Dzisiaj jest 21 wrz 2024, 22:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 21:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 15:34
Posty: 203
Pojazd:
wiem że chodzi o sworzeń tylko jeżeli z łożyskiem red. to 10mm
Mogłem też źle zrozumieć jego wypowiedź jak tak to sorka


Ostatnio zmieniony 20 cze 2011, 21:15 przez bnio, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 21:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2011, 22:04
Posty: 126
Lokalizacja: Łącko
Pojazd:
robcz1, dzieki :) sory ze dopiero teraz ;p siła wyższa:)




_________________

zalukaj na moją jawę ;)http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=325883
alfa romeo gt by ja xd http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=333950




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 13:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 21:06
Posty: 471
Pojazd:
Termostat musi być obowiązkowo ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 16:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 21:10
Posty: 0
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd:
Sinedd, nie :)




_________________

Była Longjia LC.. Jest Piaggio NRG

Przelotnie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 19:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 10:03
Posty: 404
Lokalizacja: Sierpc / Płock
Pojazd:
Sinedd, bez termostatu może ci sie silnik przechładzać :)




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 6:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 21:06
Posty: 471
Pojazd:
grubsky6, a będzie on razem z chlodnica i wszystkimi wężami ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 10:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 13:17
Posty: 1072
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd: Aprilia SR Audi A4
On jest w cylindrze :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 11:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 21:10
Posty: 0
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd:
Xxwojtus123xX, dokładniej przykręcony do głowicy.




_________________

Była Longjia LC.. Jest Piaggio NRG

Przelotnie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 19:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 21:06
Posty: 471
Pojazd:
Da się jakoś zastąpić oryginalne węże jakimis innymi, np. ogrodniczymi ? Czy muszą być jakies specjalne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 19:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 21:10
Posty: 0
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd:
Sinedd, mogą być ogrodnicze, ale na dłuższą metę nie zda to egzaminu. Normalne węże chłodnicze mają inna budowę. Maja jakby nicie pokryte grubsza guma niż ogrodnicze. Mogą się po prostu stopić od temperatury.




_________________

Była Longjia LC.. Jest Piaggio NRG

Przelotnie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 23:11 
**

Rejestracja: 05 lut 2011, 18:19
Posty: 289
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd:
Dokładnie, lecz nie stopic całkiem ale zrobią się takie że przy tak wysokiej temperaturze mogą się że tak powiem rozciągać.




_________________

Szykujemy się na nowy projekt tym razem 4 kółka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 16:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 21:06
Posty: 471
Pojazd:
Jeszczew jedno. Osiągi polepszą się bardziej od zmiany na lc czy gaźnika na 17,5 ? Tylko pasowalo by, zeby to bylo przez kogos przetestowane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 16:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Sinedd, Jak nie masz termostatu to masz caly czas obieg przez chlodnice. Termistat dziala na takiej zasadzie ze gdy jest zamkniety na zimnym silniku plyn krazy cyl-pompa. Dopiero jak sie nagrzeje termostat sie otwiera i obieg idzie przez chlodnice zeby schlodzic plyn :)

Jezeli wszystko dobrze zrobisz, osiagi powinny sie poprawic, chlodzenie rowniez. Bedziesz mogl robic dluzsze trasy bez postoju. nie wiem jak to jest z AC na LC, ale warto zmienic przelozenia na te z LC (tak slyszalem), wtedy osiagniesz wiekszy vmax. Najlepiej zrobic swap na silnik w cieczy :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 12:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 9:01
Posty: 134
Lokalizacja: Milanówek
Pojazd:
Założyłem pompę wody i chciałbym się spytać czy Chłodnica musi być wyżej niż pompa? Musi być wyższy poziom? Czy z otworu od pompy powinno ciąnąć powietrze? Mam dwa otwory. Którym otworem ciągnie wodę? Górnym czy dolnym?




_________________



Mój Kingway zawsze ze Mną <33


Projekt LC: 100% (Wizual.)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 13:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2009, 13:21
Posty: 153
Lokalizacja: Jeżowe
Pojazd:
Pompa wody czyli dolny od chłodnicy wąż a górny do cylindra.




_________________

SR Setup:
Top Perfomances due plus 70cc
Wariator Stage6 R/T!
Sprzęgło Stage6 torque control
Gaźnik 17,5 Tec. / tec 21mm
Yasuni C20 / leovince zx
Zapraszam do tematu z sr: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=178790




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 15:55 
**

Rejestracja: 24 paź 2009, 22:22
Posty: 263
Lokalizacja: Rypin
Pojazd: Audi 100 C3 / MB W210
Mam pompe, mam chłodnice, mam cyl, mam tłok od keewaya. Logicznie myśląc powinien odpalić. A w praktyce jak to wygląda panowie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 16:13 
**

Rejestracja: 05 lut 2011, 18:19
Posty: 289
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd:
W praktyce zakładasz, uszczelniasz, zalewasz płynem chłodniczym lub wodą demineralizowaną i palisz.



Małe uzupełnienie z mojej strony :wink:
Fornal


Ostatnio zmieniony 16 sie 2011, 19:03 przez przemas995, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 17:46 
**

Rejestracja: 24 paź 2009, 22:22
Posty: 263
Lokalizacja: Rypin
Pojazd: Audi 100 C3 / MB W210
Dzięki bo słyszałem tydzień temu jak czekałem na chłodnice że tak się nie da przerobić keewaya bo będą problemy ze szczelnością, kompresją itd. A logicznie powinien odpalać itd. Więc dzięki za odp. Kończe przeróbke.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 1:17 
**

Rejestracja: 05 lut 2011, 18:19
Posty: 289
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd:
Fornal tak dobrze poprawiłeś ale na początku powinien zalać zwykłą wodą żeby zobaczyć czy jest dobrze uszczelnione i czy nie ucieka po co tracic plyn.




_________________

Szykujemy się na nowy projekt tym razem 4 kółka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2011, 20:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 22:28
Posty: 19
Pojazd:
Noo ładny poradnik:D Na pewno komuś się przyda, może mi:d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy