Dzisiaj jest 26 lis 2024, 23:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Gilerka Gsm.
Post: 21 lip 2011, 21:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Witam. Otoż dzisiaj rozbierałem calutki silnik Derbi i wypadł mi taki oring " http://www.uswatersystems.com/shop/prod ... 5_zoom.gif " Ni wiecie gdzie on sie znajduje ??;/ :?: :?:

2 :arrow: Jaki powinien byc luz montażowy tłok / cylinder ?1 bo chce dać do szlifu
+ nowy tłok .
3 :arrow: Jaki olej do przekładni ?? Ile go wchodzi ?


Z gory dziękuje za odpowiedzi. Zalezy mi jak najszybciej. Najważniejszy ten oring ;/




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 23 lut 2012, 1:08 przez Drifter16, łącznie zmieniany 8 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 21:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 20:34
Posty: 218
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Suzuki DRZ400S
1. To jest chyba oring który jest między cylindrem a wydechem.
2. 0.04mm
3.polecam motul trans oil exert, czy jakoś tak. wejdzie gdzieś 700ml
4.Najlepiej Meteora.




_________________

http://offroadowykiller.cba.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 22:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Dobra więc tak. Rozpołowiłem przed chwilą silnik bo gryzła mnie ta sprawa... : ] i tak nie był do konca złozyony tylko kartery złączone. Dobra Jutro do tego dojde gdzie ten oring. Następna sprawa to taka ,że koncówka wału od stron magneta jest tak jakby krzywa . Ale leciutko bije jak kręciłem wałem. tylko ten gwint bije ,a reszta prosto.

I tu pytanie. Czy jak załoze magneto (na klin wiadomo ) dokręce na ten gwint to magneto będzie chodziło porosto ??. Moge tak jeździć. Bo jak pisałem tylko gwint tam gdzie nakrętka jest to lekko bije. :?: :?:





EDIT. Możecie dac mi schemat silnika Derbi. ? Ale nie easyparts tylko jakąs dobrą co wszystko jest szczegołowo pokazane : ))

Z gory Dziękuje.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 21 lip 2011, 22:42 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 22:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
bike125full pisze:
2. 0.04mm


Powodzenia w docieraniu przy takim luzie, szczególnie na żeliwie.

Jak kupisz tłok to masz na opakowaniu napisany zalecany luz montażowy. Jak nie będzie podany to 0.05mm lub 0.06mm jak nie umiesz docierać.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 23:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Aha. Ok. Cięzko znaleźć uszczelki. Do cylindra Parmakit.Link mile widziany z waszej strony . Silnik jest z roku 2001 ten starszy.

Tłok będzie pasował z minnarelli am6 ??. :?:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 21 lip 2011, 23:23 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 23:27 
*

Rejestracja: 24 kwie 2011, 11:14
Posty: 21
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
tlok napewno nie bedzie pasowal. oleju do skrzyni wchodzi 650 ml. Wez cylek do serwisu gdzie szlifują cylki itp to Ci dopasują tłok pod niego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 14:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Mogłby sie ktoś jeszcze wypowiedzieć ? Czy pasuje tłok z minarelli to am6 ??.

Czy mam oddać cylinder do szlifu i oni mi dobiora tłok :?: :?:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 17:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 20:25
Posty: 323
Lokalizacja: Rybnik(Leszczyny)
Pojazd:
ten o ring może jest z popychacza sprzęgła, tego co się tą wajchę zapina, u mnie tam jest taki o ring :P




_________________

Obczaj GSM'ke:
»»» http://polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM-50/124032 «««
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 17:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Drifter16 pisze:
Czy mam oddać cylinder do szlifu i oni mi dobiora tłok :?: :?:


Tak.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 19:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Dobra. MAm doś nietypową sprawe z cylindrem a dokładnie z kanałami. Poprostu jak tłok schodzi na dół to kanały nie otwierają sie do końca. Nie wiem czy tak powinno być ... :?: :?: Zresztą macie Fotki. ! Doradźcie co mam zrobić :?: "!!"

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dodam że cylinder to jakiś sportowy PARMAKIT




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 22 lip 2011, 20:24 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 21:18 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
zawysoki tłok albo sworzeń za nisko, być może błąd katalogowy
pod cylindrem jest uszczelka ?
można dać grubszą żeby podnieść cylinder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 22:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Hmm. tłok lekko wystaje jak widać na fotce leciutko... Ale taki koleś mi takie coś pisał. Cytuje. " to jest wlasnie to sportowe cylki tak maja ten skok bo jak by tak nie mialy to byly by tak samo slabe jak seria

wyciaganie mocy po przez inne umieszczenie kanalow "

Ma on racje ?. Musi tak byc jak na fotkach :?: :?:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 23:02 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
ma rację ale w tym przypadku jest jak widać, kanały ssące są przysłonięte




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 23:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Hmm pierwszy raz widzę taką sytuację.

Jak było z osiągami do tej pory na tym cylindrze ??




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 23:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
No nie wiem jak z osiągami bo ja kupiłem motorek nie na chdzie. I zaraz zabrałem sie za remont... Hmm a może polecacie jakis cylinder z tłokiem do 500 zł ?? mile widziany link... Ale poprosiłbym Cylinder żeliwny.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 23:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Z tym cylinder już raczej nic nie zrobisz bo na fotkach widać że już chyba aluminium z pod nicasilu wystaje.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2011, 0:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
A to nie jest czasem żeliwny Cylinder ??. Jest on cięzki i magnes przyciąga w środku.


EDIT. Jak mozesz / możecie to prosiłbym o znalezienie cylindra z głowica tłok i te sprawy do 500 zł. To wtedy bym zamowił. Ale niechcialbym nicasilu, tylko żeliwo. Bo ja nie wiem jak szukac do tego silnika... ; / miałem am6 to odrazu . A tu trzeba sie naszukać. TAKZE BYŁBYM WDZIĘCZNY.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 23 lip 2011, 0:48 przez Drifter16, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2011, 10:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Właśnie coś nie za bardzo mi to na żeliwo wygląda bo kolor ma inny niż żeliwo.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2011, 14:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Dobra . Powracam. to na samej górze to próg. Poprostu tam pierscienie nie dochodziły Dobra. Ale przejdźmy do rzeczy. Zrobiłemk fotke z innym cylindrem z am6 ŻELIWNYM . Daje fote.

Obrazek

A tutaj troche pokropiłem wodą Dla pełnej pewnosci ze to żeliwo i oto efekt. Bo chyba aluminium nie rdzewieje :mrgreen: Daje Foto. Ahaaa i sprawdzałem w obu cylindrach i przyciąga magnes tuleja w środku.

Obrazek

Prosze Was ocencie sami czy to żeliwo czy Aluminium. Bo chce zrobić szlif i śmigać.

POOZDRAWIAM.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 23 lip 2011, 14:09 przez Drifter16, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2011, 23:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
No teraz to widać że żeliwo na 100%. Nawet rdza się pojawiała.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy