Dzisiaj jest 05 mar 2025, 20:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lip 2011, 12:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 23:46
Posty: 74
Pojazd:
hej mam taki problem, a mianowicie tłok z pierścieniami nie chce mi wejść na cylinder, dokładnie problem jest w tym, że nie moge ścisnąc odpowiednio pierścieni żeby weszły...
Pierścienie są na zamku, wszystko jest niby git...
MAcie jakieś swoje sposoby na włożenie ich...
Z gory dziękuje i porsze o pomoc :roll:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 13:05 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Samemu na pewno nie dasz rady ich włożyć..
Musisz to zrobić w 2 osoby ty ściskaj jedną ręką ktoś jeszcze i wsuwaj powoli tłok
Nie za ciasne są te pierścienie może?Czy nie mają zbyt małej przerwy?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 13:13 
*

Rejestracja: 31 maja 2011, 22:02
Posty: 6
Pojazd:
No co ty mówisz :) samemu bez problemu włoży cylinder przeciez :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 13:28 
**

Rejestracja: 19 sty 2007, 12:26
Posty: 465
Lokalizacja: nic
Pojazd:
Na cylinder nawet w dwie osoby nie da rady włożyć ale do cylindra wystarczy jedna osoba




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 13:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 13:11
Posty: 342
Lokalizacja: Małopolska.Osielec
Pojazd:
ale jeśli on nie umie,(nie potrafi)
to lepiej żeby mu ktoś pomógł :)




_________________

Stalker 4ever!<3 ^^ :)
HeBo ?!
Cytuj:
ałto

Cytuj:
kópie sportowy tumik do zómiko kłik cztery te




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 13:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2011, 10:26
Posty: 51
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Żeby Cię pocieszyć to ja tłok wkładałem do cylindra niecałą godzinę! I dopiero w dwie osoby szybciej poszło.

Kwestia wprawy - ja robiłem to pierwszy raz :lol:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 15:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
No fakt. 1 raz jak zakłada sięcylinder jest trochę cięzko. Nasmaruj cały tłok wraz z pierścieniami olejem, cyl tez nasmaruj. Powinno iść trochę lepiej. Najlepiej jednak w 2 osoby :wink:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 15:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 23:46
Posty: 74
Pojazd:
no bd pozniej jakos probowal, wszystko jest git nie są za duze na bank bo caly cylinder jest orginalny tec-a, dzisiaj przyszedl...
Tak jest to mój pierwszy raz... :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 16:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2010, 19:54
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
ja tez zakladalem pierwszy raz i sie meczylem ale wpadlem na pomysl ze wsadze sam tlok z pierscieniami w cylinder i poszlo bardzo szybko trzeba dobrze chwycic w polowie tloka pierscien i dobrze scisnac i potem wsunac jeden pierscien i potem z drugim sie bawisz tak samo potem wsunalem sobie tlok w cylinder tak zebym mogl polanczyc z korbowodem i wsadzic sworzen i zawleczke ja sie tak bawilem i czasu mi to zajelo to niewiem ale szybko ale rob to powoli i z glowa pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 16:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Najpierw wkładasz tłok do cylindra a potem zakładasz cylinder wraz z tłokiem w karter wkładasz sworzeń zabezpieczenia i po robocie ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 18:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Nie wiem skąd te problemy z założeniem. Przecież tuleja ma fazy na dole i zawsze tłok wchodzi bez problemu
Widziałem już nawet, jak ktoś dał radę odwrotnie cylinder założyć.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 18:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Ja też nie rozumiem ja starym sposobem ściskam pierścienie, przesmarowywuje tuleje w cylindrze i pierścionki i w minute wchodzi.




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 10:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2011, 10:26
Posty: 51
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Nie każdy miał udany pierwszy raz... :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 18:18 
**

Rejestracja: 19 sty 2007, 12:26
Posty: 465
Lokalizacja: nic
Pojazd:
Ja wszystko rozumie ale nie rozumie jednego jak tłok można założyć na cylinder, czytajcie dokładnie tego co on napisał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 21:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2011, 10:26
Posty: 51
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
I tak każdy wiedział o co cho. ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 0:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 23:46
Posty: 74
Pojazd:
Ale wiadomo, że znajdzie się osoba która musi się doczepić :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 1:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Booyaka pisze:
Nie wiem skąd te problemy z założeniem. Przecież tuleja ma fazy na dole i zawsze tłok wchodzi bez problemu
Widziałem już nawet, jak ktoś dał radę odwrotnie cylinder założyć.


no własnie.

ja na sucho chcialem zobaczyc jak sie to zakłada i zrobiłęm tak, najpierw dół scisnałem pierscienie te i wlozylem deczko tlok a potem góre scisnałem i włozylem górną część tłoka a potem tylko wsunąłem :) zero filozofi ;p.


a złozyłem to w pół minuty ;p. wiec jak bym zakładam cylek to max 5 min. bo troche z tymi zabezpieczeniami na sworzniu jest roboty bo ciezko je tam wlozyc tym bardziej jak silnik w ramie ;p.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 30 lip 2011, 1:07 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 9:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
Trzeba dobrze ścisnąć pierścienie, jeśli wszystko jest ok to spokojnie wejść powinno. Ja tak zakładałem 'na sucho' bo jeszcze wtedy nie wiedziałem że należy przesmarować olejem i z przyspawanym wydechem do cylindra, ale dość szybko poszło :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 10:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2011, 10:26
Posty: 51
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Mi właśnie dużo czasu zajęło włożenie tłoka w cylinder, a zabezpieczenia udało mi się założyć w niecałą minute :lol:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 23:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 23:46
Posty: 74
Pojazd:
Jeszcze się z nim nie siłowałem, po ostatniej próbie, jutro bd mial więcej czasu to postaram się to zrobić ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy