Dzisiaj jest 24 lis 2024, 5:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lip 2011, 22:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 18:43
Posty: 4
Pojazd:
Siema wszystkim mam maly dylemacik otoz sprawa polega na tym ze mam juz od 3lat Cagive Mito EVO ale ze wzgledu na to ze ja mieszkam na wsi i juz mi sie troche znudzila mitka chce... sobie kupic crossa . Myslalem nad Husqvarna 125 SM lub WR. Ponoc WR ma mocniejszy silnik ale nie wiem ... Mi bardziej podoba sie SM ma normalne oponki a ja nie bede jezdzil po "mega" terenie tylko tak o po kostce brukowej polnych drogach i troche rownego asfaltu Więc teraz mam do Was pytania a oto one :

1. Opłaca sie sprzedac Mitke i kupic Husgvarne ?
2. Jak z awaryjnością Husqvarny i dostępnością części ?
3. SM & WR < jakie sa w tym roznice ?
4. Jak ze spalaniem Husqvarny ?
5. Ponoc ma bardzo waskie i twarde siedzenie (czy to prawda) ?

Prosze zebyscie odpowiedzieli chociaz na 2 i 3 pytanko
Z gory dzieki POZDRO


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 22:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
1. Zalerzy do ciebie co wolisz.
2. Różnie bywa.
3. SM to jest WRE na kołach supermoto czyli osiągi pokroju DT. WR to jest lekko przerobiona CR czyli pali ile wlejesz, typowo wyczynowa wersja do takiej jazdy jak ty chcesz się nie nadaje.
5. WR tak, większość tego typu maszyn ma wąskie i twarde siedzenie bo jeździ się głównie na stojąco a im węższy motocykl tym lepiej się prowadzi w terenie.
6. http://forum.mieloch.pl/search.php bo było to już w .... razy omawiane na forum.

W twoim przypadku lepszym wyborem będzie DT albo WRE (jak tak bardzo chcesz jeździć na pile łańcuchowej).




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 22:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 18:43
Posty: 4
Pojazd:
Czyli hmm... to ja chyba tak sobie myśle że wezme SM bo z tego co zrozumiałem to WR jest :twisted: i duzo pali :mrgreen: dobra to biore SM :cool: I sorki za 2x ten sam temat ale wiesz chcialem szybko odpowiedz :roll: :< A I JESZCZE JEDNO
jak z osiągami SM ? z.... 120km/h :roll: poleci chociaz :wink:


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Veegas, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 0:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
140 - 150 poleci.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 7:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Konrad324 pisze:
140 - 150 poleci.


Nie da się tego od tak określić, zależy jaki stan, jakie zębatki i w ogóle :)
Osobiście szukałbym Husqvarny SM125S, czy jak kto woli SMS 125, lepszy zawias, mocniejszy silnik.




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 11:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2011, 18:35
Posty: 84
Pojazd:
ja posiadam wre z 2001 i nie narzekam. leciałem nią ponad 140 na kostkach przy przełożeniu na którym do setki ma 6s.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 15:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:58
Posty: 154
Lokalizacja: Krk
Pojazd:
1 jesli mieszkasz na wsi nie ma gdzie za bardzo pojeździć to kup wr
po drodze da sobie rady a teren to jej żywioł teren to coś wspaniałego.
2. na pewno nie jest tak awaryjna jak full crossy częsci powszechnie są dostępne sprzęgło tłok czy korba
3.sm koła 17 cali na drogę sztywniejsze zawieszenie skrzynie biegów też się pewnie różną albo mają tylko inne przełożenia wr koła 18/21 prawdziwy hard enduro zawieszenie jak to w teren
5. to nie gra roli jak kolega wyżej pisze więcej się stoi pozycja jest inna niż w scigu wiec siedzenia nie gra dużej roli
jedynym z czym się nie zgadze z kolegą konrad324 to dt to jest klasa soft enduro słabsze materiały zawieszenia itd no i dt ma spora masę
osiągi na pewno więcej niż te 120 i to przy super przyspieszeniu dla porównania
dt i tzr maja te same silniki dt poleci no nie wiem 130 a tzr 160 przynajmniej
wszystko zależy od przełożeń




_________________

Wykonuje remonty wymiany tuning skuterów biegówek 2t tanio szybko Kraków okolice
gg 25761140




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 15:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Husqa SM a WR to są 2 różne motocykle z różnymi silnikami.

Crossy są awaryjne u ludzi którzy nie dbają o sprzęt.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 16:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2011, 18:35
Posty: 84
Pojazd:
Konrad324 pisze:
Crossy są awaryjne u ludzi którzy nie dbają o sprzęt.

Piwa mu dać! prawdę głosi!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 18:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2011, 16:16
Posty: 65
Lokalizacja: Bialystok
Pojazd:
Teoretycznie ale ile ty z tego wyciagniesz 80 moto godzin ? :| Nie wydaje mi sie, Pozatym czesci nie naleza do najtanszych..




_________________

WWW.MOTO-BIALYSTOK.CBA.PL

chUdy pisze:
Scythe, Dzięki za pomoc ale poprawię wieczorem bo muszę już do pracy wychodzić.

chUdy
**
Pojazd: MBK Booster
Wiek: 14




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy