Dzisiaj jest 18 sty 2025, 19:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lip 2011, 18:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
Siema
Dzisiaj kumpel kupił gaźnik który miałem mu założyc. Miał byc Dellorto 17,5 a jest niestety TK 16mm. Ale przejdźmy do rzeczy.
Wszystko ładnie poskładałem i chcę odpalic. Rozrusznik kręci, ale z gaźnika strasznie cieknie paliwo. Myślę - pływak się zawiesza. Wyczyściłem i przedmuchałem pływak, zaworek i dysze no i założyłem. Dalej to samo z tym że nie leci śrubką od nadmiaru tylko jakoś "bokami". Jak przyłożę rękę tam w miejsce filtra to mi rzyga paliwem na rekę.

Co to może byc?
Lewe powietrze ma coś do tego?

Z góry dzieki za pomoc ;)




_________________

///BMW


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 18:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2011, 15:51
Posty: 133
Pojazd:
sprawdź męmbrany, może ci się cofać paliwo




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 18:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
Fragx, Możliwe. Tak samo jest na seryjnym gaźniku. Paliwo cieknie z tym, że normalnie pali i normalnie jeździ :/
Jak ocenic czy membrany są ok czy nie ?




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 18:49 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Pat!, Napewno membrany skoro 2 gaźniki niedziałają i z obydwu leci paliwo...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 18:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
Jak je sprawdzic ? Tzn wyjąc wiem jak spokojnie :lol: Tylko skąd będę wiedział czy coś z nimi nie tak ?




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 18:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Membrany mają zamykać się szczelnie wtedy są ok.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 18:53 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Pat!, Zobacz czy odstają




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 18:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
Oki. Jutro będę musiał to sprawdzic. Tylko zastanawia mnie to jak membrany mogą się zepsuc. No i to dlaczego na tamtym gaźniku pali a na tym już nie...




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 20:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Normalnie, zamykają się i otwierają z każdym ruchem tłoka i po pewnym przebiegu zaczynają odstawać i nie domykają.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 21:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2011, 15:51
Posty: 133
Pojazd:
Wyjmnij męmbrany i zobacz czy nie odstają..

Może go na tym zalewa? Albo paliwo nie dochodzi? Wlej pod świecie i zobacz




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 25 lip 2011, 21:01 przez Fragx, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 21:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Konrad324 pisze:
Normalnie, zamykają się i otwierają z każdym ruchem tłoka i po pewnym przebiegu zaczynają odstawać i nie domykają.


czasem wystarczy odgiąć . dla biednych polecam co miesiac sobie dogiąc i jest git . ja tak robie. przynajmniej narazie. nie hejtujcie mnie bo wymienie je ale to serio pomaga
w filtrze sucho spalanie nie rośnie czasem poprostu trzeba poswiecic pare minut na to




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 22:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Fragx pisze:
Albo paliwo nie dochodzi?

Pat! pisze:
ale z gaźnika strasznie cieknie paliwo

???

marcinek, To już nie lepiej obrócić płytki ??




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2011, 9:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
Co do tamtego gaźnika:
Wyczyściłem wszystko jeszcze raz i membrany i króciec, złożyłem do kupy no i jest pali ! Tylko zaczął rzygac paliwem z wężyka od podgrzewania mieszanki. Zgasiłem, zaślepiłem ten wężyk no i znowu odpalamy - niby chodzi ładnie tylko obroty kosmiczne. Zakręciłem obroty i odpalam. Niby ok, ale obroty jakby przyduże. Dałem mu gazu a ten się wkręca na max obroty. I tak za każdym razem. Obroty na gaźniku zakręcone na maxa czyli powinien miec minimalne. Dopóki nie dodam gazu to jako tako chodzi :roll:

Co tam jeszcze muszę zrobic ? Może coś z tymi wężykami od podgrzewania mieszanki ? Albo założyc filtr ? (chociaż wątpię). Lewe powietrze ma coś do tego ?




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2011, 10:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Cytuj:
Albo założyc filtr ?

Załóż

Pat! pisze:
Lewe powietrze ma coś do tego ?

Może mieć.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 9:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
No i problem rozwiązany. Króciec był pęknięty od spodu i przez to kręcił takie obroty. Teraz już jest wszystko ok. Dzięki wszystkim za pomoc :wink:

Temat do zamknięcia.




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy