Dzisiaj jest 23 lut 2025, 14:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 mar 2009, 22:15 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Witam! Po zimie czekał mnie remont mojego 4t jest to cos na wzór rally 50 moto zety z silnikiem 139QMB. . ciśnienie spadło do 4 atmosfer i nie odpalał za chiny..

Kupiłem głowice cylinder + tłok 80ccm, wariator, rozblokowany ( mam taka nadzieje ) moduł wcześniej wymieniałem gaźnik na większy nie pamiętam dokładnie "rozmiaru". Wszystko było ok przez pierwsze hmm 20 km.

Zaciął się pływak w gaźniku bynajmniej tak mi się wydaje i tak tez twierdził mechanik. wyczyciłem cały gaznik,złozylem do kupy i dalej jezdziłem. Po jakis 70 km znow to samo lecz tym razem nie plywak paliwo lecialo mi z baku ciurkiem przy zgaszonym skuterze az wylatywalo przez filtr powietrza.. Pompka paliwa ( kranik) ok. Oddalem go do zakladu w ktorym bylo to skladane. Sam nie wiem co zrobili ale chodzi i nie cieknie juz nigdzie paliwo z tego gaznika chodz przejechalem tylko 20 km.

Co moze byc tego przyczyna i jak temu zaradzic? Lacznie mam zrobione cos ponad 110km caly czas predkosc oscylowala w granicach 30-35 kmh. Po przekroczeniu 100km dalem mu w palnik i sie zdziwilem poniewaz predkosc na proste to jakies 60 km/h :O przy tej wartosci wskazowka zaczyna sie trzasc i nic wiecej ani rusz.

Dodam ze na poprzednim kicie tym standardowym razem z wario i modulem predkosc wynosila ponad 70kmh. Fakt moj chinol ma teraz kopa na starcie i swietnie przyspiesza do 50 kmh ale co z tym v-maxem? Czy z wzrastajacym przebiegiem silnik nabierze mocy i vmax wzrosnie czy tak juz zostanie? Spalanie jest duze pali jakies 3 l na 70kmh przy predkosci 30km\h. Nie mam juz kasy zeby cos kupic myslalem nad wydechem ale to raczej nic nie daje w 4T chociaz moze ten zbyt dusi ten cyl. Jezeli moglbym go rozblokowac to jak dokladnie bo naczytalem sie opisow w stylu wybebeszyc ktore mowia tyle co nic. Rozwiercenie od dolu czy cos w tym stylu?

Prosze o pomoc i odpowiedzi na pytanie zwziazane z tymi osiagami.. Z gory THX!


Ostatnio zmieniony 11 mar 2009, 7:58 przez watcher, łącznie zmieniany 7 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2009, 21:28 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Widzie ze nikt nie ma nic w tej sprawie do powiedzenia albo nie chce sie nikomu czytac posta dluzszego niz 2 zdania...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2009, 21:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Regulacja!




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2009, 21:35 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Regulacja hmm... szeroko pojete stwierdzenie gaznik jest ok wiec co jeszcze moge zrobic? rolki mam 4,5g.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2009, 21:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Wybebeszenie tłumika polega na rozcięciu go całego i wyjęciu PRAWIE wszystkiego co jest w środku. Głównie w chinolach chodzi o usunięcie katalizatora bo to on go najbardziej dławi. Jednak tym zabiegiem raczej nie osiągniesz celu. Moim zdaniem musisz go dokładniej wyregulować. Sprężyna centralna sprzęgła jeśli masz seryjną no i rolki w wariatorze. Regulacja to podstawa. Co i jak poczytaj w innych tematach. Jednak pamiętaj już na przyszłość, regulacja to żmudna i ciężka robota, nie ma na to recepty i nikt nie powie ci co zrobić aby było dobrze.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2009, 21:42 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Prawie wszystkiego czyli co powinienem zostawic aha i w jakim miejscu go ciac zeby nic nie uszkodzic przed samym wybebeszeniem? Aha worcmy do tego pytania czy silnik nabierze mocy wraz z przebiegiem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2009, 21:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
watcher pisze:
Aha worcmy do tego pytania czy silnik nabierze mocy wraz z przebiegiem?
Wątpliwe... Prędzej straci... REGULACJA!




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2009, 21:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Wydech nie może być w pełni przelotowy bo będzie strasznie głośny. Nie wiem jak to w środku wygląda w każdym razie musiałbyś zostawić taką główną rurkę która "odprowadzała" by spaliny od "wejścia do wyjścia". Ale póki co zostaw to bo to nie jest Twoim problemem. Najlepiej wybebeszanie polecić komuś lub wykonywać z kimś kto się zna. Wydech trzeba rozciąć, najlepiej wzdłużnie na linii spawu, wszystko zależy od budowy danego tłumika.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2009, 22:01 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Jak bede mial czas to pstrykne foto komina i wstawie tutaj aha to co jest wtedy moim problemem? zastanawiam sie nad kupnem sprezynek sprzegla Naraku do 4t cos jeszcze mogloby mi pomoc z uzyskaniem tego vmaxu na poziomi 80ccm ;d?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2009, 15:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Wszyscy piszemy Ci że chodzi o REGULACJA a ty dalej swoje! Poczytaj trochę o tym sam, nie wszystko zawsze na tacy jest podane. Sprężynki sprzęgła nie poprawiają vmax'u.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 12 mar 2009, 15:50 przez ToX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2009, 21:13 
*

Rejestracja: 29 gru 2008, 12:28
Posty: 7
Pojazd:
Regulacja Gaźnika!! kumpel też tak miał...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2009, 8:23 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
I wrocile. :D po jakis 800km skuter nabral troche wiecej mocy vmax teraz jest w granicach 70 odejscie sie polepszylo nic w nim nie zmienialem od tamtej pory dalej jedzie na standardowej malej dyszy. Orientujecie sie moze gdzie moglbym kupic zestaw kilku dysz bo skuterdoktor ma jakies przeniesienie serwisu czy cos a tylko tam widzialem takie do 4T.. I jaki najlepiej rozmiar tej dyszy do 80ccm? cos kolo 100 by starczylo?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2009, 11:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Pomyśl koleś!!! MIELOCH




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2009, 19:47 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Pomoze mi ktos w wyborze dyszy jaka ma byc duza?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2009, 13:27 
*

Rejestracja: 05 cze 2008, 19:04
Posty: 15
Pojazd:
90 zazwyczaj jest najlepsza do tego cylka ale to też zależy od skutera bo u jednego może być dobra a u drugiego za duża lub za mała.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy