Dzisiaj jest 29 lis 2024, 9:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2011, 6:06 
*

Rejestracja: 20 cze 2011, 13:25
Posty: 26
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
ok, to bede musiał troszkę uzbierac bo mnożą się te wydatki jak grzyby po deszczu :P :roll:
chociaż dzisiaj w nocy ( w pracy) rozkręciłem kapę od wario i sprzęgła i wychodzi na to,że pasek dochodzi na najwyższy moment, więcej nie da rady chociażbym miał inny( większy) przeciw talerz.
Ale... założyłem większe rolki 3x15gr i 3x5.5gr,.i nie wiem dlaczego ale rozchulał sie do 65km/h pomimo iż nie było to niby fizycznie możliwe..... wymiękam....


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2011, 8:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2011, 15:43
Posty: 33
Pojazd:
Jak macie ustawioną iglice w swoich hondach sfx ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2011, 12:45 
*

Rejestracja: 20 cze 2011, 13:25
Posty: 26
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
u mnie jest maksymalnie opuszczona-tak,żeby brała jak najmniej paliwa i spisuje sie całkiem dobrze, nic sie nie dławi a resztę (wolne obroty itp.) wyregulowałem na słuch .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2011, 14:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2011, 15:43
Posty: 33
Pojazd:
Mam blokady a z roku 2002 wersja sporting. Więc tam mam 5 zakresów więc dałem na 3 ząbek z to tak tera jest na środku ale ciutkę pożera wachy za dużo:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2011, 18:51 
*

Rejestracja: 20 cze 2011, 13:25
Posty: 26
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
daj jeszcze niżej powinno być mniej ale automatycznie musiałbyś chyba wyregulować gażnik.
Acha no i jeszcze jedna sprawa pamiętaj ,że jak zmniejszasz ilość paliwa to także powinieneś zmniejszyc ilość oleju-inaczej będzie Ci kopcił ,zostawiał nagar na tłoku i w tłumiku.. a to będzie niedobrze.tylko z tą regulacja oleju uważaj bo jak dasz za małą dawke to zatrzesz silnik..


Ostatnio zmieniony 07 lip 2011, 18:54 przez losmenolos, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2011, 8:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2011, 15:43
Posty: 33
Pojazd:
losmenolos co do mieszanki to skuter sam robi mieszankę przecież więc nie rozumiem o co Ci chodzi z tym zatarciem a podniesienie iglicy czy opuszczenie to nie trzeba regulować gażnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2011, 21:49 
*

Rejestracja: 20 cze 2011, 13:25
Posty: 26
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
no tak nie do końca (przynajmniej u mnie) mianowicie u mnie jest tak,że manetka od gazu z jednej linki rozdziela się na dwie i jedna idzie do dozownika oleju a druga (nie pamiętam dokładnie ale gdzies w okolice gażnika. i teraz jeśli przykręcisz paliwo w gażniku to olej nadal będzie leciał w tej samej ilości - a paliwo już skręciłeś w rezultacie tego będzie tworzył się nagar (świeca, tłumik ,tłok) . a jeśli zwiększysz dawkę podawanego paliwa p[rzy tej samej dawce oleju to bedzie go troszkę za mało co z kolei moze doprowadzić do zatarcia silnika. Nie bedę sciemniał,ze znam dawki idealne jakie powinny być ( stosunek oleju do paliwa) to musiał bys znależć w necie. Zobacz sobie jak idzie linka od gazu w swoim skuterze. No chyba ,ze masz 4-ro suwa. to zmienia postać rzeczy..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2011, 22:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2011, 15:43
Posty: 33
Pojazd:
Mam 2t czyli dwusów. Ale nie rozumiem o co CI teraz biega bęnzyna idzie w tym samym czasie co olej dawka jest taka sama mieszanki co do kopcenia to jeśli zwiększymy dawkę a mnie powietrza będzie to będzie go dusiło i dlatego powstaje nagar o czarna świeca nie spala mieszanki bo dostaje za dużo paliwa proste i logiczne prawda skuter to nie WSK że trzeba samemu robić mieszankę i patrzeć by nie za mało oleju wlać. A co do linki to nie widziałem że by jakaś linka miała rozgałęzienie nie ma takich linek w żądnym skuterze ani w jakim kolwiek motorku:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 8:20 
*

Rejestracja: 12 maja 2009, 19:12
Posty: 41
Pojazd:
piotreczq82 pisze:
A co do linki to nie widziałem że by jakaś linka miała rozgałęzienie nie ma takich linek w żądnym skuterze ani w jakim kolwiek motorku:)

Jesteś niestety w błędzie. Mianowicie manetka od gazu połączona jest z linką, która "rozgałęzia się" i jeden koniec jest połączony z pompką oleju, a drugi z gaźnikiem.


Ostatnio zmieniony 09 lip 2011, 8:20 przez lsikor, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 8:56 
*

Rejestracja: 20 cze 2011, 13:25
Posty: 26
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
no to się mylisz, bo jeśli takowa linka by się nie rozgałęziała , to tak jak pisałeś musiałbyś samemu robić mieszankę i wlewać do baku.
Acha a tak poza tym to możesz mnie oswiecic jak od powietrza robi się nagar???


Ostatnio zmieniony 09 lip 2011, 8:58 przez losmenolos, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 10:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2011, 15:43
Posty: 33
Pojazd:
Nagar się robi zbyt szybko jeśli będzie zwiększona dawka paliwa czyli kopcenie dławienie się maszyny słabo przepalona mieszanka a nie powietrze czytaj uważnie co pisze kolego. Co do linki to nie wiem nie rozbierałem myślałem że dozownik jest auto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 23:41 
*

Rejestracja: 20 cze 2011, 13:25
Posty: 26
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
kopcenie masz od zbyt dużej dawki oleju a nie paliwa(benzyny) ale jak tam sobie uważasz.....zobaczysz na własnych błędach(przynajmniej ja tak się uczę )a dozownik jest auto do danej dawki paliwa jaką masz ustawione na iglicy , jeśli dawkę paliwa zmniejszysz to musiałbyś tez zmniejszyć dawkę oleju, bo to się automatycznie nie ustawia,przy dozowniku jest linka która dochodzi do niego od manetki gazu i tam powinieneś mieć dwie nakrętki(jedną przed uchwytem a druga za, obydwie kręcisz tak samo w tę samą strone.)......
Ale jeśli wiesz lepiej, to ok.


Ostatnio zmieniony 09 lip 2011, 23:45 przez losmenolos, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 10:58 
*

Rejestracja: 03 lip 2011, 18:46
Posty: 20
Pojazd:
Ale sie Panowie dogadaliście... jeden pisze o mieszance paliwa z powietrzem a drugi o mieszance paliwa z olejem heh. Nie wiem jak to jest rozwiązane w sfx ale x8r jest dozownik oleju i dawka oleju z dozownika jest regulowana. Przy tej samej pozycji manetki / otwarciu przepustnicy można ustawiać różne dawki oleju.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 21:46 
*

Rejestracja: 20 cze 2011, 13:25
Posty: 26
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
tak mam odblokowany:
http://imageshack.us/g/171/dsc00508d.jpg/
i chyba raczej nie działa, chociaż załozyłem prawie tak jak było czyli mam teraz wariator top racing z rolkami 3x15gr. i 3x14gr. do tego pasek pollini (ze starego zostały strzępki) ,niebieskie sprężynkai do sprzegła i oryginalną sprezynę centralną. Idzie mi około 65 ale dłuuugo sie buja... i przyspieszenia nie ma...
Ma ktoś jakiś pomysł??
a kupował ktoś może ten?:
http://allegro.pl/modul-zaplonowy-honda ... 44596.html


Ostatnio zmieniony 12 lip 2011, 21:58 przez losmenolos, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2012, 12:04 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
Rolki masz za ciężkie 14g za ciężkie, hondy sfx miały oryginalnie 8,5g zakładaj takie i będzie szedł jak burza.


Ostatnio zmieniony 07 lip 2012, 12:04 przez sz_kamil, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2012, 12:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2012, 7:31
Posty: 55
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd:
Tak jak napisał sz_kamil, masz za ciężkie rolki




_________________

Zapraszam do mojej Hondy x8r-s w sporcie:
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=261013

Mile widziane komentarze ! :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2012, 12:22 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
Ewentualnie 8,5g polecam rolki polini, ja przejechałem na nim ponad 1200km a wyglądają jak nowe :twisted: ( za rolki polini zapłaciłem 35zł na mielochu i gratisowo dostałem ślizgi waria polini )

Dla porównania kupiłem rolki 8,5g tajwańskiej firmy MCN i po około 120km były ślady zużycia a zapłaciłem 20zł


Ostatnio zmieniony 07 lip 2012, 12:22 przez sz_kamil, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2012, 15:25 
*

Rejestracja: 07 wrz 2012, 20:30
Posty: 6
Pojazd:
Maska pisze:
Ale sie Panowie dogadaliście... jeden pisze o mieszance paliwa z powietrzem a drugi o mieszance paliwa z olejem heh. Nie wiem jak to jest rozwiązane w sfx ale x8r jest dozownik oleju i dawka oleju z dozownika jest regulowana. Przy tej samej pozycji manetki / otwarciu przepustnicy można ustawiać różne dawki oleju.


cześć kolego.
mam pytanie do Ciebie i nie tylko jeśli ktoś będzie wiedział:) Ja leję olej do zbiornika, a nie do paliwa i wg mnie coś olej szybko znika. Litr wystarcza mi na jakieś 1200km, a powinien przy dawce 1:50 wystarczyć na ok 2000km, przy tym troszkę dymi.
Tą linkę od tej pompkki do dużo skrócić?:) tzn skręcić?

Przez dużą dawkę oleju może Ciężko mi palić i zaraz po zapaleniu po długim postoju chwilę musi pochodzić na wolnych obrotach , bo jak dodam gazu to zaraz zgaśnie?? I np po pół minuty może czasem po 1 minucie juz ładnie zbiera?

Słyszałem że pewniejsze jest lanie oleju do paliwa bo zawsze masz pewną dawkę , a nie taką jak sobie tam pompka ustali?
lejecie olej to tego zbiornika?

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy