Dzisiaj jest 26 lut 2025, 21:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lip 2011, 14:02 
**

Rejestracja: 15 wrz 2010, 19:25
Posty: 206
Lokalizacja: borzęcin
Pojazd:
koledzy jak wyciagnac lozyska w przekladni te dwa co sa wbile w pokrywke i karter??
i ile moze kosztowac taki komplet łozysk ??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 14:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
łożyska razem z uszczelniaczami sie wybija , ja za nowe łożyska zapłaciłem 43 zł z uszczelniaczami , tyle ze do hondy :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 14:38 
**

Rejestracja: 15 wrz 2010, 19:25
Posty: 206
Lokalizacja: borzęcin
Pojazd:
ale te łozyska niema jaka wybic i niemaja uszczelniaczy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 15:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2011, 17:33
Posty: 36
Lokalizacja: Przysucha
Pojazd:
Ja do zenitha płaciłem 60 zł .....a łożyska możesz wyciągnąć ściągaczem :P albo jak nie to zrób sam taki ściągacz




_________________

Buxy/Speedake/Zenith :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 15:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Widać, że nikt z was tego nie robił. Bo łożysk tych się wybić nie da, a tym bardziej ściągnąć ściągaczem ... :roll:

Ja mam dwa sposoby na nie:
Kupiłem kilkanaście metrów drutu 1mm i przewlekałem go przez łożysko (między koszyczkiem a pierścieniem). Najlepiej jak najwięcej. Następnie można skręcić druty wszystkie razem na jakiejś rurze i po tej rurze uderzać młotem. Najlepiej mieć silnik wyciągnięty i go zaprzeć o stół. Wtedy siła się dobrze kumuluje i łożysko powinno wyjść.
Ja wyciągnąłem tak tylko jedno. Drugie musiałem zrobić inaczej, bo druty pękały.

Sposób numer 2:
Przyspawać do łożyska gwintowany pręt 8mm. Z jakiegoś młotka wyciągnąć drewienko, tak aby został sam odważnik. To zakładamy na pręt. Na końcu pręta dajemy nakrętkę. Zapieramy dobrze silnik o stół i z jak najmocniej spuszczamy ciężarek młotka w dół, który zatrzymie się na nakrętce. W te sposób łożysko powinno wyjść, ponieważ siła uderzenia jest bardzo mocna.

Pozdrawiam i powodzenia.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 16:10 
**

Rejestracja: 15 wrz 2010, 19:25
Posty: 206
Lokalizacja: borzęcin
Pojazd:
dzieki kolego bede probowal:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy