Dzisiaj jest 15 sie 2025, 20:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lip 2011, 15:18 
*

Rejestracja: 24 lip 2011, 15:14
Posty: 1
Pojazd:
Cześć kupiłem sobie quantuma z 2010r i niedlugo sciagam blokady wiec powiedzcie mi odczego najlepiej zaczac "tuning" wydaje mi sie ze od wydechu jak tak to np. dajcie mi linka przykładowego który dobrze by sie sprawował w tym zipie


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 15:20 
*

Rejestracja: 24 lip 2011, 15:13
Posty: 4
Pojazd:
Najlepiej zacząc od cylindra 70cc bo daje v0max i przyspieszenie . potem sportowy moduł i tłumnik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 15:22 
*

Rejestracja: 24 lip 2011, 15:13
Posty: 4
Pojazd:
http://allegro.pl/tuning-cylinder-70cc-2t-glowica-zipp-




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 15:23 
*

Rejestracja: 24 lip 2011, 15:13
Posty: 4
Pojazd:
http://allegro.pl/modul-zaplonowy-chins ... 03917.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 15:23 
*

Rejestracja: 24 lip 2011, 15:13
Posty: 4
Pojazd:
http://allegro.pl/sportowy-tlumik-leo-v ... 27389.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 15:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
zaslony123321 pisze:
Najlepiej zacząc od cylindra 70cc bo daje v0max i przyspieszenie . potem sportowy moduł i tłumnik


Oj dziecko dziecko :P
Kolego zacznij od wydechu i wariatora, potem gaźnik, sprzęgło i na końcu wał i cylinder :)




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 15:46 
*

Rejestracja: 05 kwie 2010, 11:33
Posty: 52
Pojazd:
wydech to tecnigas next-r idealnie pasuje bez przeróbek do quantuma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 16:34 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lip 2011, 9:50
Posty: 36
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Cylinder,wariator,wydech od tego najlepiej :mrgreen:




_________________

Swap Yarox ... ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 19:15 
*

Rejestracja: 10 sie 2010, 19:12
Posty: 16
Pojazd:
Witam :) ja proponuje zacząć tuning od wydechu :) Kupisz porządny wydech jak np. Laser x-pro i sobie go wyregulujesz to nawet nie będziesz wydawał kasy na reszte :) a co do kolejności: wydech, wario, może sprzęgło, pasek kevlar by się przydał i dopiero się w cylinder bawić :)

Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 7:25 
*

Rejestracja: 08 lis 2010, 7:46
Posty: 45
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Ludzie skąd wy takie głupoty bierzecie że tuning zaczyna się od cylindra :?: :?: :?: :?:

Co da wam większy cylinder ja wydech fabryczny będzie go blokował :?: :?: :?:

Zawsze przy 2T tuning zaczyna się od zdjęcia wszystkich blokad potem dobór wydechu (trzeba wybrać w tym momencie czy będzie się robiło mniejszy tuning [wydech,wario] czy większy [wydech wario,cylinder i reszta] bo różnie się spisują wydech przy różnych cylindrach) potem wypada wymienić wario na tuningowe a dopiero potem jak to wszystko nam nie wystarczy możemy wymienić cylinder na większy.

Przy 4T wydechu nie wymieniamy bo on nic nie daje więc zostaje wymiana cylindra i waria.

Przy większym cylindrze często jest potrzebna wymiana gaźnika na większy (np. 17,5 czy 19) jak i wskazana jest zmiana sprzęgła na sportowe.

i POTEM ZOSTAJE NAJWAŻNIEJSZE DO ZROBIENIA CZYLI REGULACJA CAŁEGO NAPĘDU[/code]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy