Dzisiaj jest 25 lut 2025, 23:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Trudny w regulacji? (zanim zagłosujesz, wyraź swoje zdanie)
Czas głosowania minął 15 sie 2011, 23:26
Mit! 74%  74%  [ 20 ]
Prawda! 26%  26%  [ 7 ]
Liczba głosów : 27
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 lip 2011, 23:26 
*

Rejestracja: 24 maja 2010, 21:00
Posty: 86
Pojazd:
Siema, mam pytanie odnośnie S6 Pro Replica. To prawda czy tylko plotka, że jest go ciężko wyregulować? Miałbym duże problemy w wyregulowaniu go na seryjnym roxie? ma ktoś tak założonego? polecacie go? Jeśli temat się powtarza, przepraszam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2011, 23:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2011, 15:51
Posty: 133
Pojazd:
Haha, ci co piszą że mają problem z regulacją, zazwyczaj są dziećmi, które kupiły rolki 5g i myślały że jak je wsadze to będzie ładnie latało, zrywało asfalt, bo kolega takie rolki ma i tak mu lata.
ten mit możemy porównać z 4t, ogólnie panuje opinia że 4t to złom i pada po kilku tys km, to mit. Ci co tak piszą zazwyczaj są dziećmi które dostały o to takiego skuterka na urodziny, zamiast docierać, jadą po kolegów, jeźdzą po lasach,piachac katują na docierania i później płacz że chinol się sypie, a o wymianie oleju to już w ogóle nie wspomnę..


Dla chcącego nic trudnego ! ja wyregulowałem stage6 pro (nie replica) po serie fakt muł od 10 ale śmigało dość ładnie, (wydech klasy racing do peugeot) to czemu replicy miało być trudno regulować




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2011, 23:36 
*

Rejestracja: 24 maja 2010, 21:00
Posty: 86
Pojazd:
Fragx, poprę Cię w sprawie 4t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2011, 23:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
ja nie miałem tego wydechu mówię z góry ale ja nie rozumiem pojecia trudny w regulacji, w sensie że akurat ten bo jak ktoś nie miał doświadczenia to każdy jest,
sprężyna o odpowiedniej twardości i rolki w zależności, jakie obroty chcemy uzyskiwać, no i żeby dały radę wcisnąć pasek w talerze korektora, i nie ma znaczenia czy się reguluje tecnigasa pro replice czy zx, wszędzie ten proces wygląda tak samo, takie jest moje zdanie, najlepiej co do centralki zapytac na forum jaka odpowiednia, a rolki kupic testowe i jazda,

Co do 4T popieram, jak się dba tak się ma, jeżeli ktoś nie będzie szanował yamahy czy peugeota to też go rozwali, i czy to oznacza że to złomy? NIE




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]


Ostatnio zmieniony 27 lip 2011, 0:01 przez ziolas94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 6:49 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Wydech jak kązdy. Reguluje się go łatwo, jeśli się potrafi wymienić podstawowe części w skuterze :roll:




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 7:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
Jest on wysokoobrotowy wiec trzeba mu dać lżejsze rolki, na seryjnych nie ma co liczyć, osiągi będą kiepskie. Miałem ten wydech i byłem zadowolony, przy serii lepiej ciągnął od ZX-a no może poza startem, ale potem replica jak sie wkręciła to miodzio :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 8:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
nie miałem tego wydechu, kolega miał pamiętam cieżko trochę wyregulować było, ale jak już się wyregulowało to rakieta, tego wydechu samymi rolkami się nie wyreguluje :wink:
Trochę więcej czasu poświęcić i rakieta




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 9:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
ja kupiłem S6 czerwone Hebo niebieską polini 4.7 i jest w miarę, ale mogły by być rolki 4.4/4.5g ;x




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 9:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
No pewnie, jednym zestawem rolek ciężko jest wyregulować ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 10:02 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Kupisz testowe rolki i bez problemu wyregulujesz :)




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 10:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 17:46
Posty: 11
Pojazd:
Mi się zawsze wydawało że ten mit o 4t działał odwrotnie.. Że 2t się sypią po kilku tys. km a 4t nabijają grube dziesiątki(ew. setki) tys kilometrów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 10:17 
*

Rejestracja: 24 maja 2010, 21:00
Posty: 86
Pojazd:
PaWeL1512, dobra dobra, nie rozgryzać mi tu mitów o 4t i 2t. tylko mit o S6! ;d

Wypowie się ktoś jeszcze??;/


Ostatnio zmieniony 28 lip 2011, 7:30 przez los344, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy