Dzisiaj jest 01 mar 2025, 7:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 sie 2011, 19:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Siema. Tak wiec DT jest 04r, am6. Ostatnimi czasy dostała łozyska SKF C4 teflon i pare tunigowych rzeczy: Cylinder po szlifie + nowy tłok Power Force 70cc, gaźnik DellOrto PHBG 21MM ( dysza 92 ), krócieć ssący prosty/alu, rozblokowany zawor membranowy, stożek w obudowie gąbka chiński, komin: dyfuzor pod cylindry conti ( duzy wlot ). Wiec tak, przejechane ok 220km, chcialem sprawdzic jak to idzie. I zaczynają sie problemy. Motorek normalnie odpala, dol jest lepszy od serii, wibracji prawie nie ma. Zaczyna sie 7000obr/min wzwyż i wibracje nieziemskie ( wałek dobrze ustawiony, dyfuzor nie dotyka bezpośrednio ramy ).
W serii miałem takie uczucie ze cos mnie pcha do przodu, tutaj mam zamiast tego wibracje i złe samopoczucie ze kasa poszła sie *****. Świeca NGK o cieplocie 9, po wykręceniu okopcona ale kawa z mleczkiem lekko prześwituje ( skład wykrecony cos kolo 2,5 obr. ) Niby na luzie silniczek rozkręce do ponad 10 000 rpm ale jak narazie najwiecej jechalem 88 i wiecej sie balem ( przełozenia bez zmian, na serii max leciałem 107 na budziku ) ;/ Wiem ze zeliwo 70 troche wolniejsze od serii 50 ale bez jaj ;/ Winą mogą być tulejki komin-cylinder dot. wibracji ) A rezo? Wogole go niemal nie czuje. Ktos ma patent? Prośba ;)




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez EnzO_CK, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2011, 19:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Co do wibracji to wybijałeś wał młotkiem ??

Po 220 km dopiero sprawdzasz jak to idzie ?? No to się nie dziwie że tak jest.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2011, 20:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Młotek był drewniany, miałem go wczesniej pałowac? Moze te wibracje jednak od tego dyfuzora bo od niemal samego poczatku mam z nim problemy, wieksze czy mniejsze




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2011, 20:47 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
EnzO_CK, to co za problem załozyc jakis inny wydech i zobaczyc. Szkoda ze nie wywazałes wału ja tez uderzałem gumowym młotkiem i był krzywy i wywazyłem go i jest git




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2011, 20:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Zostala mi tylko seria ;/ A tam jest mniejszy wlot. Ile cie kosztowalo wyważanie wału? Moze jeszcze cos z tego bedzie




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2011, 21:05 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
no to załóz serie wywazanie wąłu kosztowało mnie 20zł no i jeszcze 15 za sciągniecie łozyska zapłaciłem bo sie zapiekło




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2011, 21:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 10:20
Posty: 241
Lokalizacja: słupsk
Pojazd:
a po ilu km można sprawdzić ile idzie ??




_________________

APRILIA RS MONSTER ENERGY PROJECT ZAPRASZAM --> KLIK

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2011, 21:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
krzyman1111, między 50 a 100km możesz już mu ładować v-max :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2011, 22:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Czyli zamuliłem moto? Czy moze nie wszystko stracone?




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 13:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 10:20
Posty: 241
Lokalizacja: słupsk
Pojazd:
Już żeby nie tworzyć nowego tematu to czyli jak ja wymieniłem wał i tłok to ile km mam to docierać i mniej więcej jak to ma przebiegać ??




_________________

APRILIA RS MONSTER ENERGY PROJECT ZAPRASZAM --> KLIK

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 15:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
krzyman1111, nicasil czy żeliwo ?




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 17:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Jeśli wymieniałeś sam tłok na żeliwie to po 200km już będzie dotarty. Docierasz w taki sam sposób jak nowy cylinder.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 19:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
To moze przy okazji ktos mnie oswieci jak mam prawidlowo na nastepny raz docierac 2T? I proslibym nie pisac "google nie gryzie" bo tam juz wyczytalem i wyszło jak widac :/




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 20:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 10:20
Posty: 241
Lokalizacja: słupsk
Pojazd:
Konrad324 żeliwo mam




_________________

APRILIA RS MONSTER ENERGY PROJECT ZAPRASZAM --> KLIK

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 20:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
ostro, pierwsze 50 km spokojnie żeby się wszystko ułożyło a potem pizd*, musisz uważać żeby nie przegrzać i to wszystko




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 20:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Korh, zgadzam się, początek spokojny, lecz potem jazda na KAŻDYCH obrotach, raz po raz luta na max rpm sie przyda. Kontroluj tylko temperature i bedzie dobrze.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 21:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 10:20
Posty: 241
Lokalizacja: słupsk
Pojazd:
Nawet w przypadku docierania samego tłoka tak ??




_________________

APRILIA RS MONSTER ENERGY PROJECT ZAPRASZAM --> KLIK

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 22:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Dzieki :) Myslalem ze docieranie na ostro tyczy sie tylko 4T Pozdro :<




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 23:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Ja jak docierałem to po prostu wsiadłem lejąc więcej oleju niż zwykle i jeździłem normalnie. Więcej info masz wyżej w temacie.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy