Dzisiaj jest 29 lis 2024, 14:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2011, 21:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Co do palenia sie rezerwy to moze byc np zalanie tych stykow co ida od kranika ( u mnie sie tak czesto po myciu dzieje ). A co do obrotow i licznika to musisz odlaczyc akumulator i zobaczyc na naklejce pod siedzeniem ( silnik powinien byc narysowany ) czy masz napisane 6P czy 12P. Podłaczasz akum przekrecasz kluczyk i gdy na liczniku sie wyswietli 6P lub 12P to klikasz MODE w momencie gdy na liczniku masz ta liczbe co przy rysunku, Dodatkowo masz jeszcze oznaczenia np. 12P Endr - czyli typ moto enduro ( chodzi o prawidlowe wskazywanie predkosci ), jak masz SM to wybierasz to drugie.




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 5:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 22:28
Posty: 116
Pojazd:
Dzięki EnzO !

Można lać olej 4T do dwusuwa ?


Ostatnio zmieniony 09 lip 2011, 5:28 przez suczysyn., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 15:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Wlejesz 4t do silników ze zintegrowanym sprzęgłem do skrzyni 2t to nic się nie stanie ale po co przepłacać za taki olej ?




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 1:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 22:28
Posty: 116
Pojazd:
Dowiedziałem się że do mojego był lany jakis castrol actevo 4t i sie zastanawiałem, 4t do 2t chciałem się upewnić że powiedzieli mi prawde i czy można lać taki olej
i co to jest zintegrowane sprzęgło ? i jakie ja mam w dt'ce mokre czy jakeś gdzieś tak wyczytałem ? ; D

No ale trudno nie znam sie ; d


Ostatnio zmieniony 10 lip 2011, 1:55 przez suczysyn., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 14:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Chodzi o jeden obieg w silniku.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 18:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 22:28
Posty: 116
Pojazd:
Czym najlepiej smarować łańcuch ?
Czy to sie nada ? http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... dbd68c68a3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 19:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Dobry bedzie, ja tam smaruje starymi olejami i jak narazie jest ok




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 13:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 22:28
Posty: 116
Pojazd:
Ej chłopaki jak wleje to do przekładni to nic sie nie stanie ?
http://allegro.pl/castrol-act-evo-4t-20 ... 24714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 14:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Stać się nic nie stanie, najwyżej będzie sprzęgło ślizgać ale nie koniecznie.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 17:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 22:28
Posty: 116
Pojazd:
bo nie wiem jaki mam wlać czy motul transoil 2t 10w40 czy ten castrol 20w40 4t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 20:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Motul transoil 2t 10w40




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 15:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 22:28
Posty: 116
Pojazd:
Biegi mi wyskakują czego to może być przyczyna ?
I na ssaniu mi gaśnie ????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 16:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Jak na ssaniu gaśnie jak jest cieply to normalne, a jak zimny to regulacja/czyszczenie gaźnika ewentualnie zmiana dysz. A jak ci biegi wyskakują to najpierw bym zmienil olej w skrzyni, bo tarcze sprzegla sie mogą kleić i może bieg nie dobijać




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 23:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 22:28
Posty: 116
Pojazd:
Dobra wyczyszczę gaźnik i wymienię olej.
A co może być przyczyną że na zimnym silniku nie chce palić mi na kopa dopiero za 10 razem gdzieś a na ciepłym za pierwszym ? ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 7:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
suczysyn., Zależy to od regulacji




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 23:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 22:28
Posty: 116
Pojazd:
Znów nowy problem ^^
Coś mi piszczy w kołach tak jak by coś przy hamulcach ? ale nie podczas hamowania tylko w pewnym momencie tak jak by na tarczy jakiś syf był i przycierał się o klocki ...
Czy to zużyte klocki hamulcowe ?


Ostatnio zmieniony 14 lip 2011, 23:37 przez suczysyn., łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 8:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
suczysyn., Możliwe ,że tarcze są już zużyte czyli po prostu są krzywe




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 11:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 22:28
Posty: 116
Pojazd:
ale wał ^^ tarcze są dość drogie ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 15:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 22:28
Posty: 116
Pojazd:
Wymieniłem ten olej na motul transoil 10w40 2t/4t i ciągle mi się sprzegło ślizga naprzykład jade 6000 rpm odkrecam full manetke i najpierw przez sekunde jest łyyyyyyyyyyy potem dopiero ciągnie ...
Jakie są przyczyny ślizgania się sprzęgła oprócz oleju ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 17:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Zuzyte tarcze sprzegła, odpowiednia ilość oleju musi być, źle naciągnieta linka sprzęgła ...




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy