Dzisiaj jest 05 mar 2025, 20:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Który cylek 50cm najlepszy?
rms 44%  44%  [ 8 ]
tec eco 33%  33%  [ 6 ]
naraku 0%  0%  [ 0 ]
motoforce 22%  22%  [ 4 ]
Liczba głosów : 18
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lip 2011, 17:41 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:39
Posty: 104
Pojazd:
Siema. Miałem kompresję niecałe 7 bar, więc postanowiłem odkręcić cylinder i dowiedzieć się, co było powodem mniejszej kompresji. Wydaje mi się, że to cylinder, więc niedługo zamówię nowego. Od razu możecie mówić, jaka 50 niedroga jest dosyć dobrej jakości
A wracając do tematu, chodzi mi o to coś, drucik w tłoku, w nim siedzi taka tuleja.


Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 28 lip 2011, 20:13 przez HHeaTT, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 17:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 14:57
Posty: 344
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
to nie tuleja tylko sworzeń
drucik to zabezpieczenie sworznia
niedrogi cylek to np. Tec Eco bądź tec HQ obie 50
jak będziesz zakładał cylek pamiętaj aby wszystko dobrze pozakładać a tłok w stronę okna wydechowego




_________________

Obrazek
Człowiek szybko odchodzi ale wspomnienia o Nim zostają w naszych sercach do końca.
Malina niech Ci ziemia lekką będzie.[*] LWG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 17:45 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:39
Posty: 104
Pojazd:
To jak wyciągnąć zabiezpieczenia sworzenia? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 17:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 14:57
Posty: 344
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
to jest proste
łapiesz np. kombinerkami albo spec. do tego narzędziem przekręcasz i wychodzi :D nie wiem jak Ci to pokazać bo to proste jest a później wyciagasz tylko sworzeń np. lekko waląc w niego z drugiej strony




_________________

Obrazek
Człowiek szybko odchodzi ale wspomnienia o Nim zostają w naszych sercach do końca.
Malina niech Ci ziemia lekką będzie.[*] LWG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 17:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2011, 22:05
Posty: 156
Lokalizacja: Marki
Pojazd: MBK Booster
Najlepiej cienkimi szczypcami tylko uwazaj zeby Ci nie wpadlo do walu bo wtedy to kaplica :P




_________________

MBK BOOSTER




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 18:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 21:01
Posty: 548
Lokalizacja: Zamosc / okolice
Pojazd:
Jak cylek to tec eco lub power force




_________________

Sfera

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... ggio+sfera




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 18:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Tedi pisze:
Najlepiej cienkimi szczypcami tylko uwazaj zeby Ci nie wpadlo do walu bo wtedy to kaplica :P
po to daje sie jakas szmate wokol korbowodu aby nic niepozadanego nie wlecialo do komory spalania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 18:52 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:39
Posty: 104
Pojazd:
Już mi się udało :D MAcie zdjęcia i ocencie stan tłoka i głowicy. O cylku powiem tylko tyle, że ma bardzo dużo rys,ale nie są one duże.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 28 lip 2011, 18:57 przez HHeaTT, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 19:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
no tłok już jest ładnie przebarwiony, ale powiedz mi czy ten cylinder jest seryjny? bo jeżeli tak to w żadnym razie wymiana na chinę tylko szlif i dobry tłok




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 19:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Szlif i tlok vertex, najlepsza opcja. Moim zdaniem ten silnik jest juz po prostu zmeczony. Nagaru na tloku nie ma duzo, a wiec pewnie dobry olej lales.

EDIT. Jaki przebieg ?


Ostatnio zmieniony 28 lip 2011, 19:05 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 20:12 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:39
Posty: 104
Pojazd:
Przebieg to 12000km, podobno przy 10000km był kupiony nowy cylinder, ale pewnie poprzedni właściciel kupił jakiś china i tak szybko się zatarł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 20:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
ktory rok ? podejrzewam, ze cofniety.

Silnik p/g przy tym przebiegu dopiero sie rozgrzewa. Powodow tej malej kompresji moze byc wiele. Po prostu nowy cylek ( jesli nie org.) albo szlif tego ( jesli jest dobry jakosciowo ), nowy tlok i smigasz.

EDIT. A poprzedni wlasciciel dal ci do wgladu stary cylinder ? Tloku nie wymienial ?


Ostatnio zmieniony 28 lip 2011, 20:14 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 20:22 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:39
Posty: 104
Pojazd:
Nie widziałem starego cylka. On mówił, że mu się dozownik oleju zepsuł. rok 2007 kupiony jakoś pod koniec 2007, prawie 2008, więc wydaje mi się, że licznik nie był cofany, a poza tym stan sprzęgłą, waria , dzwonu nie wskazywał na większy przebieg.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 21:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Koledzy mają rację, najlepiej szlif+Vertex, ewentualnie cylinder Tec'a.
Przed założeniem sprawdź działanie dozownika oraz czy nie ma luzów na wale. Zaraz po założeniu obejrzyj świecę czy pracuje na odpowiedniej mieszance, żeby nie zatrzeć niepotrzebnie kolejnego cylindra.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 21:52 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:39
Posty: 104
Pojazd:
A jak sprawdzić, czy są luzy na wale i co w takim wypadku zrobić? Smuggler mi zaproponował cylinder rms 50 za 250zł i power force za 200, który wybrać? Mam teraz prawdopodobnie jakiś china cylinder :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 21:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Ruszasz korbą, czy nie ma luzu góra-dół oraz wariatorem/magnetem czy nie ma luzu na łożyskach.
Ja z zamienników jak już mówiłem brałbym tec'a.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 22:00 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:39
Posty: 104
Pojazd:
Ale większość opini o tecu jest negatywnych :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 22:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
zależy tec eco dużo ludzi mówi że ciulowy a tec HQ niby że super, lepszy niż oryginał




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 22:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Co do tego że lepszy niż orginał byłbym zdecydowanie przeciwnikiem . Tec Eco ok nie jest to dobry wybór ale pisząc do tematu . Bierz RMS'a .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 22:24 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:39
Posty: 104
Pojazd:
A duża różnica jest między power force, a rms, bo wolałbym mieć 50zł :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy