Dzisiaj jest 29 lis 2024, 14:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lip 2011, 16:20 
*

Rejestracja: 02 maja 2010, 23:10
Posty: 14
Pojazd:
Witam!
Planuję sobie wymienić cylinder w Huraganie na 70 ccm. Rocznik 2008. Jaki musze kupić zestaw do niego? Mam na myśli wymiary sworznia, tłoka itp. Nie mam zamiaru w niego pakować kupe kasy (cylindry powyżej 400zł)... Czy będę musiał kupić od razu większy gaźnik? Słyszałem, że do 70 będę musiał robić sobie mieszankę samemu i półsyntetyczny olej nie może być. Czy to prawda? Proszę o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 19:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Witaj. ja też chciałem dać mu 70ccm ale rozmyśliłem się. Żeby dobrze go przerobić to potrzeba koło 2000zł. Musisz wymienić conajmniej wał, gaźnik, wydech, wariator, pasek, dysza, może stożkowy filtr powietrza, cenralka, rolki itp.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 21:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 19:10
Posty: 117
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Cytuj:
Witaj. ja też chciałem dać mu 70ccm ale rozmyśliłem się. Żeby dobrze go przerobić to potrzeba koło 2000zł. Musisz wymienić conajmniej wał, gaźnik, wydech, wariator, pasek, dysza, może stożkowy filtr powietrza, cenralka, rolki itp.


nie musi od razu wszystkiego wymieniać, może iść po kolei zaczynając od np. wydechu, bo od niego się zaczyna tuning.

Razor1711

a masz jakiś tun w nim czy full seria ???

Cytuj:
Czy będę musiał kupić od razu większy gaźnik? Słyszałem, że do 70 będę musiał robić sobie mieszankę samemu i półsyntetyczny olej nie może być. Czy to prawda? Proszę o pomoc.


gaźnik do 70ccm powinno się wymienić na większy, zależy jeszcze jaki cylek. Mieszankę robi się samemu, wysilone silniki potrzebują lepszego smarowania. A co do oleju to raczej syntetyk.




_________________

Cytuj:
10cm/10cm to metr kwadratowy


Ostatnio zmieniony 18 lip 2011, 21:07 przez Vertux, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 21:42 
*

Rejestracja: 02 maja 2010, 23:10
Posty: 14
Pojazd:
Robi się samemu. Czyli dozownik ten co podaje to trzeba odłączyć czy jak?
Natomiast planowałem tylko cylinder, bo praktycznie mi brakuje rok do prawka a szkoda mi kasy wprawdzie mówiąc pakować w niego- nie warto.

Cytuj:
a masz jakiś tun w nim czy full seria ???

Seria. ;p

A właśnie odnośnie tego smarowania. Nie da się nic zrobić, żeby jednak sam sobie pobierał?


Ostatnio zmieniony 18 lip 2011, 21:45 przez Razor1711, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 7:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2010, 17:09
Posty: 57
Lokalizacja: Grudziądz.
Pojazd:
Ja robie sam mieszankę ale dozownik zostawiłem,tylko został zrobiony obieg zamknięty.Czyli zbiornik-pompka-zbiornik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 10:25 
*

Rejestracja: 02 maja 2010, 23:10
Posty: 14
Pojazd:
No okej, a da się inaczej? ;p Mam na myśli to, żeby podawał sobie sam więcej oleju.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 10:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2010, 17:09
Posty: 57
Lokalizacja: Grudziądz.
Pojazd:
Można ale too jest bardzo ryzykowne,ponieważ bardziej wysilony silnik potrzebuje lepszego smarowania,jak byś chciał jeździć na dozowniku to zawsze dolewaj 30-50ml oleju do benzyny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 11:36 
*

Rejestracja: 02 maja 2010, 23:10
Posty: 14
Pojazd:
No tak bym lał do dozownika ten mineralny. Ale to 50 ml na cały bak dodatkowo nie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 12:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2010, 17:09
Posty: 57
Lokalizacja: Grudziądz.
Pojazd:
Najlepiej lać olej syntetyczny.Tak na pełen bak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 17:12 
*

Rejestracja: 02 maja 2010, 23:10
Posty: 14
Pojazd:
Kurcze, lipa powiem... :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 13:21 
*

Rejestracja: 02 maja 2010, 23:10
Posty: 14
Pojazd:
Dobra to mi teraz powiedzcie z jakimi parametrami mam kupować cylinder. Wymiary mam na myśli. Zna ktoś (być może wymieniał) czy mam rozebrać skuterek?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 15:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2010, 17:09
Posty: 57
Lokalizacja: Grudziądz.
Pojazd:
Cylinder pod Keeway czyli sworzeń tłoka musi mieć 12mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 17:37 
*

Rejestracja: 02 maja 2010, 23:10
Posty: 14
Pojazd:
I tylko tym się kierować?
I do tego gaźnik z jaką "gardzielą"? Filtr stożkowy coś by dał w tedy? Lepszy dźwięk, trochę mocy?


Ostatnio zmieniony 21 lip 2011, 18:52 przez Razor1711, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 21:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 cze 2010, 15:55
Posty: 181
Lokalizacja: Pinczyn
Pojazd:
cylindrów do Keeway jes pełno na 100% znajdziesz odpowiedni ( CPI/Keeway )
Gaznik jesli nie planujsz nic wiecej poza cylkiem to wystarczy 17,5 w zupełnosci, stozek poprawiłby dzwięk i minimalnie osiagi ale przy małych modyfikacjach to raczej wiecej spali niz doda mocy :D




_________________

Najprawdopodobniej JEDYNY w Polsce Sachs SX1 FULL Racing :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lip 2014, 0:25 
*

Rejestracja: 25 cze 2014, 23:59
Posty: 2
Pojazd: skuter
też to planuje zrobić , czy wie ktoś czy sam cylinder wystarczy ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy