Dzisiaj jest 22 lis 2024, 23:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 mar 2009, 15:30 
*

Rejestracja: 04 mar 2009, 17:41
Posty: 61
Pojazd:
Witam wszystkich. Jestem tu nowy i mam kilka pytań odnośnie mojeho squta jakim jest romet safari route 2T. Po 1 dlaczego czasami ma ogromnego muła do 30 km/h, od 30 do 60 idzie jak szalony. Po 2 chciał bym zmienić rolki(mam seryjne) i zdjąć blokade z wariatora, i jakie waszym zdaniem będą najlepsze rolki żeby mial w miare dobre przyspieszenie no i na vmax-ie nie stracił, mugł by zyskać. (Jeśli post nie jest w tym dziale co potrzeba to prosze o przeniesienie)

P.S rolki mają wagę 6.5g takie przynajmniej mam informacje, a i zależy mi na czasie więc prosze o szybką pomoc


Ostatnio zmieniony 05 mar 2009, 19:40 przez noxes, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2009, 22:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Wrzuć rolki koło 5gram, załóż twardsze sprężynki sprzęgła i powinno być lepiej.




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2009, 9:47 
*

Rejestracja: 04 mar 2009, 17:41
Posty: 61
Pojazd:
he powinno, a na innym forum przeczytałem, że zmiana rolek nic mi na przyspieszeniu nie da :?: a te sprężynki to musze dobierać wg. modelu czy aby były od 50ccm i twardsze?


Ostatnio zmieniony 08 mar 2009, 14:58 przez noxes, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2009, 18:20 
*

Rejestracja: 04 mar 2009, 17:41
Posty: 61
Pojazd:
no oczywiście nikogo już tu nie ma, fajnie!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2009, 21:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Zadajesz podstawowe pytania oraz nie odpowiednio je formujesz. Jeśli masz seryjny silnik to zdejmij blokadę z waria. Nie radzę zmieniać rolek czy zmieniać sprężynek w serii, to nic nie daje, niektóre części mogą się nawet przez to nadmiernie zużywać. Sprawdź stan paska i rolek, czy może nie są kwadratowe. Wyreguluj też gaźnik oraz przeczyść filtr. Poczytaj również trochę o podstawach tuningu skuterów aby uniknąć pytań na które dla innych odpowiedź jest zbyt oczywista żeby ją napisać... Sprężynki dobierasz %. Poczytaj co owe % w odniesieniu do sprężynek sprzęgła oznaczają(im więcej % tym twardsze), najlepiej jak sam zdobędziesz trochę wiedzy, lepiej zapamiętasz bo jak się podaje na tacy to często tak jak wleciało to wylatuje ;].




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy