Dzisiaj jest 30 lis 2024, 20:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lip 2011, 15:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 20:25
Posty: 323
Lokalizacja: Rybnik(Leszczyny)
Pojazd:
Witam, dziś zdjąłem przednie koło i jakoś tak odruchowo złapałem za Prawy(jak sie siedzi na moto to z prawej) amortyzator, a on normalnie wszedl do srodka bez wiekszego problemu, drugi jest twardy, powiedzcie mi co to ma być? nie widziałem żeby byl jakiś wyciek oleju czy cos, bede musial kupić nowe lagi?

FILM:

http://www.youtube.com/watch?v=j7xtJY_C-EQ

POTRZEBUJE ODPOWIEDZI SZYBKO




_________________

Obczaj GSM'ke:
»»» http://polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM-50/124032 «««
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 16 lip 2011, 16:14 przez mato15, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 19:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
tam już nie ma oleju/sprężyny są do wymiany

jeśli odbija jak go puścisz sam to sprężyny są ok tylko oleju nie ma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 21:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 20:25
Posty: 323
Lokalizacja: Rybnik(Leszczyny)
Pojazd:
odbija, ale jak ten olej mógl wybyć? Nie miałem żadnego wycieku...




_________________

Obczaj GSM'ke:
»»» http://polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM-50/124032 «««
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 21:40 
*

Rejestracja: 10 sie 2010, 0:46
Posty: 41
Pojazd:
jejku panowie.. jedna laga słuzy do tłumienia (ta którą wciskasz ręką) a w drugiej jest spręzyna.




_________________

AM6 expert w razie porad Pisać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 21:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
dokładnie jak pisze PawelP112,




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 22:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 20:25
Posty: 323
Lokalizacja: Rybnik(Leszczyny)
Pojazd:
PawelP112, Na pewno, jak puszcze kierownice to mi motor skręca w prawo, masakrycznie teraz jest...




_________________

Obczaj GSM'ke:
»»» http://polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM-50/124032 «««
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 22:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 20:25
Posty: 323
Lokalizacja: Rybnik(Leszczyny)
Pojazd:
marcinek, Kiedy? gdzie?;d




_________________

Obczaj GSM'ke:
»»» http://polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM-50/124032 «««
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 22:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
juz dosc daaaaaaaawno. jechałęm autem z tata nie pamietam czy to było gdzies na orzepowicach albo gdzie indziej szczerze nie pamietam . ale skojazyłem ten kolor i ten tyłek(gilery) tak mi sie przynajmniej wydawalo




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 22:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
W jednej jest sprężyna a w drugiej jest olej i po połączeniu ich ze sobą ośką koła zawieszenie działa jak należy. Tak jest oryginalnie a o wymianie oleju w lagach poszukaj na forum bo nikt tu się nie będzie rozpisywał.

Co do ściągania podczas jazdy to niema to nic do rzeczy. Po puszczeniu kierownicy skręcać może z powodu krzywej ramy lub półek albo po prostu nie umiesz utrzymać równowagi i motor ci ucieka.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 23:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 20:25
Posty: 323
Lokalizacja: Rybnik(Leszczyny)
Pojazd:
powiem tak, ta sprężyna w tej ladze jest taka słaba że nie ma prawa odbić do góry o wlasnej sile.. jak by ten drugi amor padł to przód opada max na dól... Nie wierze że to tak jest jak mówi Konrad324, pokażcie mi jakiś fil, zdjecia, link obojętnie co z tym rozwiązaniem...




_________________

Obczaj GSM'ke:
»»» http://polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM-50/124032 «««
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 23:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
uciekac moze tez z racji krzywego koła z tyłu. np podczas napinania bardziej naciagniesz jedna strone. mi tak uciekało juz chciałem płakac ze mam krzywa rame . ale napiołem raz łancuch i ustawiełem prosto koło po czym radosc jak po puszczeniu kierownicy jedziesz prostoo




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 23:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 20:25
Posty: 323
Lokalizacja: Rybnik(Leszczyny)
Pojazd:
Ale u mnie wyraźnie czuć że to amor się kładzie, byście sie przejechali to byście zobaczyli...

zresztą widzcie chyba na filmie z jaką latwościa jedną reką dociskam ten amorek do końca...




_________________

Obczaj GSM'ke:
»»» http://polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM-50/124032 «««
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 16 lip 2011, 23:15 przez mato15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 8:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Tutaj masz pokazane jak jest zbudowana lewa a jak prawa goleń SHOWA http://ttecmoto.free.fr/rieju/catalog/d ... r=AM62003D

Skoro w prawej jest taka krótka sprężyna a w prawej długa na całą lagę to w lewej powinien być olej, a tak jak piszą pozostali pewnie go nie ma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 9:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 20:25
Posty: 323
Lokalizacja: Rybnik(Leszczyny)
Pojazd:
Lewa, u mnie działa jak powinna, nie da sie ręką wcisnąć a jak jadę to pracuje dobrze czyli olej pewnie w niej jest, prawa jest taka miękka ze ugięła by się pod naciskiem 1kg, zaprowadze motor do jakiegos mechanika, niech zobaczy co tam sie dzieje, bo... to jest przeciez nie możliwe żeby ona była taka miękka!

Poza tym, skoro w prawej nie ma być oleju po co tam uszczelniacze? :roll:




_________________

Obczaj GSM'ke:
»»» http://polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM-50/124032 «««
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 17 lip 2011, 9:04 przez mato15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 12:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jedna odpowiada za kompresje a druga za odbicie. Nawet jak niema w niej sprężyny to olej powinien stawiać opór przy wciskaniu lagi.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 17 lip 2011, 12:44 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 12:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 20:25
Posty: 323
Lokalizacja: Rybnik(Leszczyny)
Pojazd:
NO ! Powinien, a widzisz na filmie jaki stawia opór? palcem to wcisnę ;<
Przy takim oporze ona ani nie tłumi, a nie nie odbije... No nie ma sznas.. Oddać do regeneracji?




_________________

Obczaj GSM'ke:
»»» http://polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM-50/124032 «««
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 17 lip 2011, 12:51 przez mato15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 13:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak nie potrafisz samemu to musisz oddać.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 14:20 
*

Rejestracja: 10 sie 2010, 0:46
Posty: 41
Pojazd:
no to widocznie nie masz oleju w tej prawej ladze..




_________________

AM6 expert w razie porad Pisać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 21:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 20:25
Posty: 323
Lokalizacja: Rybnik(Leszczyny)
Pojazd:
No i gitara, o to mi chodziło. Gadałem z kolegą, powiedział ze za 2 dychy mi wyregeneruje bo olej i wszystko ma ;D Ile w serwisie by to kosztowało, orientuje sie ktoś?




_________________

Obczaj GSM'ke:
»»» http://polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM-50/124032 «««
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 17 lip 2011, 21:37 przez mato15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 22:14 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
jeszcze jedno 0 ale zrobione jak ma być

jak namiesza z olejem, tj niewłaściwa lepkość , nieodpowiedni poziom to też nie będzie dobrze pracować




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy