Dzisiaj jest 28 lis 2024, 16:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lip 2011, 15:34 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Witam.
Mam problem z moją apką, a mianowicie normalnie się rozpędza dochodzi do 6 tyś obrotów przerywa ( pierdzi tłumik, nie wiem jak to nazwać ), i ma czasami ciężko przejść przez tą granicę 6 tyś. obrotów, jak już przejdzie i będzie z 6,5tyś. obrotów do już wszystko pięknie jest. Co może być nie tak, że przy 6 tyś przerywa???. Dziś kupiłem świece bo myślałem, że to tego wina, lecz się trochę polepszyło, lecz nie do końca. Świeca NGK BR9ES czy jakoś tak. Silnik AM6. Czekam na pomoc. Pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 15:42 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
zacznij od czyszczenia gaźnika jak nie pomoże to regulacja (być może tez dyszami większą / mniejszą )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 16:14 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Gaznik jest czysty. Co moze byc innego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 16:18 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
konrad9510 pisze:
Gaznik jest czysty. Co moze byc innego?

A co latarką na niego poświeciłeś :?: :?: co mówisz ze jest czysty sprawdz gaznik filtr i czy lewego nie łapie gdzies




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 19:35 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Nie latarką, tylko nie dawno czyściłem. Więc co innego??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 20:15 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 23:39
Posty: 128
Lokalizacja: Tarnów - Lisia Góra
Pojazd:
to trzeba zredukować i na poprzednim biegu większe obroty!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 20:22 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Tak robię, lecz gdy skręcam np. w lewo w moim przypadku i jest dużo miejsca, nic nie jedzie no to ja skręcam wcześniej i redukuje i jak ma 3 to ciężko więc wbijam 2 i buja się dochodzi do tych 6 tyś. pierdzi itd a jak przekroczy to już przyśpiesza super, to co mam do 1 zbijać jak na liczniku z 20/25/30 km/h????

PS: Mi się coś zdaje, że wcześniej tego nie miałem, jak była 3 i skręciłem to ciężko ale się rozbujała nic się nie działo, lecz jak elektryk zrobił mi instalację ( kierunki i gaszenie nie działało, od gaszenia nie był kabel wpięty w moduł) to właśnie zauważyłem to po złożeniu takie coś, wymieniłem świece i nadal problem :(. Czekam na waszą pomoc.


Ostatnio zmieniony 13 lip 2011, 20:26 przez konrad9510, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 8:18 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
REFRESH




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 9:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
U mnie gdy tak przerywalo to mialem za dużą dysze i zalewało i przerywała przy 6tys.




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 19:54 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Aha, no to ciekawe, bo wcześniej nie miałem tego, tylko właśnie po złożeniu dopiero to zauważyłem, a przecież przy gaźniku itd nic nie było ruszane ;/. Proszę o pomoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 8:53 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
pisaleś ze cos elektryk robil ci przy module , moze poprostu jego sprawdz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 23:04 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Elektryk wymieniał po palone kable. A przy module nic nie robil. Jedynie tyle co podłączył właściwi kabel do gaszenia. Jak odłączalem to samo bylo. Wiec co nie tak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 10:20 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
mysle ze cos z gaznikiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 15:56 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
A słuchajcie Panowie, w jakiej pozycji jest ssanie włączone w RS ??? I powiedzcie mi w jakiej ja mam pozycji ustawione czy jest włączone czy wyłączone?? ( jak kupiłem już tak było ), poniżej link:

" http://imageshack.us/photo/my-images/39 ... 88chs.jpg/ "

PS: Dodam, że jak spuszczę na dół to motorek gaśnie. Czyżby on jeździł na ssaniu a obroty zostały wyregulowane na ssaniu??? I to może być przyczyną, że przerywa przy 6 tyś????. Proszę o pomoc!!. I co należy zrobić w takim przypadku??


Ostatnio zmieniony 16 lip 2011, 15:57 przez konrad9510, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 19:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
na dół się włącza ssanie

to że gaśnie na ciepłym to normalne bo go zalewa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 20:03 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Gaznik jest byl kupowany nowy. Wiec nie wiem co jeszcz by moglo byc nie tak. Niech ktos jeszcze sie wypowie odnosnie tego ssania i tego ogolnie problemu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 9:00 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
REFRESH!!!

Niech ktoś się wypowie odnośnie tego ssania i przyczyny.

A jakbym na iglicę opuścił w dół to pomogło by coś??


Ostatnio zmieniony 18 lip 2011, 9:00 przez konrad9510, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 11:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
konrad9510 pisze:
A jakbym na iglicę opuścił w dół to pomogło by coś??

Spróbuj




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 23:35 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 19:45
Posty: 87
Pojazd:
sprawdź czy w ogóle paliwo dopływa do gaźnika, bo jak nie będzie dopływało to też tak będzie przerywał :) jak nie to wyczyść gaźnik,kranik, wymień filtr paliwa . jak nie ruszałeś gaźnika a wcześniej było dobrze to raczej gaźnik się sam nie rozlegulował xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 9:51 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Jakby paliwo nie dochodziło to by tak dobrze nie zbierał potem na każdym biegu, i odpala od cyknięcia.
No wcześniej było dobrze, właśnie sam się zdziwiłem, że coś się stało.
Jak wrócę do domu ( jestem u wuja ) to sprawdzę z tą iglicą jeszcze, a jak nie to będę musiał coś pomyśleć z tym gaźnikiem.
Niech ktoś jeszcze się wypowie odnośnie tego ssania co wyżej pisałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy