Dzisiaj jest 25 kwie 2025, 17:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lip 2011, 17:59 
*

Rejestracja: 07 lip 2011, 21:13
Posty: 6
Pojazd:
Witam wszystkich...

Kupiłem Zipp Vapor z 2007r. i chodził ładnie, miał dobre przyśpieszenie i w miarę ładną prędkość (nie wiem jaką dokładnie, bo miał linkę od prędkościomierza urwaną). Był strasznie zdewastowany...

Postanowiłem rozebrać silnik i zobaczyć czego tam brakuje i co, jak wygląda.

Wymieniłem:
-wariator (kompletny: wariator(miał wytarte słupki, które blokują talerz), rolki(strasznie zużyte), zębatka(ta duża), wentylator(tego to już w ogóle nie było) - kupiłem ten: http://moto.allegro.pl/wariator-kompletny-motobi-romet-quest-vapor-4t-i1689913955.html
-pasek
-zmieniłem też wydech, na oryginalny z tego Zippa (wcześniej miał przełożony od Kingway Coliber)

Po wyregulowaniu wszystkiego i złożeniu, okazało się, że skuter strasznie muli, a jego v-max wynosi 25km/h... Grzebanie, czyszczenie, regulacja gaźnika nic nie dała... Nie mam pojęcia co z tym dalej zrobić :/

Prosiłbym o jakieś porady, w czym może tkwić problem...
Z góry dziękuję ;)

EDIT:
Zapomniałem o najważniejszym ;D Silnik to oczywiście 4t


Ostatnio zmieniony 09 lip 2011, 18:02 przez bartekj001, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 18:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2011, 17:33
Posty: 36
Lokalizacja: Przysucha
Pojazd:
może w wydechu masz blokade ?




_________________

Buxy/Speedake/Zenith :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 18:09 
*

Rejestracja: 07 lip 2011, 21:13
Posty: 6
Pojazd:
W wydechu blokada ?

ale w seryjnych skuterach blokady do 50 z reguły są... Aż tak by stracił na mocy ?

Jak ta blokada wygląda? Gdzie się znajduje? Jutro sprawdzę...

Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? Czekam na odp...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 18:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2011, 17:33
Posty: 36
Lokalizacja: Przysucha
Pojazd:
nom nie wiem ...najlepiej jak byś założył jakiś inny i to sprawdził ....przyczyną mogą być też ciężkie rolki wariatora




_________________

Buxy/Speedake/Zenith :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 18:14 
*

Rejestracja: 07 lip 2011, 21:13
Posty: 6
Pojazd:
Z tego co wiem, to rolki sprawiają, że albo spada przyśpieszenie i wzrasta prędkość, albo odwrotnie, a on nie ma ani przyśpieszenia, ani prędkości, ani mocy :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 18:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2011, 17:33
Posty: 36
Lokalizacja: Przysucha
Pojazd:
nom ale jeżeli założyłeś za ciężki rolki to może się strasznie mulić ....spróbuj też podnieść iglice




_________________

Buxy/Speedake/Zenith :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 18:24 
*

Rejestracja: 07 lip 2011, 21:13
Posty: 6
Pojazd:
ok, jutro to posprawdzam...

Może ktoś, coś jeszcze ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 20:43 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Jaka waga rolek? Jakie wymiary ma nowy pasek? Na moje za ciężkie rolki wrzucili do zestawu. Polecam ''lekture'' http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=61


Ostatnio zmieniony 09 lip 2011, 20:44 przez John8walker, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 23:16 
*

Rejestracja: 07 lip 2011, 21:13
Posty: 6
Pojazd:
Pasek założyłem taki jak był poprzednio... 669x18x30

W sumie rolek nie ważyłem, ani nie miałem napisane nigdzie jakie to są...

Po przeczytaniu tej lekturki, myślę, że rzeczywiście, rolki mogą tu odgrywać bardzo ważną rolę... Jutro je zmienię i zobaczę co się zmieni... Tylko teraz muszę pokombinować skąd w niedzielę wziac rolki do sprawdzenia :/ Coś się wymyśli ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 14:58 
*

Rejestracja: 07 lip 2011, 21:13
Posty: 6
Pojazd:
Sorry, że tak długo nie pisałem.... Zgadnijcie co było przyczyną tych dziwnych zachowań.. ? ;D

Myślałem, że tłumik, przełożyliśmy inny z tatą, przejechałem się, no... chodzi idealnie ;D ale podkusiło mnie żeby wyjechać na drogę i zobaczyć ile wyciągnie... Włączam lampy, odpalam silnik, ruszam... I znowu muła załapał i 25 km/h... Myślę, sobie coś jest nie tak...

Zawróciłem i myślę, wracam do garażu to lampy mi nie są potrzebne już... Wyłączyłem, a skuter nagle dostał mocy i zaczął przyśpieszać ...

Okazało się, że zapłon był obrócony o 180^ i gdy włączyłem lampy, skuter stracił na sile ;D

Dzięki za pomoc ;)


Ostatnio zmieniony 13 lip 2011, 15:33 przez bartekj001, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy