Dzisiaj jest 05 lis 2024, 16:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lip 2011, 22:05 
*

Rejestracja: 27 cze 2011, 23:24
Posty: 9
Pojazd:
Witam,
posiadam agility rs z 2010r. Po 3000km postanowilem odblokowac skuter. Zawiozlem skuter do salonu kymco aby go odblokowali (nie chcialem tego robic samemu zeby nic nie popsuc). Jak powiedzieli, wymienili mi tulejke na wariatorze, zmienili dysze na 82,wlozyli roli 6g, zmienili świece, do tego zakupilem wkladke do filtra. Od tej pory skuter stracil moc, zmalao przyspieszenie i po porstej jade 45km/h a jakby zablokowany to jecha ok 52km/h. Dopiero gdy jade z gorki skuter osiagnie predkosc 70, badz jesli gorka jest stroma to zamykam licznik. Pomyslalem ze moze cos jest z gaznikiem, dzisiaj go dokladnie umylem rozpuszczalnikiem i nic sie nie zmienilo. Rozwniez wlozylem rolki 5g - bez zmian. Co jest nie tak? Moze cos z zaworami?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 22:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2011, 21:40
Posty: 115
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
A moduł ?




_________________

Kymco Super 9
Metrakit Hand Made 70
Tecnigas RS II chrom/Yasuni R
Wariator Polini Speed Control
Sprzeglo Malossi Fly/Polini 2G evo III
Dzwon sprzegla Stage 6 WC team
Stage 6 21mm BE
Fajka NGK
Ssanie reczne Stage 6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 22:17 
*

Rejestracja: 27 cze 2011, 23:24
Posty: 9
Pojazd:
Z modułem też dziwna sprawa. Mam taki modul jak od Super 8. Czytalem ze trzeba odciaz jakies dwa fioletowe kabelki. Dziwne bo okzalo sie ze one sa ze soba polaczne, czyli z jednej dziurki do drugiej. Ale to odcialem, bez roznicy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 22:21 
*

Rejestracja: 27 cze 2011, 23:24
Posty: 9
Pojazd:
Ogólnie problem jest z obrotami niskimi. Gosciu od salonu Kymco mowil ze za dlugo jezdzilem na blokadach i dlatego tak jest,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 12:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
być może masz próg na wariatorze przez blokade na tulejce i pasek się blokuje na tym progu i nie chce wejść wyżej, przez co nie osiąga dużej prędkości :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 14:27 
*

Rejestracja: 27 cze 2011, 23:24
Posty: 9
Pojazd:
mialem sciagana blokade na wariatorze, jak byl zablokowany do jechal max 50,51 km/h, nawet z gorki nie chcial wiecej jechac, a teraz jedzie po prostej ok 40km/h a z dobrej gorki pojedzie okolo 70 kkm/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 22:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 11:28
Posty: 755
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
hmm a w wydechu nie ma nic? Mi bardzo to blokowało. Mondzioły mogli źle gaźnik wyregulować.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=654504#654504 Ruszył po awari! FILMIK>20<

http://www.youtube.com/watch?v=vc5lu-9F ... e=youtu.be

Kymco Super 9 Racing!! The fastest on Poland^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 7:15 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Wrzucili dysze 82 może w ogule go nie regulowali.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 10:25 
*

Rejestracja: 27 cze 2011, 23:24
Posty: 9
Pojazd:
Bardzo mozliwe ze nie wyregulowali, bo ostatni zauwazylem ze strasznie od niego smierdzi benzyna jakby polowe tego nie spalaał. Może sam sprobuje ten gażnik wyregulowac. Jak to zrobic?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 10:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 16:22
Posty: 41
Lokalizacja: Świecie
Pojazd:
Ja bym włożył seryjne rolki... Po kiego Ci zmieniali jak to nadal jest seria ? Nie mam wymienionej dyszy, ale blokadę z wariatora i modułu sam ściągnąłem i leci na prostej 74 ( wczoraj mierzone GPS'em, oczywiście się "pochyliłem", żeby poprawić przepływ powietrza) .

Tak to panowie jest jak ktoś oddaje do serwisu. Nigdy nie wiesz co oni tam robili, a jest w internecie tyle poradników, że spokojnie dałbyś radę sam wszystko zrobić. Odpal sobie YT i wpisz 'blokada wariator', albo 'wymiana dyszy skuter'.




_________________

Kymco Agility RS 50 Rajder ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 19:14 
*

Rejestracja: 27 cze 2011, 23:24
Posty: 9
Pojazd:
Mam zdjęa tylko tulejke. Powrocilem do dyszy 80 bo 82 nic nie dawala (tylko wieksze spalanie). Ale nadal gdy jade po prostej moja agilitka jedzie ok 50 km/h. Modul odblokowany. Probowalem zmienic na filtr stozkowy ale to oczywiscie gówno dało,jeazcze gorzej. Z gorki pojedzie ok 65, ale to Z GORKI. I co teraz robic?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy