Dzisiaj jest 20 lip 2025, 16:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lip 2011, 19:13 
*

Rejestracja: 17 cze 2011, 13:38
Posty: 82
Pojazd:
witam mam pytanie a mianowicie czy da coś rozwiercenie okna wydechowego w cylindrze 2T ? czy polepszy coś przyśpieszenie ,v-max ? kolega mi mówił ze polepszy to przyśpieszenie prawda ? proszę o pomoc ;-)


Ostatnio zmieniony 20 lip 2011, 20:06 przez Jamal1234, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 20:12 
*

Rejestracja: 19 lip 2011, 18:27
Posty: 26
Lokalizacja: Szczecin - Słoneczne
Pojazd:
Jeżeli otwór w cylindrze jest taki sam jak w kolektorze wydechowym to nic ci nie pomoze, jeżeli w cylindrze masz tak zwane jajko to możesz sobie spasować do otworu z kolektora wydechowego, wtedy masz lepszą moc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 20:15 
*

Rejestracja: 17 cze 2011, 13:38
Posty: 82
Pojazd:
no własnie w moim jest takie jajko czyli jak rozwierce to polepszy sie przyśpieszenie i v-max ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 20:21 
*

Rejestracja: 19 lip 2011, 18:27
Posty: 26
Lokalizacja: Szczecin - Słoneczne
Pojazd:
vmax niema nic do tego, będziesz miał więcej mocy, vmax to ustawienia wariatora, sprzęgła i przekładni, reszta inne to właśnie więcej koników, im więcej koników tym leprzy stosunek mocy do przyspieszenia i vmax więkrzy w krutrzym czasie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 20:24 
*

Rejestracja: 17 cze 2011, 13:38
Posty: 82
Pojazd:
aha dzieki za info ;-) a co do v-max to np rolki sprezyna dociskowa i spreżynki sprzegła a co w przekładni sie robi ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 20:35 
*

Rejestracja: 19 lip 2011, 18:27
Posty: 26
Lokalizacja: Szczecin - Słoneczne
Pojazd:
Można zmienić przełożenie, i wtedy vmax wzrasta kosztem przyspieszenia, w skuterze jest wiele mozliwości do ustawienia, coraz to nowsze podzespoły są lżejsze i wytrzymalsze, musisz dużo szukać i czytać posty na temat tuningu mechanicznego bo jest co ogarniać, materiału jest bardzo dużo nawet na tym forum, wyszukiwarka się kłania lub google, tematów podobnych jest wiele.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 20:38 
*

Rejestracja: 17 cze 2011, 13:38
Posty: 82
Pojazd:
ok dzieki wielki;-) jeszcze ostatnie pytanko co sie dzieje gdy podnoszę iglicę lub opuszczam na zabkach w dół ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 20:50 
*

Rejestracja: 13 lip 2011, 14:58
Posty: 25
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Jak podniesiesz do góry to wzbogacisz mieszankę, w dół to mieszanka uboga.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 20:51 
*

Rejestracja: 19 lip 2011, 18:27
Posty: 26
Lokalizacja: Szczecin - Słoneczne
Pojazd:
Iglica słuzy do dawkowania paliwa, pierwszy ząbek naj mniej paliwa ustawienie zazwyczaj fabryczne, każda zmiana ustawienia iglicy łączy się z ustawieniem mieszanki powietrzno paliwowej(śrubka z boku gaźnika).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 20:56 
*

Rejestracja: 17 cze 2011, 13:38
Posty: 82
Pojazd:
aha juz wiem o co chodzi dzieki wielkie ;-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy