czego porting mozesz nadlać potem i nie ma problemu :]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2009, 20:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
Cytuj:
W razie czego porting mozesz nadlać potem i nie ma problemu :]


Co zrobić?! :shock:




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2009, 21:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Mozna uzupełnić karter jeśli chcesz "zrezygnowac" z portingu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2009, 21:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
Przemyśl to co napisałeś. Poznaj materiał jakim jest aluminium, metody jego obróbki itp a później pisz z sensem. Oczywiście nie mówię że nie można tego zrobić (ale to tylko adnotacja dla tych którzy szukają powodów żeby się "przyczepić" do czegokolwiek).




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy