Dzisiaj jest 21 lip 2025, 17:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2009, 14:18 
*

Rejestracja: 19 cze 2008, 21:26
Posty: 45
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
Skuter głównie ciągnie obrotami, a może Twój skuter jadąc 78km/h osiąga maksymalne obroty i ani grama więcej nie pojedzie? Byś musiał sprawdzić jak wysoko wychodzi pasek przy wariatorze, jeżeli jest tam jeszcze trochę miejsca to polecam Ci obcięcie tego sworznia na którym chodzi wario (minimalnie). Zmieni to przełożenia wario w górnej partii obrotów.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2009, 14:29 
*

Rejestracja: 19 cze 2008, 21:26
Posty: 45
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
jak wsadziłeś tam jakikolwiek pierścień- popełniłeś błąd ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2009, 14:37 
*

Rejestracja: 19 cze 2008, 21:26
Posty: 45
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
Wsadziłeś go tam do środka, do rolek ? ;p Lepiej nie jeździj, tylko rozkręcaj wario i wywal ten pierścień na śmietnik ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2009, 14:39 
*

Rejestracja: 09 mar 2008, 11:47
Posty: 9
Pojazd:
Pierścień = blokada.

Nie wkładaj tam żadnych pierścieni, jedyne co możesz zrobić to dać podkładkę 1mm pomiędzy kołem rozrusznika a wariatorem, ale to tylko dla polepszenia minimalnie osiągów.

Nie pisz dużymi literami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2009, 14:40 
*

Rejestracja: 19 cze 2008, 21:26
Posty: 45
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
O co Ci chodzi z tą podkładką? To nic nie da, bo wario i tak się porusza po sworzniu ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2009, 14:47 
*

Rejestracja: 09 mar 2008, 11:47
Posty: 9
Pojazd:
ancient_ninja pisze:
O co Ci chodzi z tą podkładką? To nic nie da, bo wario i tak się porusza po sworzniu ;p


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=8078

Ja tą podkładkę założyłem dawno temu i stwierdzam, że naprawde coś daje. ;)
Minimalnie większe obroty jak u mnie kręci. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2009, 17:26 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
ancient_ninja pisze:
Byś musiał sprawdzić jak wysoko wychodzi pasek przy wariatorze, jeżeli jest tam jeszcze trochę miejsca
Dokładnie tak.Tylko że te cienkie podkładki włożone za przeciw talerz wysuwają wszystko na zewnątrz i nic to nie daje.Z kolei włożone w dowolne miejsce miedzy wentylator a przeciw talerz zmniejszaj zakres przełożenia,wiec tylko strata szybkości :sad:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2009, 18:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Mycen ma racje. Z tego co zrozumiałem to kolega Marcin dał podkladke za pokrywe wario, więc to raczej nie powinno znizyc v maxa.
Zobacz jak wysoko u ciebie wzbija się pasek, byc może masz ten problem co ja.
Jesli obroty są odpowiednie to wina tkwi tylko w przelozeniu.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2009, 19:00 
**

Rejestracja: 23 lis 2008, 12:52
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań - komorniki
Pojazd:
Ta podkładka u Ciebie jest źle włożona , ona jest teraz pomiędzy wariatorem a wentylatorem , i wario nie może się do końca otworzyć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2009, 19:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
On pisze, że nie włożył jej tam.
Trzeba sprawdzic jak biega pasek - inaczej sie nie da.
Ma w ciemno regulować podkladkami ? ?
Jeśli przelożenie idzie na max to trzeba gdzie indziej szukać usterki.
Być może jeszcze regulacja napędu coś da....
Marcin powiedz jakie obroty teraz osiągasz.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2009, 21:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2004, 16:50
Posty: 176
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
Jak dla mnie to wina za ciężkich rolek... Zakładałem tak samo jak ty Yasuni Z i Multivar malossiego do minarelli horizontala. Na rolkach 7 gr i sprężynie + 15 % skuter śmigał 70 km/h i strasznie opornie chodził. W późniejszym czasie założyłem 5.5 gr i wszystko chodziło jak powinno (85km/h). Sprężynki pomogą Ci startować z wyższych obrotów jeżeli jest to koniecznie tzn " startuje z muła ". Niski V max może być spowodowany także tak jak napisałeś paskiem w opłakanym stanie. Jeżeli nie chcesz kevlarowego to ludzie chwalą polini race'a.


Ostatnio zmieniony 12 mar 2009, 21:32 przez Psychopata, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2009, 21:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 1:47
Posty: 341
Pojazd:
Daico też są porządne. Athena to to samo co stage 6 , a jest tańsza o kilkadziesiąt złotych. Kevlarowe nie są tak elastyczne i mają większe skłonności do pęknięcia, a zarazem uszkodzenia całej przekładni. A tego chyba nie chcemy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2009, 7:29 
*

Rejestracja: 19 cze 2008, 21:26
Posty: 45
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
Ależ ja nie nakłaniałem go do wsadzania tam podkładek. Jeżeli pasek nie dochodzi do końca to najlepiej jest skrócić sworzeń po którym lata wario, efektem bd szybsze przełożenie w wyższej partii obrotów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2009, 16:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2004, 16:50
Posty: 176
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
Na początku to trzeba dobrze wyregulować, a później można dalej kombinować dla lepszego efektu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2009, 9:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Marcin na słuch jakie są obroty. Wyższe czy niższe.
Bo jeśli niższe to wiadomo że wolniej pojedzie. Wtedy regulować napęd trzeba.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy