Dzisiaj jest 01 mar 2025, 5:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lip 2011, 8:18 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 23:39
Posty: 128
Lokalizacja: Tarnów - Lisia Góra
Pojazd:
Witam!

Zakładam ten temat ponieważ mam pytania odnośnie mojej RS i nie chce tworzyć kilku tematów.
1 Gdy zamknę kranik i za jakieś 15min otworze to aprilia jakby nie dostawała paliwa. Dopiero gdy przepchne ją 2 razy po podwórku to odpali albo otworze kranik i poczekam 5-10min. Tak ma być? nie ma jakiegoś przycisku do przelewania?
2.Na biegach wyższych niż 2 zbiera się od 7 tysięcy obrotów jak np na 4 mam 5tyś. obrotów to mogę zpomnieć żeby się rozpędził bardziej bez redukcji na 3.
3. Gdy zredukuje wajchą w dół (chodzi o biegi jałowe) np z 3 na luz między 3-2 to wajchy nie można ruszyć w dół. można jedynie do góry. Jednak gdy na 3 dam neutral pomiędy 3-4 to ten problem się nie pojawia.

Z czasem będę jeszcze mieć pytania więc nie zamykać proszę.

Pozdrawiam, Arkadiusz!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 10:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 20:34
Posty: 218
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Suzuki DRZ400S
1. Może masz dziurawy dekielek w gaźniku? Tam nie ma przelewu jest ssanie.
2. Każde am5, am6 zbiera sie od góry. Jeśli masz zębatki na prędkość, to tym bardziej musisz zredukowac.




_________________

http://offroadowykiller.cba.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 22:55 
*

Rejestracja: 04 lut 2010, 19:29
Posty: 97
Lokalizacja: Chojnice
Pojazd:
1. A może kranik masz zasyfiony i ciężko paliwo przelatuje
2. Jakie masz zębatki.
3. Nie wiem ...



Ortografia..
Piórek




_________________

cała yamaha na czesci :P


Ostatnio zmieniony 14 lip 2011, 10:13 przez baikerboys, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 9:18 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 23:39
Posty: 128
Lokalizacja: Tarnów - Lisia Góra
Pojazd:
jeszcze mam pytania:

4. temperatura silnika nie przekracza 50*C tak powinno być??
5. do ilu atmosfer pompuje się koła??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 9:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
4. Masz coś nie tak, temperatura powinna wynoscić jakieś 70-80 stopni.
5. Z przodu mniej z tyłu więcej. Proponuje z przodu 2,2 a z tyłu 2,4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 13:14 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 23:39
Posty: 128
Lokalizacja: Tarnów - Lisia Góra
Pojazd:
ale co z temperaturą?? pokazuje mi przecież i trzyma ją więc co jest nie tak??


Ostatnio zmieniony 14 lip 2011, 13:15 przez busz123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 21:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
raczej termostat bo moze sie zablokował i non stop jest obieg (albo go moze nawet nie masz)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 21:25 
*

Rejestracja: 04 lut 2010, 19:29
Posty: 97
Lokalizacja: Chojnice
Pojazd:
spróbuj do dogżać to znaczy pogazuj go na luzie albo na jednyce tak zeby w chłodnice nie szedł wiatr ...i zobacz czy temp bedzie wyzsza




_________________

cała yamaha na czesci :P


Ostatnio zmieniony 14 lip 2011, 21:29 przez baikerboys, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 14:54 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 23:39
Posty: 128
Lokalizacja: Tarnów - Lisia Góra
Pojazd:
60*C taka jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 21:29 
*

Rejestracja: 04 lut 2010, 19:29
Posty: 97
Lokalizacja: Chojnice
Pojazd:
hmm moja rs tez nie przkracza 60 stopni jak jade normalnie ale jak paliłem gume to doszło do ponad 90 wiec nie wiem ...




_________________

cała yamaha na czesci :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 9:45 

Rejestracja: 21 sie 2010, 20:40
Posty: 0
Lokalizacja: Świnoujście
Pojazd:
Seryjka aż tak się nie przegrzeje przecież. Chyba w każdej jest taka temperatura z tego co wiem. Czyli optymalnie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 11:21 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 23:39
Posty: 128
Lokalizacja: Tarnów - Lisia Góra
Pojazd:
aha dzieki. jakie zębatki są optymalne w sensie że moto ma się dobrze zbierać a v-max jakieś 90-100km/h??

6. jak postawić motorek żeby ściągnąć przednie koło??


Ostatnio zmieniony 20 lip 2011, 13:46 przez busz123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 22:06 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 23:39
Posty: 128
Lokalizacja: Tarnów - Lisia Góra
Pojazd:
ODŚWIEŻAM

Jak naciągnąć łańcuch ?? proszę o dokładną instrukcje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy