Dzisiaj jest 24 lis 2024, 5:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 lip 2011, 22:04 
*

Rejestracja: 30 lip 2011, 22:03
Posty: 4
Pojazd:
Witam. Od tygodnia jestem posiadaczem Aprili Rs 125. I niestety już się zaczęła psuć - mianowicie po dłuższej jeździe (nie zawsze) zaczyna mi odcinać zapłon przy 9 - 10 tys obr. Tak jakby dostawała za mało paliwa... Gdy już się zacznie odcinać to jest coraz gorzej, mogę jechać 70km/h na 6 biegu i odetnie mi zapłon. Gdy próbuje robić przegazówkę (wciskam sprzęgło i daje gazu ale silnik wydaje się być wyłączony... ) Bywa że odetnie zapłon i stanę, a bywa i tak że tylko na sekundę na wysokich obrotach. Dodam że niedawno byłem w trasie - łącznie koło 300km ( w jedną stronę 150). I w pierwszą stronę nic się nie działo a nie oszczędzałem maszyny.. Lecz z powrotem co chwila odcinało. Reasumując odcina po tym jak motor dostanie w dupę. Świecę wymieniłem, aku naładowałem. Jakieś pomysły?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 22:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Regulacja gaźnika moze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 23:01 
*

Rejestracja: 30 lip 2011, 22:03
Posty: 4
Pojazd:
Gdy by to była sprawa gaźnika nie jeździł by na początku normalnie..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 23:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:01
Posty: 229
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: GSX-R k5, Probe II
Wyczyść gaźnik i filtr powietrza. W ogóle powinieneś to zrobić w pierwszej kolejności, w RS'ce zajmuje to 10min. Skoro na 100% dobra regulacja samo czyszczenie powinno pomóc. Ostatecznie może się przegrzewać i puchnąć tłok, ale to raczej trochę inaczej by wyglądało.




_________________

Najtańszy https://modafinil-sklep.com.pl sklep z Modafinilem
Pewne https://tabletki-poronne.com i skuteczne tabletki wczesnoporonne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 23:11 
*

Rejestracja: 30 lip 2011, 22:03
Posty: 4
Pojazd:
Gdyby to był gaźnik również inaczej by to wyglądało, no ale cóż skoro tak mówisz to tak zrobię ... Myślałem że to problem rangi elektrycznej...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 11:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Nieodpowiednia świeca, moduł, gaźnik zanieczyszczony




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359


Ostatnio zmieniony 31 lip 2011, 11:28 przez Furian50, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 12:09 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Zmień świece na nową, ngk BR10EG i po sprawie. I przypadkiem nie wyjmuj i nie brudź sobie gaźnika tak jak tu karzą specjalisci.


Ostatnio zmieniony 31 lip 2011, 12:10 przez yasiek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 12:53 
*

Rejestracja: 30 lip 2011, 22:03
Posty: 4
Pojazd:
Yasiek możesz mieć rację, poprzednia świeca br8, Kupię br10 i odpiszę, Teraz jeżdżę na irydowej ale niestety nie wiem czy 8 czy 10 więc na 100% nie mam pewności czy to świeca, dzięki za odpowiedzi ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 13:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:01
Posty: 229
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: GSX-R k5, Probe II
yasiek pisze:
Zmień świece na nową, ngk BR10EG i po sprawie. I przypadkiem nie wyjmuj i nie brudź sobie gaźnika tak jak tu karzą specjalisci.


Fakt, może to być przyczyna świecy o złej ciepłocie. Nie rozumiem natomiast części o 'brudzeniu gaźnika'. Od czasu do czasu moim zdaniem warto go wyczyścić, na pewno nie zaszkodzi a pomóc może. Może w litrowych gaźnikowcach jest to trudniejsze/zajmuje więcej czasu - nie wiem, ale w RS rozkręcenie gaźnika na części pierwsze zajmuje max 15min. Być może pomoże, być może nie, ale chociaż będzie pewność że jest ok. Fakt, przyznaję się do błędu że usterka opisywana przez autora jest bardziej prawdopodobna przez uszkodzenie zapłonu/ukł. elektrycznego, ale takie czynności jak napisałem wykonałbym od razu, tym bardziej że nic to nie kosztuje. I nie, nie uważam się za specjalistę, staram się pomóc najlepiej jak potrafię :) .

PS: każą - od kazać :wink:
Pozdro.




_________________

Najtańszy https://modafinil-sklep.com.pl sklep z Modafinilem
Pewne https://tabletki-poronne.com i skuteczne tabletki wczesnoporonne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 19:44 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
wystarczy że syfek będzie sobie pływał w komorze pływaka i raz go będzie zasysać, innym razem nie i moto będzie dobrze jeździło

świeca jak najbardziej może być wadliwa, tu nie ma reguły, jedna padnie po 20km inna po 40tys i więcej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy